lørdag 6. september 2008

koffertbord

Vi har en stue i andre etasje i huset vårt. Vi bruker den lite, men nå skal jeg få gjort den om til kontor/ hobbyrom/ tv/playstation stue. Dvs, den er allerede alle disse tingene, men jeg må "pynte" litt og rydde/ omorganisere en del.
Og i denne ryddingen klarte jeg å ødelegge dette bordet, glassplaten inni bordet skled ut da jeg skulle løfte det og knuste i forbausende få biter, men likevel knust. Og koffertene jeg fant på loppemarked i Boston passet perfekt inn under når platen i midten var borte. I koffertene ligger det masse hobbyutstyr, en med alt av malesaker og en med strikke/ hekle oppskrifter o.l
Både praktisk og kult syntes jeg:)


Nå har jeg lukket døra inn dit, så jeg slipper å tenke på at det er mye som må gjøres der. Og lørdagen skal tilbringes med å se på 8 mile med stesønnen min og spise potetgull:)

15 kommentarer:

borghild sa...

Koffertene passet jo perfekt under glasset, og da kan en sette fra seg en kopp uten å være redd for å søle også! (I motsetning til hvis en kun hadde hatt koffertene til bord.) Det var nok meningen at du skulle knuse den hyllen!;-) Klem B:-)

Mitt hvite hus sa...

Koffertene var super stilige . Passet helt perfekt under glasset på bordet ditt:O=) ha en fin søndag=) klem

sirisinspirasjonsunivers sa...

Dette var råstilig! :) Får masse inspirasjon når jeg er innom her! Du har så mange gode ideer! Ha en finfin Søndag! :) Klemmer fra SiRi

lillelise sa...

Dette ble jo kjempestilig! Aldri så galt at det ikke er godt for noe...
Ha en fortsatt god søndag!

♥bagatellar♥ sa...

Skal sjå det var meininga at det skulle verte koffertane som skulle ha plassen under bordet, stilig vart det i alle fall. Skulle du få lyst på ny hylle under så kanskje du kan få laga ei i plexiglas, den tåler å ramle ut;-) Glasbordet ditt er foresten veldig kult, trur et sånt kjem på ønskelista her:-D Klem

Ingunn sa...

Perfekt!!Du har øye for detaljer.Koffertene gjorde seg kjempe bra under bordet!!Kreativt!!;)

Anonym sa...

Typisk deg å gjøre et uhell om til noe skikkelig kult!!! Utrolig smart å sette glassbordet oevr koffertene! Det er slike kreative løsninger jeg elsker å se hos folk!! Koselig med koffertene som inneholder tegnesaker og oppskrifter da..Det blir virkelig, virkelig fint hos dere!! Det er så morsomt å se..Så inne hos meg at du hadde satt i gang med nytt strikke- prosjekt i dag..Skal bli spennende å se!! Håper det går bra med alt du har å gjøre i butikken også! Nå står det en pølsepizza i ovnen og jeg og datteren min skal benke oss foran tv-en og se på NRK sin storsatsning i høst "Himmelblå"
Gleder meg til både pizza og litt tv-titting..Ha en fortsatt fin kveld, nå må vi rydde bordet for garn og blader slik at vi får plass til pizzaen :) Kardemomme :)

Som mine dager er sa...

Hehe det ble jo kult jo! Stilig, og kreativ tenking fra din side.

8 mile er tøfft for den som digger Eminem vettu. Yo.

Klem fra Marit

LYKKEBO sa...

Det bordet var jo bare helt rått! Koffertene var kjempe fine, og den fine fargen! veldig smart med de over..

Ha en flott søndagskveld:)

fru vims sa...

problemet mitt er at han ikke er spesielt glad i sjokoladekake. jeg har hur mange som helst av sjokoladekakeoppskrifter (liker det veldig godt selv), men ender som oftest opp med å spise nesten hele kaka sjøl :s

han er veldig vanskelig å finne gave til, vi har jo alt, men han trenger ei høstjakke (som jeg har sett ;) og nye boxere. kjedelig gave, men han trenger det iallefall...så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe blomster og bake kake da :)

så blir han vel fornøyd :)

er ikke noe rundt tall, så han vil igrunnen ikke feires, men jeg elsker slikt!!! :D

god uke til deg. måtte du bli ferdig med hvitmalinga :)

klem

E:-) sa...

Hei,

jeg har "smuglest" på bloggen din en stund og må si at du har utrolig masse fint i heimen din! Og så kreativ du er:-) Det koffertbordet var jo bare superkult!

Hilsen E:-)

Drømmen om en eplehage sa...

Så bra du knuste den plata, for dette var skikkelig stilig!!

Du er vel fortsatt i full sving med butikken. Håper ting går som planlagt og at du ikke sliter deg helt ut. Gleder meg til å få se bilder av det hele fiks ferdig, for det får vi vel?

Ha en flott uke!

by Siv sa...

Utrolig kreativt :)
Kjempefint med kofferter!!!
Ha en riktig så god uke
*Siv*

alvorada sa...

Du klarer jammen å vri det aller meste til noe positivt du! Ble utrolig stilig. Perfekt måte å få vist fram de sinnsykt kule koffertene på :)
Ønsker deg en veldig GOD uke!

Anna Lisa sa...

Dette vart jo fint jo!!
Kjempe stilig:)
Ønska deg ein fin kvleld:)
Klem