torsdag 2. april 2009

perler som bildeoppheng

For et par uker siden fant jeg dette "fuglefatet" i en bruktbutikk. Har lurt litt på hva jeg skulle henge det opp med... Og Hannah kom med forslaget!
Tenkte da hun sa det at jeg skulle hente noen små perler jeg har selv, men nei, Hannah var bestemt på at hun skulle bruke sine perler for jeg måtte jo ha et par delfiner på tråden også..

Så nå henger bilde oppe med en snor av perler i ganske så knalle farger, men Hannah er kjempestolt, så da er jeg fornøyd:) Syntes faktisk det ble ganske morsomt.
Hannah fikk en ståltråd til å perle med, så slipper jeg å tenke på om noen kommer til å få den i hodet noen gang... ( Jeg skrev i forrige innlegg at jeg lurte Hannah med at hun kunne få is til frokost..., fikk nesten dårlig samvittighet, hihi så hun fikk is til dessert etter middag istede.. og det syntes GODT på bildet:))



Og i kroken over sofaen i "kjøkkenstua" henger nå et fuglebilde med perleoppheng, et gammelt bilskilt og et bilde fra Alvorada:)
Liker veldig godt litt annerledes "veggpynt", og dette kaller jeg annerledes, hihi

6 kommentarer:

mi-rachel sa...

kul ide!

Ninas Drops sa...

Likte så godt annerledes pynten jeg og..kreativt og fint ble det...

Kan se hun fikk is ja...så søt..=)
Godt du gjorde det godt igjen da.
Drops=)

Maya: sa...

haha, så morsomt. Men det ble jo stilig! Snakker om at eplet ikke faller langt fra stammen her altså:)

Maya

Kaspara sa...

Hei Tove
Genial ide` Hannah kom med! Det ble utrolig fint med perleoppheng.
Nydelig fuglebilde også, og så kunne jeg jo ikke unngå å se SKILTET da. Superfint!
Synes slike sjokoladeis-ansikter er herlig jeg. Hannah er så fin og konsentrert.
Ha en god kveld! Klem fra kaspara

Rosa Hemmet sa...

Vad roligt med en bricka på väggen som en tavla :)

kul med pärlor oxå, jag har inte vuxit ifrån det ännu, trots att jag är betydligt äldre än din dotter ;)

Hoppas ni får en trevlig helg!

Anonym sa...

Så søtt!
Ha en fin kveld

klem,
esmaralda