torsdag 18. september 2008

Den kuleste veska jeg noen gang har hatt!

Da vi kom hjem fra barnehagen i dag ( med et ekstrabarn, Hannahs bestevenn eller kjærsten hennes som hun sier selv... syntes nå 4 1/2 er litt vel ungt for kjærster men men:)) Lå denne pakka i postkassa, og gjett om det var to ivrige barn som ville åpne. Det var bare såvidt jeg rakk å ta bilde.

Bare se på denne kule veska!!!

Jeg har kjøpt den her. Persilja lager de flotteste ting, ta en tur innom å se!

Til og med egen mobillomme inni, og den oransje mobilen min passa jo perfekt til:)

Nå må jeg begynne å lage pannekaker, da jeg foreslo det til middag ble det stormende jubel. Og når jeg i tillegg har tenkt å diske opp med en is til dessert, så tenker jeg at jeg blir populær:)

Off to work!

( det tar nemlig laang tid å steke pannekaker, når jeg tenker meg om så tror jeg mannen min skal få lov til å gjøre det, hihi)

18 kommentarer:

Josefine sa...

Kjempegøy veske!! Friske farger var det og..
Pannekaker og is hørtes fristende godt ut.. Koos dåkkar i kveld :-)

ninabakke sa...

stilig :)

sønnen min er like gammel og har hatt kjæreste snart ett år :P søtt og rart!

Gamlå sa...

Så frisk veske dette her var det må jeg si!!! Håpte det smakte med pannekaker:)) det synes jeg selv er kjempe godt, men som du sier....det tar veldig lang tid og lage!!
ha en flott helg
Gamlå

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så kul veske !!! helt dag ;I)

Anita sa...

Såå kul veske! Spennende med butikken din som begynner å ta virkelig form! KOs deg videre!

Anonym sa...

Nämen var det DU???!!! ;D
Det förstod jag aldrig!
Vad fina bilder du tog på den! Vad skoj det är att få se den hos dig!!!! Kram!

Ann Helen sa...

Herlig veske! Elsker Persiljas vesker og øvrig stæsj:)
Kos dere med pannekaker:)

Mari sa...

Den var rå!! Jeg har kjøpt to skjerf fra Persilja, og skulle gjerne hatt en drøss andre varer fra den dama :)

Forresten enig i at det ikke nytter med funkislekestue til alle hus.

Maria sa...

Afsindig lækker veske ! Persilja er virkelig god til det der. jeg elsker også den veske jeg har fra hende, den blir brugt dagligt.
Tillykke med købet.

Her i huset elsker vi også pandekager. Jeg har lært mig at spise det på den måde min mand har været vant til det gennem sin barndom. Nemlig med bacon og sukker til. Og ogaå gerne en pølse !
De første gange nægtede jeg pure. Pandekager skal spises med sukker og syltetøj, men jeg lover det er lækkert på hans varialt også.
Måske også sådan i spiser det ?
Det tager bare laaang tid at stege dem ja, en rigtig mandeopgave, hi hi.

Og Hannah med kæreste, he he. Hvor er de bare kære vores unger. Med bedstevvenner og kærester. Andrea mener at hendes kæreste hedder Sofie, som er bedsteveninden i børnehaven. Det var lige det med begreberne ja :-)
Klem Maria

Drømmen om en eplehage sa...

Den vesken var tøff. Skikkelig lykkeveske :o)

Her pleier mannen også å steke pannekaker. Fnis!

mali-mo sa...

Snilleste jenten i byn? Tuuuusen takk for den hyggeligste kommentaren jeg kunne tenke meg ;) Var så kjekt å finne noe så koselig på bloggen nå når jeg var så sliten, snek meg innom som snarest og da måtte jeg bare innom deg med en gang ;)

Har hatt litt av en dag (enda en...), hehe, men jeg må bare ta all trøbbel med godt humør, det må jo en gang snu ;) Har kjørt rundt på alle høyskoler i Bergen og leita etter EN bestemt bok, som er knyttet opp til oppgaven. Det fant jeg ut idag...og selvsagt er boken utlånt over alt. Jeg har jo ikke lest den ennå...men har fått kopiert noen sider fra et dagslån-bibliotek, etter litt overtalelse ;) For et styr! Jaja, det blir nok en slags oppgave til slutt ;)

Kjekt å se litt sånn oversiktsbilder fra butikken, jeg er jo sååå spent vet du, på hvordan det blir både med varer og med innredning. Og pannekaker? Det er noe herk! Deilig å spise, men hater sånn der steiking og osing i en evighet...så der har vi en klar arbeidsdeling her hjemme ;) knallfin veske!

Også så kjekt å se at vi har "søster-puter" fra Maria! Jeg må bare lage et eget innlegg om den puten fra Maria, for der også ble det utroooolig mye krøll. Men det blir neste uke! Nå er det hvilepause her, og så er det en laaang dusj og i seng. Jobb imorgen, og så jobb hjemme etterpå;) God helg snille du! Klem!

Therese sa...

Jeg er så spent på å se bilder fra butikken din, men jeg tror det har gått meg hus forbi hvor den ligger. Må jo komme innom en gang jeg er i traktene vet du ;)

Mitt hvite hus sa...

Kjempesøt er de små kjærestene. De starter tidlig vet du:O=) vesken din var kul=)

Nyt helgen =)
klem

Bo med Lena sa...

Igår gikk jeg forbi butikken din, men turte ikke banke på..:) Tenker du styrer fælt nå! Men det er gøy da... og skummelt.

Jeg krysser fingrene veldig for deg!! Og kommer helt sikkert innom når du åpner.

Og du; lekkert gulv!!!

Anonym sa...

Jeg elsket det bildet med Persiljas veske i treet. Egentlig burde du bestille en til , slik at den ene kunne få lov til å flagre i treet bestandig. Det var så stilig! Utrolig farverik veske. Grattis! Klem fra Kaspara

Anonym sa...

Utrolig fin veske!!! Alle Persiljas vesker er fantastiske..
Passet perfekt til mobilen din..
Håper pannekakene ble gode ;)
Jeg lagde alltid pannekaker når datteren skulle ha med seg venninner hjem fra barnehagen..
det var trygt å servere fordi det er noe alle liker..
Vi har egentlig pannekaker ganske ofte ennå vi da :)Hilsen Kardemomme :)

Anne sa...

Flott og spesiell veske. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å gå med den selv ; ) God helg!

Synnøve sa...

Grattis med den kuleste veska du noen gang har hatt! Hihi, den var skikkelig tøff :) Og det blir butikken din også!! Hm, er det i Porsgrunn den er?? Hvor langt er det herfra til dit i tilfelle...? Hehe, man kan jo ikke la være å handle på Pynt ser jeg! Du kommer til å få maaange faste kunder der, det er jeg sikkert på :D Ha en finfin helg, blir vel sikkert jobbing på deg også regner jeg med ;) Klem!