tirsdag 9. juni 2015

2 år!


På søndag ble Olivia 2 år!
Tenkte vel egentlig å spare dere for klisjeer om at tiden går så fort.., men den gjør jo det... Lille, store "babyen" min er plutselig TO år!
Med to vinterbarn fra før av ( har en stesønn også) er det så gøy å ha et sommerbarn, å kunne feire bursdager ute har jeg savnet:)
Så det ble barnebursdag ( med foreldre) på søndag, vi var vel rundt 20 stk med stort og smått. Spiste kaker, is og frukt lekte og pratet i en bursdagspyntet hage.



Jeg laget en liten bløtkake også, så vi kunne synge bursdagssangen og blåse ut lys etter frokosten også..
Er det bursdag, så er det bursdag..












Jeg tok masse, masse bilder, men de aller fleste er det andre barn på, som jeg ikke bare legger ut her.., men bildene viser vel en del av dagen til Olivia, og hagen..ja, den er fortsatt bursdagspyntet.., og kommer nok til å være det til pynten går i stykker..:)

Lagde masse godt til festen, så det kommer nok en oppskrift eller to i løpet av de neste dagene..

Ingen kommentarer: