mandag 18. januar 2016

Pitabrød med blomkål og kikerter med avakadodip.., dette MÅ jeg prøve, høres både sunt og veldig godt ut:))

Det er mange år siden jeg hadde nyttårsforsetter.., men etter desember som er full av sukker og fett så frister det med lett, sunn mat.. Et sted jeg får mye inspirasjon til nye matretter er på pinterest. Her er et lite utvalg av retter/ ting jeg har lyst til å lage, så snart som mulig;)


Bakte søtpoteter med kylling..


Med to barn som elsker is.., skal lage masse sunn is fremover. 
Trykk på bildet over og du finner masse tips:)



Indisk mat.., veldig masse smak, og masse grønt.., det skal jeg prøve å lage mer av i år!


Salat med blant annet ristede gulrøtter og avakado...


Hummus med blomkål ristet med harissa og babyspinat.., mmm..


I år SKAL jeg prøve å lage slike "kjøleskapsgrøter"!!

Ingen kommentarer: