søndag 27. mars 2011


En deilig søndag, bare kost meg hjemme.

Ryddet, vasket litt, nytt stillheten ( Hannah og mannen min har vært i slalombakken hele formiddagen), spilt høy musikk, bakt cookies og mufins. Ja, også har jeg tatt bilder:)

Skulle bare ta bilder av de nye kjøkkenlampene våre, men så ble jeg gående med kamera.. Før hadde vi sorte lamper her og de ga rett og slett ikke nok lys, så vi har fått byttet de sorte med noen hvite som hang i gangen oppe. Ble ganske bra, men ønsker meg egentlig slike fabrikklamper som er sorte utenpå og hvite inni..

Her kommer en hel haug med bilder fra i ettermiddag/ fra stua, spisestua, kjøkkenet og kontoret mitt.

Jeg er bare så utrolig GLAD for/ i det nye huset vårt:)

















14 kommentarer:

Datt sa...

Damn, du har en slik tapet jeg har prøvd å få kloa i, såååå nydelig! <3
Og lampene ble jo kjempefine der!

Fargebarn sa...

Så herlige bilder. Hørest ut som om du har hatt en herlig helg!
Tre jobber hørest travelt ut ja. Håper det går seg til. :)

Fjeldborg sa...

Skjønner du trives i det nye huset altså, det ser så herlig ut! Lykke til med alle jobbene dine denne uka:) Klem Ingrid

designhund sa...

fiiiiineste bilder og stilleben!
du er kjempeflink!
Klem Tone

Katrine Neontråden sa...

Ih, hvor bor du dejligt! Lige til en boligreportage! Elsker at få indblik i kreative pigers hjem.. det er så dejligt inspirerende..

Stort knus

http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

(Har du et øjeblik i overskud, må du meget gerne stemme inde hos mig... jeg skal have valgt et navn)

Mollie sa...

Så utrolig gøy å få en skikkelig rundtur i huset ditt! Det ser bare helt fantastisk ut, så heldig du er som har dette superfine huset. Elsker kjøkkenet ditt :-)


Ha en fin uke!
*Mollie*

Louise sa...

Nydelige bilder fra et vakkert hus! Skjønner veldig godt at du trives der:-)

SiriR sa...

Skjønner godt du trives i det nye huset ditt, det ser veldig koselig ut:)

Loppedilla sa...

Liker hjem og stilen din! regner med det er du som er sjef for interiør som de fleste damer rundt om! Veldig fine bilder! skjønner du har kosa dæ hjemme alene! gøy å knipse og sette sammen!

Li/Småtingene sa...

Så mange herlige bilder!
Nydelig inspirasjonscollage å hvile øynene på :-)

:-)

Fhager sa...

VAKKERT! Dere har fått det så utrolig fint altså! Går vell ikke ann å ikke trives her vil jeg tro!

Kram

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Legger meg til som følger i denne flotte bloggen.
Jeg har en ganske flott giveaway på gang, så kom gjerne innom å ta en titt.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Så mange fine detaljer!!

Anonym sa...

Blir helt dårlig av å være her inne hos deg, du har så mye lekkert! :D

KLEM