onsdag 12. januar 2011



I dag er Hannah 7 år!!
Med gaver på senga, pannekaker og muffins til frokost så har den fine jenta mi hatt en super start på dagen:)



Tiden går så altfor fort, føles virkelig ikke som 7 år siden jeg fikk ( ok, fikk og fikk, jobbet hardt denne formiddagen for 7 år siden, hihi) verdens nydligste, fineste baby:)



I dag er det også akkuratt 6 1/2 år siden vi flyttet inn i huset vi bor i i dag ( Hannah er født på min "halvårsdag, vi flyttet inn her på min bursdag i 2004), men forhåpentligvis kommer alt av ting i løpet av uken så bad og div kan bli ferdig.. så det er ikke lenge før vi flytter nå:)
Her kommer noen bilder jeg tok i det nye huset i går formiddag..


Julians rom blir et skikkelig gutterom, med sort gulv.. og jeg gleeeeder meg til å få hengt opp taklampa og ikke minst tapeten..:)
Kontoret/ arbeidsrommet mitt er også nesten ferdig, gulvet er grunnet og trenger "bare" et par strøk med maling:)


Badet begynner å ligne litt på et bad:)

Midtstill

Dette er de siste bildene av stua og spisestua i byggekaos:)
I går kveld ble den ryddet, vasket, pusset og grunnet! Så nå er det hvite gulv her!!!!




Lampene på kjøkkenet har kommet opp, og mange venter på å bli hengt opp, blant annet de som står i vinduskarmen på bilde under:)

19 kommentarer:

Unknown sa...

ÅÅÅ, huset ser ut til å bli kjempefint, gleder meg masse masse til å se det ferdig, så flotte lamper på kjøkkenet da, for ikke å snakke om flisene på badet, ha en fin uke videre, klem Wilhelmine

Mirjam sa...

Tillykke med din datter! Uh, det skræmmer mig lidt at høre at det går så stærkt. Selv har jeg en søn på 2,5. Han må godt være lille lidt endnu :)

Rigtigt flot ser det ud det nye hus!

Kh. Mirjam

Randi sa...

Gratulerer med bursdagsjenta!!
Ser ut til at nyhuset blir KNALL!!
Ha en fin dag! Klem.

Scandinavian Retro sa...

Gratulerer med dagen til Hannah! Håper dere får en flott dag:) Det nye huset deres ser kjempefint ut-kult at dere har valgt retro-inspirerte overskap på kjøkkenet (eller kanskje er de originale?). Liker det kjempegodt i alle fall. Ser frem til å følge oppussings/flytteprosessen videre.

Fargebarn sa...

Blir så spennende å se fortsettelsen. Utgangspunktet ser iallefall veldig bra ut. Gratulerer så masse med datteren din :)

SiriR sa...

Gratulerer så masse med din fine 7 åring!

Og for en jobb dere gjør i det nye huset! Blir veldig flott:)

Sukkertøy for øyet sa...

...Flotte lamper i vinduskarmen der..
Blir sååå flott i huset deres.

Masse grattis til den lille frøkna di,såå koselig å starte bursdagen sin med så mye godt :)

Pia sa...

Gratulerer med dagen til en flott sjuåring!

Hildemor sa...

Gratulerer med dagen til hannah:-).

Huset ser kjempefint ut, gleder meg til å se det ferdige resultatet. Hvite gulv,eg og vil:-), mange stilige lamper:-).
Ha en fin dag
Klem Hilde

Thea sa...

Nå begynner huset å se ferdig ut, så gøy! Håper på før/etter-bilder når den tid kommer =)

Ha en fin Hannah og halvtårs-bursdag!

Kardemomme mamma sa...

Gratulerer med bursdag i hjemmet:) alltid like stas med disse bursdagene:) huse ser jo virkelig bra ut så langt! like stilen din:)

MøbelPøbel sa...

Hipp Hurra for Hannah! Stor jente:)

Det er så gøy å se utviklingen i huset..de lampene i vinduet gleder jeg meg til å se oppe:)

Datt sa...

Gratuleeeerer med dagen i huset! Og så spennende å følge med på oppussinga deres! :)

Anonym sa...

Gratulerer så masse meddagen til den skjønne Jenta di :) Huset blir jo knall, dere er super flinke, digger ditt kjøkken;) Hilsen Viola

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Gratulerer så mye med dagen til lillejenta :)

Huset blir knallfint!!

Og de lampene på siste bildet var såå fine, særlig de mintgrønne! Hvor har du fått tak i de??

Klemmer fra Stine

mi-rachel sa...

du og du så flott huset deres blir!
og hipp hurra for datteren din!

Tonemor sa...

Gratulerer til datteren. Huset blir kjempe bra.
Ønsker deg en fin torsdag.
Klem Tone

Maria sa...

Spännande med nytt hus, ser ut att bli mycket fint överallt!
Grattis till sjuåring!

Anonym sa...

så flott det blir i det nye huset- er litt missunnelig =)

hvor har du handlet de flotte lampene??

ingvild