onsdag 11. mars 2015

Barneromsinteriør med maling


Med bilder fra Olivias rom blir jeg med på marsutfordringen hos Nib. 
Gulvet og vinduskarmen er malt i en varm, litt gul rosafarge. Møbler er malt, som den gamle blomsterkassa jeg fant i en bruktbutikk... Etter en god vask, og noen strøk rosa maling.., så har den blitt en perfekt bokkasse. En vegghylle har blitt malt lilla, og inneholder alle de små figurene hun enda er for lite til å få lov til å leke med. Jeg har også kjøpt brukte bilderammer som jeg har malt rammene på. Syntes disse tre måtene å bruke maling på i interiøret, sammen med fargerike tekstiler, fine plakater og søte leker sammen har blitt et veldig koslig jenterom for en aktiv, nysgjerrig og søt halvannetåring:)










Dette bildet har ikke noe med maling å gjøre.., syntes rett og slett bare det er et fint bilde av den lille bokelskeren min i sofaen sin:)


Ingen kommentarer: