fredag 22. mars 2013


De siste ukene har det blitt gjort masse, dvs, jeg er litt på jobb, men stort sett er jeg hjemme med sliten "gravidkropp".. og får tid til å strikke, hekle og sy.
Det jeg IKKE får gjort om dagen er å bruke det orgentlige kamera, Instagram/ telefonen derimot..

Jeg har meldt oss, Hannah og meg, på som utstiller/ selgere på "gjenbruk og redesign messe" som holdes i Skien 13 april..
 Der skal jeg selge massevis av pynt (eting), puter, tepper, "knapper og glansbilder", småmøbler.. ja, jeg får skikkelig ryddet opp i kjeller, skap osv.. Det beste er at jeg har ukesvis på meg og kan ta ting ettersom jeg orker. Hannah skal selge leker hun ikke leker med lenger og får ryddet rommet fra "innerst til ytterst" om dagen:)
Her kommer litt bilder fra sist ukes markedsforberedelser...
Sydde puter, tovede tepper, heklede tepper, lapper, puter..
massevis av stoffpakker,
fine loppefunn som herlige, oransje espressokopper med gullkant..
 ( tar de med på markedet.., selv om jeg ikke blir altfor lei meg om de ikke blir solgt akuratt..:))
Skyputer, strikkede puter, "pyntemalte" bilder.
Ja, også har Hannah tegnet på stoffer.., som jeg skal få sydd puter av i løpet av helgen..
Og magen vokser, allerede over 28 uker!
( det går fortere og fortere syntes jeg..:))









1 kommentar:

Differentia sa...

Så mange fine ting, I skal sælge :-) Jeg er helt og aldeles forelsket i den runde strikkede pude. Mange hilsner Mette