mandag 20. april 2009

planlegging

I dag har jeg trukket en visdomstann. Det var skikkelig ekkelt å trekke den, og da bedøvelsen gikk ut begynte det å gjøre vondt..., jeg kjøpte meg en liten bunke interiørblader på vei hjem. Så i dag har jeg tilbrakt store deler av formiddagen på sofaen med det ene etter det andre inspirerende bladet:) ( ser at det kan virke som om jeg kjøpte en mengde blader, det var bare tre ..) Og i flere blader har det vært bilder av de mest fantastiske lekehus..


Så i ettermiddag har Hannah og jeg vært i lekestua hennes og planlagt en liten oppussing.
Vi skal male, ordne med nye gardiner, dra i bruktbutikker på jakt etter noe vi kan bruke som en liten sofa..., og ikke minst vil hun ha utekafe og ekte blomster (hennes ord:))
Og jeg syntes det trengs mer gult der:)
Bildene her er fra i fjor sommer, og her er det bilder fra den var nyoppusset for 4 år siden. Ikke mye har forandret seg... Den er jo fin, men det "trengs" fornyelse nå:)


Og planlegging er gøy!
Så det skal jeg fortsette med nå..

13 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Å ja det er så mange fine ideer til slike lekehus...Jeg vil å ha..
Drops=)

Ninas Drops sa...

Lykke til med planlegginga selvfølgelig..håper du deler dette med oss fremover...

Bente sa...

Godt med noen interiørblader å trøste seg med når en har trekt en tann... Håper du er bedre i dag! Jeg skulle også gjerne hatt en leke-hytte å boltre meg i... Men Nr.21-gutten er jo IKKE interessert....

trotsig sa...

härligt med lekehus. jag önskar mig ett eget. :)

Minmill sa...

Så helgdig Hannah er som har en så snill mamma, som vil pusse opp leklehuset hennes. Jeg tror jeg har sett noen av de siste boligmagasinenen med lekehus for barn, og det er jo så mye fiiiint. I forrige Boligliv var det så mye flott.
Håper det går bra med deg i dag, og at du ikke har fullt så mye vondt lengere. Det er pyton å trekke tenner. Jeg har tatt alle fire visdomstennene, og den siste tannlegen trakk, var skikkelig vanskelig å gå ut. Han måtte nesten ta spenntak for å få den ut. Uffa meg.

Kos deg. Klem Minmilll

Janne sa...

Gler meg til å se resultatet! Ja planlegging er jo halve morroa..

Ninas Drops sa...

Håper tanna eller ikke/tanna er bedre i dag=)

lycke sa...

Önskar också lekstuga att gå loss på och inreda - alltsedan jag hittade "retrovilla" och hennes lekhus har idén legat där, men de är ju rätt dyra köpa nya! Nyfiken på vad du skådade för läckert i tidningarna och hoppas du visar hur det går med upprustningen!
Rosa bordet med fågeldecoupaget blev UNDERBART kort och gott...dreggel, dreggel...såja, lugn och fin...

Solkramar Lycke

Kardemomme sa...

Det florerer virkelig med nydelige dukkehus både på nettet og i interiørbladene og jeg klør i fingrene etter å innrede et jeg også men datteren er for stor sukk!
Men jeg får gjøre det som er nestbest da. Nemlig å følge dere andre på dukkehus prosjektene deres..
Angående datteren min og venninnen vet vi bare at det var et virus men har aldri funnet ut hvor det kom fra! Det er visst slike ting som plutselig dukker opp men vi lurer jo fælt..De har jo vært to om dette også! Ha en fortsatt fin dag! Klem fra Kardemomme :)

Fotballmamma sa...

Nydelige bilder, og lykke til med planleggingen!(:

Rosa Hemmet sa...

Halli hallå!

vad supersnyggt bordet blev med fågelpappret, det var verkligen ett riktigt snyggt mönster på det :)

Mama Brown sa...

Spennende! Vi har også et leke/gjestehus på tomta vår. Foreløpig brukes det som lager, men vi har planer. Skulle hatt ei lita jente, gutter bryr seg ikke om sånt, de er bare opptatt av Star Wars og DC spill. KLem!

Marthe sa...

Hei Tove!

Er det ikke gøy med barneinteriør? Jeg har fått helt dilla, og sluker alt jeg kommer over. Lekehuset til Hannah ser nydelig ut - heldige jente! Gleder meg til å se hva dere finner på fremover. Mistenker at jeg kommer til å snappe opp en del inspirasjon her;)

Ha en god og smilende dag!