fredag 17. april 2009

Nye varer

Da jeg kom på jobb i dag sto det en stor pappeske utenfor å ventet. Full av morsomme og fine ting jeg har gledet meg veldig til å få inn. ( Gledet meg veldig i tre dager, det er så deilig med leverandører som leverer så fort!). Bildet over er en magnet, denne og to til fikk jeg. Og ikke minst papir...
De tre bildene under er papirark med de mest fantastiske mønster ( ja, det ser dere jo selv, hihi) Har store planer for et av dem, skal en tur i malingsbutikken etter jobb i dag. Og forhåpentligvis er jeg ferdig til mandag. ( Eller tirsdag..., skal ha med det jeg skal "lage" i butikken.., og på mandag skal jeg trekke en visdomstann så da er butikken stengt. GRUER meg, liker generelt ikke tannleger, ikke personlig ment mot tannlegene, men alt de gjør, eller er i stand til å gjøre.., og nå skal en av dem dra en tann ut av munnen min!!!)





Plaster kom det også i dag, cupcake og monsterplaster ( og jesusplaster..)
Mannen min kjøpte en boks med "muffins"plasterne til Hannah da han var i usa sist, og gjett om de ble populære! Er ikke så mye som skal til før hun trenger plaster når hun har slike, hihi


Alle de nye tingene ( det var mer enn dette som kom altså:)) som kom i dag ligger allerede ute i nettbutikken.
Ha en strålende helg, og kos dere i det fantastiske været!!

11 kommentarer:

Camilla sa...

Oh, det papiret var fantastisk. Nå må jeg inn i butikken og titte, hadepåbade!

Janne sa...

Må visst inn i butikken og se jeg også.. Så mye fint!

r e b e c k a sa...

vilka fantastiska mönster!! särskilt det sista med skogsmotiv! :)

Nina sa...

Så fargerikt og fresht og smilefint! Spesielt det øverste papirarket - sukk ;). Det må være innmari morsomt å få nye varer tenker jeg på.

Ninas Drops sa...

å...får skynde meg over å kikke...
tada....fantastisk fint papir..wow---
lykke til på mandag...dette går fin kjære lykke...
Drops

Maria sa...

Mycket fint du fått in. Speciellt de två översta papprerna.

LillaLykke sa...

Hei! Så nydelig!! Elser papiret, og magneten var flott! :) For ikke å nevne muffins/monster plaster!

Mina sa...

Oi oi oi!! Såå fine ting!!:) Er det fra Papaya? Jeg forelsket meg jo så i Papayabildene som Kaspara viste på bloggen sin for en stund siden. Papairene var utrolig flotte! Nå må jeg inn å sikle litt i nettbutikken din;)

God fredag med beina på bordet, Tove!:)

La luz del norte sa...

Nydelig papir! Gleder meg til å se hva du gjør med det!

lycke sa...

Urtjusiga grejer!!! Lite farligt att kika in hos dig när allt är så begärligt..mvhahaha

Lycke

MEG sa...

Så utrolig fine papirer. Utrolig fint å bruke de på møbler. Jeg har selv gjort det med stilige tapeter.
Du har en veldig inspirerende blogg :) Nydelg fin. Håper jeg får tatt meg en tur i butikken din en gang. Kanskje nå i sommer.