torsdag 6. januar 2011

Doen vår! ( Nesten ferdig)

Midtstill
Se på den kule doen vår!!!!
Nå er det ikke lenge igjen før denne er helt ferdig:)
( bl. annet skal det sort dosete på)
Planen her var egentlig en annen tapet, men da jeg etter å ha ventet i over tre uker endelig fikk den tapeten jeg hadde bestilt..., så var det feil tapet.. Så etter å ha brukt nesten to måneder på å finne riktig tapet, og på å vente på den, så er det nå kommet på plass en helt annen. Men jeg ble veldig fornøyd med denne også.
Ja, man kan risikere å bli litt svimmel av å gå på do hos oss fremover, men så var det akkurat det jeg ville også. Jeg syntes så lite rom krever litt "ekstra", og det syntes jeg det har fått:)




19 kommentarer:

In my house sa...

ÅÅåååååå, så fint, vi har oxå blommigt och rutigt golv på vår lill toa!!!!

kram josse

Hildemor sa...

Så stilig tapet, du har hvertfall fått det lille ekstra:-).
Ha en fin kveld.
Hilde

Minmill sa...

Hei Tove. For en knøttlige og nusselig toalett rom. Herlig med retro flower-power og skikkelig morro at du gjør det. Lykke til videre med flytt og puss opp prosjektet.

Klem Minmill

MøbelPøbel sa...

Den tapeten er så fin! Ville i utgangspunktet ikke tro at det ville passet med et sånt gulv, men pokker- det gjør det til de grader!

k r i s t i n sa...

Å, for et nydelig rom! :)

Jenny Bergvall sa...

Åh vilken fin toalettvrå ;) Blommor o ruter passar fin fint tillsammans ;)

Veronika Mikkelborg sa...

Kult! absolutt verdt å bli litt svimmel:)
Kjempe fint lite do:))

Veronika

Ruth sa...

Så vanvittig stilig! :D

Unknown sa...

Så fantastisk kult! Denne tapeten var jo så fin. Ha en fin kveld videre.

Glede sa...

Råtøft! Og herlig asjetter du viser under. Synes også det ser ut til at kjøkkenet blir flott. Stilig med svart og hvitt. Det blir det også på vårt kjøkken..

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Super flot og frækt

stine:)

Marit sa...

Fantastisk tapet :)

Karen sa...

Wææææ - så dobilde i blogganbefalingen på en annen blogg og ble helt forelska!!! Så utrolig kult der var :) SÅ deilig å se noe annet en hvitt hvitt hvitt!
Skikkelig inspirerende :)

Fargevandring sa...

Super kombinasjon, blomster og det svart/hvite. Digger slike kontraster!

Ellen sa...

Jeg digger det!Kjempekuult!

Anonym sa...

kuuuuuuuuult :D

Sanne sa...

åh, digger den doen!!!!!! Fantastisk! :) Åh, bare ble helt forelsket her :D

Anonym sa...

Hei hei.
Tusen takk for koselig kommentar :)

For et stilig toalett rom, den tapeten var jo bare lekker. Gleder meg til å se mer fra ferdige prosjekter i huset.

En god helg til deg.
Hilsen fra Trine.

Stine Alice sa...

Fint do dere har fått ordnet dere, likter stilen din=)

Setter deg på blogglista min så jeg kan følge med bloggen din=) Ha en fin dag.