mandag 23. mars 2015


Denne vinteren har det vært mye sykdom her i huset, er så utrolig lei nå... Nå er det heldigvis bare jeg som ikke er frisk.. ( og takk og lov for at vi har netflix til å underholde Olivia litt innimellom...;)) Dvs kameraet mitt er også sykt, iallefall ødelagt. autozoomen virker ikke, så det er rett og slett vanskelig å ta bilder om dagen.. Vet ikke om jeg skal prøve å få fikset det, kjøpe ny linse eller nytt kamera.. Men slikt som det er nå kan jeg ikke ha det. I dette innlegget kommer de få bildene jeg har tatt som faktisk "ligner på" bilder... de siste ukene. 


 En favoritt når vi er mange til middag, chilli con pollo.., i dette tilfelle var det faktisk chilli con carne, altså med oksekjøtt og karbonadedeig. Det var absolutt ikke bedre enn med kylling, så neste gang blir det kylling igjen! Men da har jeg iallefall prøvd "orginalen":))


Hummus, oliven, fetaost, masse grønt og kylling og/ eller falafler... spises så ofte jeg kan/ lager det så ofte jeg kan, dvs må lage det sjeldent nok til at familien ikke blir lei..



Ja, også har vi vært masse sammen med kyllinger den siste uka.
Noen venner, også naboer, har fått ca 15 kyllinger ( Og snart klekkes andre "runde"!) Gjett om det er gøy, ja, både for små og store. Spesielt for Hannah som "renner ned" dørene hos dem for å kose/ stelle med kyllingene. I går var Hannah og en venninne der for å hilse på, og de kom fnisende hjem igjen med en boks med fire søte kyllinger. Trodde nok at hun skulle klare å overtale pappaen sin ved å vise ham hvor søte de var..., men nei... Kanskje en gang i fremtiden, hvor vi kan få bygd et orgentlig hønsehus i hagen først.., for må si det er koselig med høner!
Koselig var det også med besøk av kyllinger, Olivia hviner av fryd og klapper dem ( stort sett) veldig forsiktig:))

Ingen kommentarer: