fredag 12. mai 2017

Endelig!


Endelig!
Etter snart tre uker ( og vært syk i flere omganger med det samme de siste to månedene, bare i kortere "intervaller")mer eller mindre i "koma" med ekstrem kvalme og masse annet kjipt begynner jeg å bli frisk!!! Etter sykehusinnleggelse og masse "annet tull" kom jeg til en kjempeflink spesialist i dag som tok en undersøkelse, som forsåvidt burde vært tatt for et par uker siden.., og jeg har fått tabletter som kommer til å hjelpe en masse. Etter en haug av andre undersøkelser som alle sier at alt er ok.., var det utrolig deilig å få konstantert at det er noe i veien, og at jeg endelig har begynt behandling, og ikke bare symptombehandling! Ikke minst, det er noe som kan behandles, og som ikke er en kronisk sykdom. Fy søren, så mye energi jeg har hatt etter legebesøket ( iallefall i hodet.., etter snart tre uker med veldig lite mat trenger kroppen litt mer tid..) i dag. Og gleder meg stort til alt jeg skal finne på med den lille, søte på bilde over fremover ( og med resten av familien:)), til å jobbe igjen, til å lage, og spise masse god mat igjen, til hagearbeid og håndarbeid, til å male en vegg eller to osv osv.. 
Endelig kan jeg også nyte våren!!


( Deilig indisk gryte (og vannvittig gode hjemmelagde nanbrød!)jeg lagde for en måneds tid siden, skal nok ikke lage så sterk mat igjen med det første;))

Ingen kommentarer: