søndag 2. januar 2011


Stua er full av små møbler som skal males om, eller få nytt papir/ tapet, før de blir tatt med opp til det nye huset. Først ferdig er denne lille kommoden.. Den var grønn, slik som skuffene fortsatt er, og er nå "tofarget":)


Jeg har tilbragt store deler av nyttårs helgen i det nye huset,
sammen med masse dørlister og vinduer og hvit oljemaling.. Og nå er halvparten av kjøkkenskapdørene også ferdig. De er malt med svart bengalack... ikke en maling som er "takknemlig" å jobbe med... Har pusset og malt, pusset og malt i en evighet, men må bare innse at det kommer ikke til å bli perfekt.
Tror likevel at vi på tross av uperfekte skapdører kommer til å få et kjempefint kjøkken tilslutt..:)



Siden jeg ikke har fått sagt det tidligere;
GODT NYTTÅR!

24 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Du er GOD :) Virkelig stått på disse dagene forstår jeg.
Ett skap som venter på maling - er ferdig grunnet for lenge siden- venter fortsatt på første strøk av meg... Skulle liksom gjøre det før jul, som ble til i julen, men som nå er blitt ett 2011 prosjekt. Må visst hente inspirasjon fra deg og sette i gang!
Lykke til videre.
Gleder meg til å se det ferdige kjøkkenet.
May Helen

victoria (huset i byen) sa...

Ja bengalack kan være vanskelig å jobbe med,men det ser flott ut da, gleder meg til å se kjøkkenet ferdig i all sin prakt, tror det blir lekkert....
Flink er du ;)
klem victoria

Grønnsakshagen sa...

Den ble fin :-)
Spent på å se kjøkkenet ferdig, spennende med svart da!
Hilsen Saga.

Frk lykkelig med farge sa...

GODT NYTTÅR Tove. Blir utrolig spennende og følge med på flytteprosessen deres i år. Gleder meg til å se hvordan dere får det i det nye huset.

Ønsker deg en god uke.
Klem fra meg

tante fiolett sa...

Så stilig den ble!!
Riktig godt nytt år til deg også:)
Klemmer fra Jeanette

Svenngården sa...

Godt nyttår!

Kjøkkenet deres blir sikkert utrolig nice :D
Bengalack er ikke det beste å jobbe med nei, men resultatet blir ofte bra :)

Lykke til videre!
Klem!
Amalie

Hanne sa...

Det nye kjøkkenet ser spennende ut. Utrolig fint at dere har beholdt de gamle overskapene. I like it! Godt nyttår til dere og!:)

Fargevandring sa...

Kjøkkenet ditt blir bare såå fint. Du er så flink. hvor henter du all energien fra spør jeg meg?? Godt nyttår til deg også. Hilsen Anne Lise

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Kjempefint blir det, digger kjøkkenet :)

Godt nytt år!!!!
Klem fra Stine

an-magritt sa...

Åh, male møbler er gøy! Men ja, strevsomt innimellom. Men så herlig det blir til slutt. Du har vært utrolig flink!

Kjøkkenet kommer til å bli så flott!! Gleder meg til å se det videre!

Klemmeklem

designhund sa...

Fy søren å fint det blir!!!
Jeg bare digger fargevalget på det lille møbelet,
og himmel så tøfft kjøkkene!
Det ER befriende og inspirerende uten alt det hvite!
Gleder meg til å følge med videre.
Klem fra Tone

Silje sa...

Så kult det blir med svarte skapdører, gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet!

Godt nytt år!

Klem Silje

HannasHörna sa...

Hej!

Vad skönt att få lite gjort.

Gott nytt år önskar jag dig!

soisses-dasleben sa...

what a beauty!

i wish you the best for 2011

Frk.K sa...

Det skapet var utrolig kult! Love it! Og sånne kjøkken er jo bare fantastiske. Det blir nok perfekt til slutt :)

Inger Johanne sa...

Godt nyttår til deg òg! Fin fargekombinasjon på kommoden din!

Anonym sa...

Hei og godt nytt år til deg :-) Så fin kommoden ble!! Og kjøkkenet ser ut til å bli kjempelekkert, gleder meg til å se det helt ferdig. Jeg likte de sorte dørene. Jeg skal ta bort noe av vår innredning og male resten enten høyglans hvitt eller sort. Jeg får tenke litt mer på det. Ellers har jeg laget salgsblogg i jula. Huset er litt fullt av møbler og ting som jeg ikke har fått gjort noe med så jeg selger en god del. Hvis du vil kan du se på krimskramsparadiset.blogspot.com. Kanskje du finner noe :-) . God natta :-) klem fra Anita

Anonym sa...

Hei

Godt nytt år!

Kan jeg spørre hvilken fantastisk farge du har brukt på den lille kommoden (den lyse)? Den var utrolig vakker!

Hilsen Lene

Anonym sa...

Tror det kjøkkenet kommer til å bli kjempe bra ja :D Digger overskapa! og underskapa med for den saks skyld, vurderte de når vi skulle velge kjøkken innredning :)

Tuppelure sa...

Godt nyttår til deg og. Det er så gøy å følge med på det nye huset deres:O) Er like spent hver gang det kommer et nytt innlegg.

MøbelPøbel sa...

Herlige lille kommoden..deilig med farge etter den røde julen:)
Kjøkkenet blir så bra så bra:))

Fargebarn sa...

Hjelpe meg for et drivjern du er. Tipper kjøkkenet blir helt smashing. Ser iallefall slik ut nå.

Hildemor sa...

For en stilig kommode, liker fargene veldig godt.
Jeg har selv masse ting som trenger noen strøk med maling, må bare få ånden:-).
Kjempefin blogg du har, jeg har lagt meg til som følger.
spennende med nytt kjøkken:-).
Klem
Hilde

Sea of Design sa...

Gleder meg til å se hvordan kjøkkenet blir. Til nå ser det vertfall kjempeflott ut! Stilig kombinasjon av gamle skap og nye!

Klem fra Renathe