torsdag 27. januar 2011


Jeg har helt glemt å vise dere badet i kjelleren..
Litt voldsom tapet, men jeg syntes den er kul:)
Sjakkfliser på gulvet her også, og snart kommer det et sort dolokk.
Inn til høyre er det dusj og vask..., dvs det kommer snart...
Trappen utenfor skal som jeg sikkert har skrevet før få sorte trinn, og gulvet utenfor skal også bli sort.


Og ja, det er møkkete på gulvet.., men det er det lett å gjøre noe med, hihi
Slik så kjøkkenet ut i går formiddag.. men i dag er det ryddet, og mens jeg skriver nå så blir benkeplaten montert! GLEDER meg til å reise opp å se etterpå:)




Nettbutikken/ Nettpynt har også begynt så smått å flytte inn i det nye huset.. Det skal bli et kjempefint lagerrom tilslutt, elsker det rosa gulvet:)


7 kommentarer:

Knutepunktet sa...

Doen var stilig den...kanskje ikke å annbefale for de som er plaget med kraftig eppelepsi, men cool var den ;)

Datt sa...

Spenstig! Og driiitkult!! :D

TA sa...

Åh, du er en så driftig og frisk dame! Herlig med folk det er tak i =)

Huset blir flottere og flottere - likte spesielt blyglassvinduet i trappen jeg!

En fin påminnelse om at huset har stått noen år.

TA

Randi sa...

å, dette blir så bra!!! :D Utfordrande mønster i tapet mot gulv, men herlig fargekombinasjon!!

Cilipus sa...

Det er jo på toalettet man kan ha en slik tapet, ikke på arbeidsrommet -superfint. Dere er virkelig flinke, går litt senere her i huset :)

Ulla D. sa...

Super fint køkken :o) Må jeg spørge om, hvilken bordplade det er? Ser super flot ud...

Hilsner fra Ulla

Elise Bjørnsen sa...

Tove du er helt RÅ!!!