lørdag 4. september 2010


I går ettermiddag kom det en stor pakke fra stoff og stil.
Jeg har faktisk ikke fått rørt symaskina på minst to måneder, så jeg måtte sy noe med en gang:)



Så da ble denne litt skjeve og rare, men likevel søte puta til.
I mangel på nok tålmodighet er alt på puta klippet og sydd på "øyemål", og jeg oppdaget også at det er altfor dårlig arbeidslys til å sy på kvelden... Mao, ikke se så nøye på puta.., hihi
Baksiden er fire lapper, sydd til så det blir konvoluttåpning på puta.




I går fikk jeg også omsider nøstet opp noe garn jeg kjøpte for en stund siden. Noe av det kjedeligste jeg kan tenke meg å gjøre, så det er sjelden jeg kjøper garn som må nøstes opp..
Den snille mamma min har vært på besøk noen dager og hun hjalp meg heldigvis, så jobben ble både hyggeligere, morsommere og det gikk fortere. Hannah fikk oss til å konkurrere om hvem som ble først ferdig, og premien skulle være en stor, god og laaaaang klem fra henne. Så vi kjempet en hard kamp, og etter litt juksing vant mamma...:)


6 kommentarer:

Skjerstad sa...

Jeg synes du er god på øyemål ;) Puta ble superduper ;)

Ha en fin helg videre :)

Christine C sa...

Puta ser HELT fin ut spør du meg :-))
Skjønner godt at du måtte sette deg ned og sy med en gang med så mye fint og inspirerende stoff.

Fortsatt god lørdagskveld.

Rarerina sa...

Jeg syr bare på øyemål! Fordrar ikke mønster. Liker puter med sjel, hihi. Fin den ble.
Og så koselig med mammahjelp.
Gulvteppet er på, det er kjempekult. Litt svimmel blir vi innimellom av de smale stripene. Men jeg synes det er kjempetøft! Bilde snart.
Ha en finfin lørdagskveld.

IfraLahell sa...

Den ble super fin. Du er en racer på øyemål også du Tove :) Vet du, nøsting er noe av det kjedeligste jeg vet også. Men med godt selskap blir det kanskje ikke så værst allikevel :) Ha en fin søndag i morgen. Klem

Lotten sa...

Jag har precis fått hem nästan precis dom tygerna du hade ;-) Jag tycker att kudden blev superfin!

Michaja sa...

I just love your cousins! Beautiful fabrics!!!!