søndag 26. april 2015

helgebilder


Plutselig var det søndag kveld, dagene hele familien har fri går fort!
Kameraet mitt er ødelagt, og nesten umulig å ta bilder med.., så det har blitt svært lite brukt i det siste. Men i helgen har jeg prøvd så godt jeg kan å bruke det likevel.., men må nok spare til ett nytt..


Kake bakt på slump, da jeg har kjøpt ny, liten kakeform og bare måtte prøve å bake noe i den.. Hadde nesten ikke sukker heller, men med masse sjokolade og fløte ble den veldig god likevel;)



Vi har vært hønevakter i helgen, og da har vi tatt med oss fine egg hjem fra hønsehuset... Mye finere å se på enn de en kjøper i butikken..;)


Min store, vakre jente! 
Som desverre ikke er så glad i å bli tatt bilder av lenger.., men noen ganger glimter hun til;))

Spor av en halvannet åring overalt.., heldigvis:)


Olivia hadde kledd seg pent til frokosten i dag..






Ingen kommentarer: