søndag 26. september 2010

Vinneren er...


Det har blitt mye telling nå i kveld. 513 lodd!
Det å klippe opp, og skrive på 513 lapper var helt uaktuellt... Så etter å ha telt antall lodd ringte jeg en venninne å ba henne si et tall mellom 0 og 513..
Da svarte hun 386.
Mer telling...
Vinneren av lilla eller hvit krakk fra House Doctor er:
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, skulle gjerne gitt ut krakker til alle sammen..., men jeg får heller ha slike utlodninger oftere:)




I dag har vi hatt en skikkelig slapp søndag, deilig å ha dager det ikke behøver å skje noe:)
Men kanelboller har vi bakt ( og spist masse av), og siden vi glemte å sjekke postkassa i går lå det en overraskelse der. Hannahs førsteklasse bilder... syntes jeg har en sååååå fin jente altså:)





5 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Heldig vinner! Og skjønn kanelsnurrbaker :)
Ha en fin kveld!
Klem
Lise

k r i s t i n sa...

Å, heldige vinner av den krakken! Og ja, du har ei aldeles nydelig jente! God søndag :)

Mitt lille hode! sa...

Oj heldige vinner! Nå ser det nesten ut som om jeg rett og slett må kjøpe den krakken selv, har falt pladask for den:)Og de kanelsnurrene så helt fantastiske ut! Følger jevnlig med på bloggen din og gleder meg allerede til neste innlegg:)
Ha en fin uke! I know, I will:)

GURO sa...

så moro med så mange lodd. gratulere til vinneren..

Mette sa...

Ei heilt førsteklasses jente vil eg seia :-). Gratulerer til vinnaren. Dette var faktisk mitt fyrste besøk, men eg kjem nok att :-).