søndag 10. mars 2013

Instahelg


I dag har vi ( jeg) hatt en veldig rolig dag, men Hannah har hatt besøk hele dagen. En tur innom et bruktmarked er det jeg ( og jentene) har gjort utenom å prøve å slappe av masse. Fant faktisk en del fint, som på bildene under, en herlig liten barnestol og fine skåler:)



Grunnen til denne stille dagen er en hektisk gårsdag med Oslo tur, shopping, spising og Karpe Diem konsert på hele familien:) Hannah fikk ny kjole, som hun likte veldig godt, og Karpe Diem er jo bestandig bra:))


På vei til Oslo kjøpte vi Aftenposten, der jeg viser frem... skapene mine..
Etter et halvt døgns varsel fikk jeg besøk av journalist og fotograf, veldig koslige, har vært her før:) Så det ble så som så med rydding før de kom.., i tillegg reiste vi til Kanariøyene et par timer etterpå, så så man nøye etter på bildene ser man klær som henger til tørk over spisestuestolene...
Jeg tenkte heller ikke over at de kom til å ta bilde av meg, så usminket og "gravidkledd"... veldig stort bilde altså..., men morro er det likevel. Det var iallefall morsomt å si til mannen min etter sms utveksling med journalisten og si at Aftenposten kommer i morgen for å ta bilder inni skapene våre.., hihi



Fredag kom en pakke i posten, blant annet med en babybukse jeg har ønsket "meg" veeeldig, og herlige Sonyangelsfigurer:)
Ja, også er det jo knispet en hel del andre bilder med telefonen i helgen, et par av dem under her:)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Skønne billeder, fin fin kjole til Hannah og fine loppe fund. God uge til dig

Anonym sa...

How fun! We got the owl sonny angel, too! And I adore that flamingo dress! :)

Fargebarn sa...

Herlige bilder. Kjekt å følge deg på Instagram. :)
Og du er jammen sporty som tar imot besøk på så kort varsel! :)