fredag 24. april 2009

fredag

Jeg har gjort det "kunststykke" å klare å rote bort laderen til det nye "orgentlig" kameraet, men må jo ta litt bilder likevel, og det gamle er faktisk ikke så aller verst, bare veldig lite:)
Siden en ny lader koster 600 kroner! SKAL jeg klare å finne det her hjemme i helgen...
Grunnen til at jeg ikke aner hvor jeg har gjemt/ ryddet bort laderen, er at det nye batteriet er så godt at til tross for daglig bruk er det minst to måneder siden sist jeg ladet det!
Hannah hadde med seg en kamerat hjem fra barnehagen i dag, etter middag og hopping i trampolina lagde de muffins.
På bilde under har en ny hund fått plass på tallerkenhylla:)
( vet ikke helt hvorfor jeg stadig faller for slike litt rare dyrefigurer, for jeg syntes 99% av dem ikke er særlig fine..)


8 kommentarer:

Maria sa...

Så må du bare lede ;-)

Det er det med rare dyrefigurer. Faktisk er de sjælden kønne, men den har bare DEN charme, at man ikke kan stå for dem. Så enig med dig der (også der), hunden er skøn :-)

Ha en rigtig flot weekend.

KLEM Maria.

Erika sa...

Så fine muffins! De så veldig gode ut. Og bildet ble fint tross at "proff"-kameraet måtte hvile.

God helg! Erika

Maya: sa...

Nam nam, de muffinsene så gode ut:P Fristelser på en fredagskveld altså.

Ida sa...

Ah, kjenner til den derre! Jeg gjemmer alltid ting på 'lure' plasser, også glemmer jeg hvor denne lure plassen var! Den gangen jeg finner igjen den lure plassen - så er jeg ett lykkelig menneske.. hihi :)

God jakt etter laderen :-)

Voffsen var jo riktig så SØT!

Klem

PillePalle sa...

Denne porselenhunden er så søt! For en nydelig blikk han har :) Muffinsene ser veldig delikat ut!
Ha en fin helg videre! Hilsen fra Pillepalle

LillaLykke sa...

Mmm! Nydelige muffins! De så utrolig herlige ut, og ndelig tallerken var det også.

God helg! :)

barnigjendesign sa...

Hei Tove
Takk for kommentar på min nye blogg. Vi visste ingenting om snikreklamen hos Bohus, men moro er det.
Vi har maken til roseasjettene dine, men i små boller. Jeg har så mye at jeg har mista oversikten.
Marieinwonderland har kjøpt dem på loppemarked en gang. Hun har sikkert glemt dem.
Ha en fin lørdag.
Klem!

Anonym sa...

så fine muffins!!! Jeg tror jeg skal skaffe meg litt forskjellig kakepynt for det ble uttrolig fint ( så enkelt og dumt) MEN uttrolig fint!!! Ha en kjempe fin helg!!!