onsdag 17. juni 2015

keramikk, blomster og fine farger


De siste ukene har jeg vært flere kvelder hos en venninne å laget "lekt med" keramikk.
For et par dager glaserte vi, og i dag hentet jeg hjem tingene jeg har laget..
De er ikke noe i nærheten av perfekte, men jeg har laget dem selv, og jeg er rett og slett fornøyd med både farger og fasonger. Man lærer noe nytt hele tiden, og neste runde med vaser og boller ( og kanskje jeg prøver meg på andre ting etterhvert også..;)) blir jeg nok bare enda mer fornøyd med:)



Da vi kom hjem med vasene og bollene, plukket vi blomster fra hagen.
Det er nemlig også veldig gøy å leke med blomster og vaser når man er to år.., så jeg har hatt en ivrig medhjelper når jeg har tatt disse bildene:)




Veldig gøy dette her altså!!
Spesielt den på bildet under her, å kaste maling er iallefall morsomt;)






4 kommentarer:

Vimax Pills sa...

Nice blog and article, thanks for sharing. However want to statement on few common issues, The

Vimax Canada sa...

thanks you for sharing good information

Selaput Dara Buatan sa...

Nice blog and good information, thanks you

pembesar penis sa...

mantab infonya, thanks