mandag 18. august 2008

Hannahs rom før kaoset kom på fredag:)

Før containeren kom på fredag hadde jeg fått ommøblert og ordnet Hannahs rom. Nå er det fullstendig kaos igjen der inne for hele rommet hennes fra Boston ligger strødd...
Men fikk tatt noen bilder før rotet kom:)

Jeg har byttet ut den store madrassen hun hadde som "sofa" før med en som bare er halvparten så stor. Og jeg har byttet gardiner. Disse rosa gardinene fikk jeg sydd ( jeg ikke er i stand til å gjøre det selv..:) ) da vi flyttet inn for 4 år siden.

Fikk også sydd puter av gardinstoffet. Det ble kanskje litt mye med den blomstrete puten og babushkateppet, men det er rart hvordan ting blir bedre og bedre. Syntes det så litt voldsomt ut med en gang, men nå liker jeg det veldig godt:)


Var innom på Fretex for å kjøpe møbler til butikken, da jeg fant dette lille bordet og krakken....
Og Hannah manglet et sted å tegne på rommet sitt, men nå kan hun sitte her å tegne så mye hun vil ( Må bare tråkke over et tonn leker for å komme dit akkuratt nå...)

Og vimpler fra Antropologie har kommet opp:)

Det ble lite skrivning nå, for har MASSE å gjøre i dag! Alt fra forsikringer til bank"greier", masse å rydde på hjemme, overta lokale/ skrive under kontrakten!!! osv osv

Men vi har iallefall fått nett hjemme igjen!!! Jippi!!

11 kommentarer:

silje-sin sa...

Herlig og fargerikt rom:) Ha en fin mandag! klem fra silje.

Ingunn sa...

Så koselig et rom!!!LYkke til med alt som skal foregå i dag!!

Ha en fin dag!

Kardemomme sa...

*For mye med blomster og babuschka*???? Nei er du gal!!! Det er jo perfekt!!! Fargene i Hannas rom er helt enestående..Lilla,grønnturkis,gult..Det er helt i min ånd!!! Unosengen er så fiiiin!!!! Du er heldig som fortsatt kan møblere din datters rom..Min 11 åring har MEGET steke meninger om hva som er fint..Skulle gjerne slått meg løs med farger på veggene hos henne..
Flaks med funnnene fra Fretex..Den turkise krakken må ha stått og bare ventet på dere :)

Meg sa...

Så utrolig fint og fargerikt barnerom :) Herlig!!

Synnøve sa...

Herlig rom! Heldige Hannah :) Elsker fargene, og Babushka-stoffet er jo bare prikken over i'en, I like...! Var ikke for mye med putene :) Og den sengen... Jepp, en sånn en MÅ jeg ha den dagen det blir småfolk her i huset også! (der hører du, JEG liksom, er vel helst ungen som skal ha det da, hihi... ;) Har du malt den, eller var den slik?

Drømmen om en eplehage sa...

For ett flott og fargerikt rom!
Like flott som resten...
Synes den lampen, eller er det lampe, i taket midt i rommet var skikkelig artig.

Grattis med nett i heimen!

Ha en god dag :o)

mali-mo sa...

Så flott rommet er/blir! Elsker den JUNO sengen...var overalt på nettet og lette etter en billig en før vi fikk Amalie, men økonomien var ikke på min side, så det ble et bruktkupp til 500kr isteden. Men den har vært flott den! Hun må vel snart få seg større seng, men vi venter til hun kryper ut sjøl.

Så spennende med butikklokalet! Gratulerer med overtagelsen...det er vel idag! Jeg gleder meg SÅ mye til å se hvordan det blir..spørs om jeg kan vente helt til neste sommer med å se det "live"... Blir det nettbutikk også eller?

eldig masse fint du har begynt å pakke opp...skal bli moro å se hvordan alt blir, både i butikken og hjemme. Følger med deg, og gleder meg på dine vegne ;) Tenker det blir både spennende, morsomt og lærerikt den nærmeste tiden ;) Masse masse lykke til!!!!!

Millygarden sa...

Åh vilket fint rum! Gillar skarpt den fina sängen! Jag vill ha!

Kika in till mig och hämta din Award!

Kram Marina

Marianne sa...

Så fint det blir hos dere. Jeg er tilbake fra ferie og har en del å ta igjen på bloggfronten. Her inne hos deg skjer jo ting i et rasende tempo!
Hilsen Marianne

Mari sa...

Så stilig!!!!!! Me like :)

Marigrafen sa...

Jeg ELSKER bloggen din! Å så er jeg innmari misunnelig på den krakken du hadde funnet på Fretex der.. hvilken fantastisk fretex er det du handler på egentlig? ;) Og fargen på senga var også herlig.. du aner vel ikke hva slags fargekode det er?