søndag 12. september 2010



Først må jeg bare få sagt TUSEN TAKK! for alle fine kommentarer i forrige innlegg, så morro at så mange vil være med i feiringen:) Den trekkes ikke før 26 september, så masse av tid til å "ta lodd" hvis du ikke har gjort det allerede. Vi har hatt en kjempefin helg, blant annet med loppemarked på lørdag. Noe som resulterte i et nyyyydelig vatt teppe. Det fikk jeg med meg hjem takket være cilipus, tusen takk! Lørdag ettermiddag/kveld ble tilbragt med nybakt gulrot kake og monopol.
I dag har vi vært i himalaya klatrepark i skien, kost oss hjemme, og selvsagt spist masse gulrotkake til dessert i dag også..:)







4 kommentarer:

Maya: sa...

Heldiggrisen! Det var et fint teppe. Jeg var i Porsgrunn i helgen og raidet et par bruktbutikker. Morsomt å besøke bruktn på andre steder enn der man bor, litt variasjon:)
Fine bilder fra hjemmet!

Maya

Cilipus sa...

Hei !!
Teppet var kjempefint, jeg er så førnøyd med mine også:) Og så fine bilder av den søte jenta di.
Ha en fin dag !
Cecilie

Tevanga sa...

Jeg vil også ha et medlemsskap i forenede vatteppe-eieres forening. Her i Østfold tror jeg et slikt medlemsskap kun er for ekstreme heldiggriser, jeg finner ihvertfall ingen på min ferd.

Herlig blogg du har, og herlige bilder av jenta di :-)

Tevanga

Hasigamas mamma sa...

Så deilige friske farger... Blir jo glad av å titte inn hit :)
"Kos" deg med regnskap!
Klem
Lise