onsdag 29. april 2009

Barneklær i butikken


For et par uker siden fikk jeg besøk av en koslig jente, Monica. Hun har designet klærne og funnet opp historien om Dundelina.
Klærne i seg selv er kjempeflotte, veldig fine å se på og bra kvalitet. I tillegg er det en bok om Dundelina og spøkelsene som bor på kirkegården utenfor huset hun nettopp har flyttet til...
Klærne er for jenter mellom 3 og 8 år, de henger nå klare til å finne nye eiere i butikken, og i løpet av dagen/ kvelden ( regner jeg med) ligger de i nettbutikken også.
nettsiden ligger det bilde av alle klærne og spøkelsene, ta en kikk der også:)







Da Monica var her fikk jeg et eksemplar av boken for å ta med hjem til Hannah, min egen lille "forsøkskanin" ( og med den skjeve fortanna har hun iallefall tann til å være kanin, hihi) Hun syntes boka var kjempekul, hun var så utålmodig etter å se spøkelsene at hun ble med ned til butikken før jeg kjørte henne til barnehagen. Hun har fått en kjole, et lite spøkelse til å feste på kjolen og et stort bamsespøkelse. Valget av bamse falt på gullfisken Gulli ( etter MYE om og men, hun ville helst hatt alle:)), som var den fineste gullfisken i landet frem til noen byttet ut vannet i bollen hennes med blåbærsaft...

Dundelina overtok hele det ene rommet, så da måtte jeg til med hammeren i går. Så nå henger alle de kule klærne fra barnigjen og fra Maria godt synlig i et annet rom:)
Jeg må si jeg er fonøyd meg utvalget barneklær i butikken nå, dvs jeg skulle gjerne hatt litt mer klær til gutter... kanskje jeg finner noe snart? ( tar gjerne imot tips!)

Ha en flott onsdag!

7 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Åi så mye spennende..
Herlig med bok og figurer samt klær som har en historie...Kult for store og små...
Gleder meg til å ta en titt i nettbutikken=)
Drops=)

Anonym sa...

sååå mye kuult!!

Bente sa...

Den røde kjolen så kjempe-søt ut! Og heldige Hannah som får være din forsøkskanin! :)

Tante Mimmi sa...

Dette var flott! Dette blir Monica glad for- eg må vise henne!:)
Ei kul dame! Både ho og Dundelina! Elmert Elg heng rundtomkring her!
Kan eg skrive litt om at du har kleda i nettbutikken din??

Unknown sa...

Herlig!!
Har trua på produkter med en historie bak.
Alle bildene dine fra buktiiken ser så spennende ut. Skal jeg på taktene i landet en gang , står din butikk på listen som skal besøkes.
Dessuten er jeg helt imponert over alt du har tid til!!
Du er virkelig god!!
Ha en fin kveld!!!

Rosa Hemmet sa...

Hej hej!

Vilka otroligt fina kläder, önskar man hade några kids att stoppa dem i bara ;D

Hoppas ni får en finfin helg!

Tant Grön sa...

Åh, de där plåtburkarna bakom Hannah, den tuskosa med salt på och den rosa med körsbär är ju bara så söta. Jag har för mig att Kardemomme bloggade om dom förra sommaren, jag måste berätta för henne att du har dem, om hon inte redan vet det :-) Jag har letat efter dom i din nätbutik men inte lyckats hitta dom, dinns de inte där?