mandag 13. september 2010

House Doctor



Da jeg kom hjem etter å ha fulgt Hannah til skolen i morges sto det en pall full av fantastiske House Doctor varer å ventet på meg:) Noe jeg har gledet meg veldig til er de nye papirrullene.. De er på 5 meter, så det er masse papir, og det er to forskjellige mønstre på for- og bakside. Ukene siden jeg først så dem i katalogen og til nå... de har vært lange, hihi Det rett og slett kløøøør i fingrene etter å bruke dem til noe:)









Som det ses på bildene er det ikke bare papir som kom...
Alt er på plass i nettbutikken, ( mao, det er å pakke ut, ta bilde av, redigere, forminske og legge inn i nettpynt som har vært arbeidsdagen min i dag) utenom disse fire rullene, de måtte jeg ha selv:)
Men det er 92 ruller igjen til dere, hihi



Etter en dag fyllt med fine ting, deilige farger og fantastiske mønstre skal resten av kvelden brukes på kjeeedelig regnskaps"greier"... ikke min favorittjobb det nei.., men det må jo gjøres:)

12 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Wauh!! noget flot papir.
Der kan laves mange fine ting ud af det.
Tænker på kræmmerhuse til jul.
Det ville bare være flot.
Til alle dem der elsker retro..
Ha´en dejlig aften.
Knus Susi

Camilla sa...

Naaaw.. fine papirene og fine soppene!! Du må bare ha verdens beste jobb ;-)

HiH sa...

Skal bestille meg en rull av nr 2 fra venstre med en gang! Nydeligste papir jeg har sett noen gang. Må bare finne meg noe lim så det blir pent. Tenkte å bruke det på bak på en hylle:-)
hilsen fra huset på husvik

Datt sa...

ÅÅåååh, my Gosj, så fine de papirrullene var! Herlige mønster og farger! :D

Svenngården sa...

Så mye fiiint! ALT House Doctor har er fint! Heldige du som får det hjem på paller :D

Fargebarn sa...

Så mye pent! Det virker så kjekt å ha nettbutikk og pakke opp varer. Jeg er så nysgjerrig, så om jeg er inne i e n butikk og det står pappesker på gulvet med nyankomne varer i, får jeg lyst til å åpne eskene...tjihi

Åse Marit sa...

Oj, det såg lekkert ut! Kunne tenkt meg å fått kloa i nokre av dei rullane ja. Skal følge med i butikken!

..og ser for meg at du koser deg på jobb ja;)

ralfefarfars paradis sa...

Virkelig et flott papir- likte så godt at det var mønster på begge sider- herlig;)
Skjønner at det er kjedelig med regnskap- papirarbeid er ikke noe for meg heller;)

Siv Iren sa...

Litt utenom innlegget, men nå har jeg nominert deg til årets nettbutikk på BoligPluss sine sider.

Takk for fin nettbutikk og inspirerende blogg. Best av alt er at du drar inn andre elementer i bloggen din, så det ikke fremstår som bare en salgsblogg.

http://boligpluss.no/article/48622

Glede sa...

God onsdagkveld!! Jeg klør i fingrene etter å bestille masse godbiter fra Nettpynt, men skal prøve å holde ut noen måneder til.. Når huset blir ferdig, blir det nok noen godbiter derfra. ;) Så heldig du er som kan omgi deg med så masse lekre ting hver dag. Ha en flott uke videre.

borghild sa...

Det må være julaften når det står en sånn palle og venter på deg!;)
Tre av de samme papirrullene ble med meg hjem fra Den Blaa Dør i Kr.sand i dag, synes de var kjempefine, og så hadde de så fine innpakkingsbånd som matchet (ble selvfølgelig tre av de også;)
Ellers så er det to butikker her i byen som selger Mano. Den ene er Hansen & Co og den andre er To i Spann, som også har nettbutikk. Begge disse butikkene + Den Blaa Dør er mine favoritt-interiørbutikker i byen, koselig betjening og gode varer:)
Kos deg med utpakking!! Klem B:)

Anonym sa...

ÅÅå så masse fint!
tror nok jeg må inn i nettbutikken din og shoppe litt ja!

Og så var det knallfin reportasje i Kamille! Har nettopp fått bladet i postkassen.. og bildene fra hjemmet ditt var helt til å spise opp!