fredag 19. juni 2009

Barneklær









Det har vært en travel uke, og lite tid til å kikke rundt hos dere.
Kommer sterkere tilbake, forhåpentligvis snart:)
I kveld ( ja, i kveld, DEILIG med lyse kvelder!) har jeg fått tatt bilde av en del av barnetøyet jeg har i butikken. Før jeg legger meg i kveld håper jeg å ha fått lagt inn en del av det i nettbutikken. Er veldig fornøyd med utvalget barneklær, fra tøffe guttebukser, til de søteste, kuleste kjoler og retro t-skjorter. Og jeg er ganske sikker på at det utover høsten kommer mer barnetøy, både unike hjemmesydde klær ( ikke sydd av meg, hihi..) og muligens et par nye "merker". Har et par favoritter, men det hadde vært morro å høre deres favoritt barnetøysmerker!?
God helg:)

7 kommentarer:

Rikke - fargesirkelen sa...

Så mange fine klær, likte spesielt den gule og røde kjolen. Det er så koselig med hjemmelagede klær =)

Så annonse for nettbutikken din i siste utgave av Rom123, med ei nydelig lita jente ;)

Monicas sa...

så koselig klær du:) innom å ønsker go helg

Unknown sa...

Herlige klær!
Kjolene med hekla kant var bare helt skjønne!

Ha en fin lørdag!

Hilsen Linetoppen

Brigg sa...

så fin annonse for NettPynt i Rom123!!:-)

Anette sa...

Åhh.. Her var det mye fint :)
ingen barn på meg enda, men jeg vet hvor jeg skal lete når det kanskje kommer en liten en :)

Silje sa...

Kjempetøffe klær. Det er så artig med "hjemmesydde" barneklær. Å ha noe som ikke alle andre har maken til.

Jeg digger klærne til "småfolk", synes de er kjempekule.

MillaMyk sa...

Så flotte klær du syr!!
Syr litt selv.
Var inspirerende å se dine verk :)