lørdag 25. september 2010



I går fikk jeg endelig ryddet og vasket på "inngangs"verandaen. Etter et par måneder hvor vi har ryddet ut av en kjeller, flyttet inn en butikk og alt av ting fra sommerhuset vårt, så har det verken vært ryddig eller pent der.. Ikke minst har jeg endelig fått malt stolsetene lilla:) Lyngplantene skal plantes ut om få dager, det samme skal blomsterløkene, men inntil det skal de pynte opp verandaen:)







I morgen trekker jeg om en av disse krakkene fra Nettpynt.
Vinneren velger selv farge, så kikk her om du ikke har "trekt lodd":)


5 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

ååå, jeg gleder meg så til å se hvem vinner'n blir..
Koselige høstinspirasjon du viser her..
Må få kjøpt inn noe lyng, er så koselig å ha i inngangspartiet :)

Ønsker deg og dine en kjempe fin lørdagskveld.

Klem Ida Susanne

Elisabeth, innerst i veien sa...

Lyng er for meg et kraftig symbol på høsten. Veldig dekorativt.

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Å, så kul kjele der ute på verandaen!!

Gleeeder meg til trekningen!!! Tvitvi på meg selv ;)

Linda Camilla sa...

For noen nyyyydelig blomsterpotter du har!! åh som jeg likte de :)

jeg gleeeeeeder meg til trekningen av krakkene i morgen! :D jeg krysser alt jeg kan krysse for at jeg vinner en sånn :DD

Ha en god helg!
klemmer lillemy

Marolle sa...

ihh hvor ser det godt ud!
jeg har også købt en masse løg, jeg skal have lagt ud i haven :)