fredag 14. januar 2011



I går var jeg å hentet en pakke på posten som jeg har ventet veldig på, ikke ventet lenge, men ventet( lengtet) veldig:) Rett etter vi kjøpte huset fant jeg noen nydelige tapeter fra Amy Butler ( designet for graham & brown) i en amerikansk nettbutikk. Denne på bildene her viste jeg med en gang at jeg måtte ha! Men de sendte ikke til Norge.., og etter en del søk på nettet fant jeg ikke noen som hadde disse tapetene. Så jeg gav opp... og begynte å leite etter en annen tapet, uten hell. Helt til jeg fant den, for et par uker siden!!! wallpaperfromthe70s hadde rett og slett denne tapeten, men med et annet navn ( siduri, amy butler kaller den passion lilly).. og billigere!:)
Det fulgte med et par andre tapeter i esken også, så i helgen skal det bli fint på veggene i det nye huset:)
Veldig, veldig fornøyd med denne, den var akkurat som jeg trodde/ håpte den skulle være... perfekt:)




Dagens bruktfunn, som passet perfekt til den perfekte tapeten:)
De tre uten gullkant har jeg hatt en stund, men de med gullkant sto i en hylle på fretex og ventet på meg!
Vakre...



17 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

For en herlig tapet!! Amy Butler har sååå mye fint.
Og så heldig du var med bruktfunnet!

Ha en fin helg!

Marianne:-)

Kaptein Biff sa...

Hei! Fin tapet! Jeg har skaffa meg en amerikansk adresse via jetcarrier, anbefaler det neste gang du finner noe du MÅ ha (selv om det koster litt i porto og sånn da)

Berit sa...

Oj... de skålene er og blir vakre! Jeg har tilhørende mokkaservice og har noen av skålene.
Tapet ja... kan si det sånn.. jeg ble mett på tapeter en gang i tiden. *fnis* - men man skal jo aldri si aldri :P

God helg!

Tevanga sa...

God aften

Tapeten var smellvakker, og det samme var skålene. Tenk å være så heldig! Veldig morsomt å se fremgangen i husoppussingen. Tipper det blir knallfint når dere blir ferdige.

Tevanga :-)

Anonym sa...

Helt herlige farger....du er så flink til å få det til...og du tør:o)
God fredagskveld
klem Sigrun

Datt sa...

Oh my God, den tapeten var nydelig!! Som jeg gleder meg til å se den i bruk!! :D

madamekirsten sa...

Nydelig, hvordan du setter fretexskålene oppi hverandre.. skulle ønske de var mine :)

Fargebarn sa...

Herlige tapet. Blir spennende å se den på veggen.

Inger Johanne sa...

Ser nydeleg ut! Blir knas å sjå den på ein vegg:-)

victoria (huset i byen) sa...

Så trolig flotte funn du har gjort, og ja den tapeten var kjempe flott, gleder meg til å se bilder av den på en vegg, blir sikkert nydelig....
klem victoria

mimmi-leone sa...

Nydelig tapet og bruktfunnet ditt passet så bra til i fargene, kjempefint alt sammen.
Jeg er så svak for Amy Butler sine stoffer, ikke lenge siden jeg laget et innlegg om stoffene hennes.
Ønsker deg en flott helg!

Fra Mimmi-Leone

Turid sa...

Ååå, så fine tapeter! I mine favorittfarger!! :-) Lykke til med tapetsering ;-)

Camilla Simone sa...

Både tapeten og ikke minst skålene gav hjertebank. Heldig e du som får innrede et helt hus.

BlandetLoft sa...

Guh, herlig tapet, og ikke minst de skålene, jeg har en med gullkant..
Ønsker deg en vakker søndag!

ReVinyl sa...

Tapeten var nydelig! Så bra at den var akkurat som du tenkte. Det er jo ikke alltid det er det og lykken er ekstra stor hvis det klaffer!

Jeg er misunnenlig på bruktfunnet ditt ;) Fantastisk nydelig farge på de skålene. Heldigrisen deg! Siw

Fargevandring sa...

De skålene er jo bare helt perfekte og nydelige, heldige deg:-) Tapeten er også superfin...

Green is the new Black! sa...

Nydelig tapet & fantastiske skåler :D!