onsdag 6. mars 2013

 
Jeg har strikket en pute av restegarn.
La opp 30 masker, og felte av den første masken hver tredje omgang, da ble det fine "vimpler" jeg kunne sy sammen. Fine, store knapper jeg kjøpte på Liberty sist jeg var i London ble "prikken over i'en":)
(" Baksiden" på bilde under vises det tydelig at det er et restegarnsprosjekt.., et par "vimpler" med to farger..)

 
Nå er det drøye tre måneder, eller deromkring ( vet jo aldri).., til vi får hilse på babyen og jeg må jo innrømme at det går mye i babyting om dagen.. Søndag sydde jeg vogndyne av nye og gamle stoffer:)

 
Lagde også et bilde av et av favorittstoffene og en bruktbutikkramme jeg malte blå.
Har store planer om en bildevegg på babyrommet.. 



 
Her er rommet puta, og bilde skal inn på. Veggen er nå malt hvit, og det begynner såvidt å ligne på et babyrom ( istedenfor et guttetenåringsrom..:)) Det er fare for en masse flere bilder herfra etterhvert..:)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh my! So many beautiful things! :)

Tine i Rosablokken sa...

Restegarnsprosjekt er genialt, veldig kul pute :-)
Vi og har tre måneder igjen til vi får møte vår baby, og leiligheten er midt i en grundig malingsrunde, men har ikke begynt med alle baby prosjekter jeg har lyst på!

Blir gøy å se hva dere gjør med babyrommet:-)

Ingridstua sa...

Utrolig morsom pute. Takk for at du deler mønsteret. Flotte stoffer du har! Lykkw til med babyen etterhvert! :)

Kamilla sa...

Rigtig fine ting. :)

Jeg har for tiden gang i 2 give-aways, hvor man kan vinde et armbånd og et gavekort til footway, håber du tager et kig forbi?;

elskershopping.blogspot.com