søndag 23. januar 2011


Arbeidsrommet... nesten ferdig, mangler bare gulvlister.
Oj, som jeg gleder meg til å begynne å jobbe ( både jobb og hobby) her!


Den gamle krydderhyllen som sto på kjøkkenet da vi kjøpte huset skal få nytt liv som "krimskrams"oppbevaring.



Trappetrinnene er ferdig grunnet og pusset, og forhåpentligvis får de første strøk med sort begalack i morgen. Gleder meg til å se resultatet, jeg tror det blir veldig bra:)



Badet ligner mer og mer på et bad!
( hyllene i veggen er/ blir innebygde kommoder)



Den gule fugletapeten som litt tilfeldig havnet på Hannahs vegg passer perfekt med taklampen ( Rie Elise Larsen) jeg kjøpte en time før vi kjøpte huset.. den var egentlig til rommet hennes i "det gamle" huset vårt..
I kveld er siste strøk på gulvet tatt, så nå kan vi snart begynne å flytte inn Hannahs ting.. og om ikke sååå mange dagene kan Hannah flytte inn på rommet sitt også:)


Vedboden er også ferdig i dag.. "ren og pen", og hvit:)


22 kommentarer:

Minimenina sa...

Oj, så fint det blir! Liker de innebygde hyllene veldig godt! Og tenk om vår vedbod hadde sett så fin ut... misunnelig :)

Hilsen Kristin

s h i n e d e s i g n sa...

Det blir så LEKKERT!!! Dere er drivende dyktige og effektive altså, imponert! Ha en fin uke :-)

Maria sa...

Dette blir SÅ utrolig bra, gleder meg til å se enda mer:)

Høytrykk sa...

Så fin krydderhylle. Skulle gjerne ha hatt en sånn til mitt krimskrams på kontoret også.

Jeg gleder meg veldig til å se hvordan det ferdige resultatet blir i huset deres. Det ser ut som det blir mange spennende og friske rom! Likte veldig godt løsningen med innebygd seng på barnerommet!

Maria sa...

Verkar vara ett mycket vackert hus. Så härlig trapp! Och skönt att ha ett tomt arbetsrum att fylla...

Kardemomme mamma sa...

aiaiai! så fint det har blitt i nyhuset! Kjempekjekt å kunne følge prosessen:)

stjerneglass sa...

Å, det blir så fint! Er kjempespent på se mer!

Vi har svarte trappetrinn. Det er superfint, men eneste (store) minuset er at de ser like støvete ut selv 10 minutter etter at de er vasket...

Tonemor sa...

oi her går det fremover og så nydelig det blir.
Klem Tone

Unknown sa...

Hei på deg, det er bare så spennende å følge denne fine bloggen din, du får det jo bare såååå flott i det nye huset, gleder meg veldig til å følge med videre. Tapeten på barnerommet er fantastisk. Ha en fin uke videre og lykke til med videre innflytting. Klemmer fra Wilhelmine

Haust sa...

Så fint det blir hos dykk! Trappa med det fine vindauget er reint staseleg!

Ha ei god veke! :)

Svenngården sa...

Det blir såååå bra :D
SOM dere må glede dere til å bli ferdige!

Ha en flott uke!
Klem!
Amalie

MøbelPøbel sa...

Lampen passer jo perfekt!
Drømmer om å male trappen jeg også..gleder meg til resultatet:)
Klem Pøbelen

Maren - midt på jorden sa...

Herlighet så effektive dere er! Blir utrolig fint! Gleder meg til å se trappa - det høres kjempeflott ut!

barnigjendesign sa...

Sååå fiiiint det blir. Du er jammen flink til å få det til. Kommer til å bli en drømmebolig.
Ses vi på messa?
Klem!

Bente sa...

Hei - har fulgt med oppussingprosessen deres - huset blir jo SÅ fint - et hus å bli ordentlig glad i og godt å bo i:)

Moro å følge dere videre - ha en fin mandagskveld - hilsen fra Bente:)

Datt sa...

Den lampa med den tapeten! *Forelska*

Randi sa...

Det er så gøy å følge husprosjektet!!! Blir utruleg flott, vert meir og meir misunneleg, og ikkje minst imponert over innsatsen!! Følger med vidare! :D

Fargevandring sa...

Du får det virkelig fint!!!!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ååå, det er så spennende!!!
Er det fliser, det sjakkrutede gulvet på badet??

mette sa...

åy åy åy , jeg m å bare spør, hvor har du fått tak i det sommerfuglpapiret i kurven der? sykt sykt fint, åååå!!

SsSsS sa...

Hei Lykke,

Vi digger bloggen din - og følger mye med, både store og små. Vår lille familie har startet en Auksjon på FB-siden til butikken vår der alle inntekter går uavkortet til Stine Sofies Stiftelse. Vi har fått masse god hjelp fra mange Epla kolleger og vil nå henvende oss til våre NIB kolleger på lik linje. Vi har fått laget en sidebar knapp (som er utrolig kul) som vi håper du vil benytte deg av for å bidra til mer omtale av auksjonen. En knapp og du har allerede reddet minst en barndom, les mer her: http://lille-design.blogspot.com/2011/01/en-knapp-sa-er-det-gjort.html

Klem fra Familien S <3

Åshild - prydeligbloggen sa...

GØy å se flere som pusser opp! Fint det blir! :)