tirsdag 21. september 2010


Den siste uken har jeg strikket en deilig og varm ullvest til Hannah. Det er faktisk det første plagget jeg noen gang har strikket til henne.., og hun er kjempeglad for den!
( og det motiverer helt klart til å strikke mer til henne:))
Den er strikket uten mønster, som vanlig... Så den ble ganske stor, men den kommer da til å passe et par år:)






Vesten er strikket med nøstebarnull, dobbel tråd på pinne nr 5.
Mønster har jeg som sagt ikke...


Nå kan jeg endelig begynne å hekle på lappeteppene min igjen!
Noe jeg skal gjøre nå... ok, nesten med en gang.. skal bare pakke og sende 22 pakker for nettpynt først:)

8 kommentarer:

Tonemor sa...

Så utrolig flott den ble.
Fiiiin dag.
Klem Tone

bare WUNDERBAR sa...

Den er rigtigt rigtigt flot og klæder din datter godt.... hvem der bare sådan kunne strikke.. jeg er igang med at hækle et tæppe istedet... :)

Randi sa...

Du har så fin ei jente! :D Så søt og tøff på en gang!! Kjempefin vest!!! 22 pakker? Hadde brukt en hel dag jeg da! Hehe! Jeg har også bestilt pakke fra nettpynt en gang, house doctor boks med vindu! Den er så stilig!! ;)Ha en fin kveld!

Marianne sa...

Fine striper! Fine farger =)

Findus sa...

Skjønner at hun ble glad for den . Fine farger og :)

MøbelPøbel sa...

Supersøt:)

Små hjertedømmer ♥ sa...

Gøy å lese om dere i Kamille.
Så skjønn jente i Lilla.

Smil i fra Ina

mimmi-leone sa...

Så herlig med en slik deilig ullvest.

Hilsen fra Mimmi-leone