lørdag 20. mai 2017

..


Jeg skrev sist helg at jeg endelig var blitt frisk.., vel, det var nok litt tidlig. Nå derimot, kjenner jeg meg litt lettere både i kropp og hodet, og nå er jeg forhåpentligvis kvitt alle symptomer snart (krysser fingrene!!) Denne helgen har jeg begynt å tenke på alt jeg har lyst til å gjøre fremover, bare kroppen samarbeider! Olivia har snart bursdag.. så kaker og diverse rundt det har begynt å "kverne" i hodet.., på en positiv måte altså;) Derfor lagde Olivia og jeg miffykjeks i formiddag, vi måtte prøve å se om vi kunne ha slike på bursdagen. Ellers har vi slappet av og lekt en del i hagen de siste dagene, og jeg får stadig fine blomsterbuketter snart fireåringen(!) min plukker:) 
Så deilig at det nesten er sommer!!



En annen ting som har begynt å "kverne".., denne veggen på kjøkkenet.. Jeg MÅ gjøre noe/ endre på den snart!




I morgen blir det nok tilbragt mer tid i hagen, og kanskje også en båttur i det fine været:)

Ingen kommentarer: