onsdag 1. april 2009

Nye varer i butikken

Da jeg kom på jobb i går morges sto det fire store pappesker å ventet utenfor døren.
Og de var fulle av oppslagstavler, bokser, små vaser, telysglass og knagger.
Hadde disse oppslagstavlene inne før jul også, men de forsvant fort.
Men nå har jeg dem endelig igjen, i maaange variasjoner og farger:)
( alle sammen ligger ute i nettbutikken nå)



Flere nye bokser kom også i går


De er rett og slett kjempestilige, syntes jeg:)
( tror ikke det bare er meg, for et par av dem hadde jeg inne før jul, og de forsvant på et par uker:))



Det syntes ikke så godt på bilde, men oppslagstavlen på bilde under er kjempestor:)
Hadde en kunde innom i går som kjøpte en slik og hun skulle ha den på verandaen sin... skulle prøve å få noen slyngplanter til å vokse gjennom den, samtidig som hun skulle ha bilder på den og kanskje klype fast noen blomster.. hørtes utrolig fint ut:)




Det finnes så mange fine postkort og andre små lapper det kan være fint å "vise frem" på denne måten:) Vet iallefall at jeg skal ha en slik på kjøkkenet i sommerhuset..., bare to måneder igjen til vi overtar!!



Ha en strålende 1 april, håper jeg kan lese om aprilspøker rundt om hos dere i løpet av dagen. Jeg har blitt halvsyk, vondt i halsen og forkjøla, så føler liksom ikke at fantasien mine er "på topp" i dag. Men lurte jenta mi i morges, stakkars. Fortalte først at det var 1 april, og at dette var den store "luredagen", så spurte jeg om hun ville ha sjokolade is med nonstop til frokost.... Heldigvis syntes hun det var en morsom spøk...

7 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

De boksene var knall-fine!!!!
Har vært innom butikken din innimellom, og det er så mye artig der, men lengre enn det har jeg enda ikke kommet...enda:)

Nina

Ninas Drops sa...

Hi hi...stakkars jente...bra hun tok det bra da,....

Du det må jo være helt gull å komme på jobb å bli møtt av store esker med så mye fint stæsj..jeg hadde vært lykkelig....Går med en liten drøm i magen om å starte noe eget jeg vettu...men men...kanskje en vakker dag...

Flotte oppslagstavler...

Drops=)

Guttemamma sa...

Så mye fint du har fått inn!! God bedring til deg!!
Anette:-)

PillePalle sa...

Jeg er også vel glad i boksene! Den med Charly Chaplin på er kjempefin! Kollegene mine hadde masse moro i dag - jeg hadde ikke så mye..... De hadde installert et pc-programm som har simulert at alle dataene mine har blitt slettet. Haha....fru Pillepalle har omtrent fått et hjerteinfarkt....
God bedring, Tove! Hilsen fra Pillepalle

mitt hus sa...

Her var d mye fint! Ble så godt humør av alle fargene:) Tror jeg må stikke innom butikken..

PillePalle sa...

Award for deg inn hos meg!
Hilsen fra Pillepalle

Solveig sa...

Likte disse oppslagstavlene veeeldig godt! Herlig!

Håper du får en super påske, sender deg en mail etterpå:)