lørdag 1. januar 2022

ny start


Nytt år, nye muligheter til å blogge oftere..
Planen er mer oppskrifter, kanskje en god motivasjon for å lage mer ny, god mat!? 
Jeg har også ENDELIG endret adressen til bloggen.., lykkeoglykkeliten var et navn jeg har vært ukomfortabel med siden jeg lagde bloggen, mer eller mindre. Veldig lite meg.. Men navnet pynt. som opprinnelig kommer fra katten vi hadde i nesten 20 år, og som jeg kalte butikken min når jeg hadde den føles mye mer som meg. Kanskje ingen finner meg her lenger, men det går fint, tenker egentlig ikke på at andre skal lese når jeg lager innhold. Selv om det opp gjennom årene ( tror det er 14 år!?!) har vært veldig hyggelig med fine tilbakemeldinger og kontakt/ med masse fine mennesker:)

Her er noen bilder fra de siste månedene, neste innlegg kommer til å være oppskriften på bergenske vannkringler som min mormor lagde hele tiden da jeg var liten.

 









Ingen kommentarer: