fredag 10. september 2010

300.000


300.000 treff på bloggen!!
Det er veldig, veldig mange..
Når i tillegg Nettpynt nettopp har blitt en "selvstendig" nettbutikk så må det feires:)





Da blir det en loddtrekning, om en slik, superkul krakk fra House Doctor/ Nettpynt.
Vinneren kan selv velge farge:)




Reglene for å være med er slik:
1 lodd- legge igjen kommentar i dette innlegget
1 lodd- legge seg til som følger
1 lodd- linke til Lykkeoglykkeliten/ Nettpynt på din blogg
1 lodd- trykke på "like" knappen på facebooksiden til Nettpynt
( så får du stadig oppdateringer om nye varer o.l:))

Det blir nok ikke så lett for meg å holde styr på hvor mange lodd hver enkelt "tar", så skriv det i kommentaren din:)

Vinneren trekkes søndag 26 september.



Nå har "helgeroen" senket seg, huset er nyvasket og i morgen er det loppemarked.., så dette blir nok en fin helg:)
GOD HELG TIL DEG OGSÅ!!

244 kommentarer:

1 – 200 av 244   Nyere›   Nyest»
Lill Therese sa...

HURRA! Så gøy!! Jeg har fulgt bloggen din lenge, men oppdaget nå at jeg ikke har lagt meg til som "Følger". Nå er det selvfølgelig gjort, i tillegg til at jeg "liker" fjesboksiden og har lagd en link på min blogg. 4 lodd til meg altså! Skikkelig flott premie!! Håper dere får en nydelig helg!

Kath sa...

Kjempekul krakk!Jeg har også tatt 4 lodd :) God helg!

Pi Andrea sa...

Hej :o)
Jeg vil gerne være med og jeg er med med 3 lodder... :o)
Super lækker skammel...krydser fingre for at det bliver mig der vinder... :o)
Knuss og god weekend... :o)

Lemi sa...

så artig, grattis!
3 lodd

Anja sa...

Oi, fiiin krakk:) Gratulerer med godt "runda" 300.000 ( jeg kommer litt etter med 20.000, ha ha). Den lilla krakken hadde glidd godt inn i stilen min, følger bloggen din, liker på facebook og linker stadigvekk, så 4 lodd til meg.
Ha en strålende helg Tove.

idyll sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
idyll sa...

Gratulere så masser!! Takk for ein fantastisk kjekk blogg som alltid er like kjekk å besøke:) 3 lodd til meg takk:) Ha ei strålende helg, klem fra Idyll

Sukkertøy for øyet sa...

Herlig herlig HEEEERLIG :)

GrAtUlErEr Såååå masse :)

2 lodd til meg takk :)

Faaantastisk krakk da..
Guri malla :)

Klem Ida Susanne

Anonym sa...

gosja meg for en tøff krakk :)
3 lodd til meg :D

SINE sa...

Kul krakk!
Jeg tar to lodd :

Vårglad sa...

Kjempekul krakk! Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd.
Ha en fin helg:)

Sissel sa...

En sånn vil jeg gjerne vinne! Gratulerer så mye med så mange besøk, det må føles veldig bra!
Jeg tar gjerne 3 lodd!

En støvel og en sko sa...

Hei Tove!

Gratulerer med så mange treff på bloggen din! Så kjekt. Bloggen din oser av sjarm og glede, og jeg er inn og blir inspirert bådetitt og ofte. Lykke til videre med Nettpynt.

Jeg vil gjerne ha fire lodd, tusen takk.

Klem, Sølvi

Podam sa...

Åduu gratulerer så mye <: Trehundretusen er masse!

Og jeg vil såklart være med; 4 lodd på meg.

(Jeg lagde et tumblrinnlegg om deg her http://podam.tumblr.com/ )
<3

Marolle sa...

3 lodder til mig :)
jeg har linket til din webbutik, da jeg ikke har noget banner til at linke til din blog. Hvis du har det, sætter jeg også gerne det på min blog :)
tak for chancen for at vinde :)

Randi sa...

Hei!! følger-link-facebook og kommentar;) 4 lodd til meg! Syns bloggen din er kjempefin! Ta gjerne en tur innom hos meg du og!

(eddas) sa...

Heisann..
jeg blir gjerne med...1 lodd...
og grattis med så mange treff...fantastisk:)
eddaKlemmer

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Halløjsa, her må jeg være med, tillykke med de mange besøg og netbutikken.
sikke nogle skønne skamler.
jeg vil gerne være med med 3 lodder (kommentar, fast læser og et link)
god weekend
Stine:)

Hilde sa...

4 lodd til meg! Flott premie! :-)

victoria (huset i byen) sa...

Hurra hurra, kjempe kul krakk.....
Så klart jeg er med, så 3 lodd til meg takk....
Ha en fin helg
klem victoria

Sissel Høiberg sa...

Vil gjerne vinne krakk!! Har tatt 3 lodd! Følger med både på bloggen og nettbutikken din hver uke, utrolig mye fint=)

smilehull sa...

Gratulerer med så utrolig mange besøkende!!

Krakken var jo superstilig, så den er jeg definitivt med på kampen om! 4 lodd til meg takk:)

Christine C sa...

Oioi, for noen fantastiske besøkstall :)
Jeg blir veldig gjerne med på feiringen og tar 4 lodd. Ha en fin helg!

Marie sa...

Gratulerer :-)
Jeg trykker meg inn her omtrent hver gang du poster et nytt innlegg.
3 lodd på meg :-)

jenny sa...

Gratulerer med massevis av besøkende :) Du har en herlig blogg og butikk!

Jeg tar mer enn gjerne ett lodd - tenk å vinne sånn fin en krakk!

God helg :)
Hilsen Jenny
(jenny.aagedal@gmail.com)

Fjeldborg sa...

Hei Tove, og tillykke med så mange treff! Jeg tar tre lodd og krysser fingrene, for en sånn krakk sklir jo rett inn i Fjeldborgen!

Komadyret sa...

ÅÅÅåå slik krakk vil jeg gjerne ha :) Jeg tar 4 lodd og håper sterkt på å vinne for en gangs skyld :) Ha ei super helg ;)

Cilipus sa...

Hei !!
Jeg vil så klart være med , denne krakken er jo så kul. Trodde den var et loppefunn første gang jeg så den:)
3 lodd til meg tvi-tvi
Cecilie

Ellabella sa...

Hjertelig takk for mye inspirasjon, det er ikke rart du har mange lesere. :) Tre lodd til meg!

Ei eller anna markmus sa...

helledussen, her vil vi vinne krakk! 2 lodd, takkskadduha :)

Made by Molla sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med! Nettpynt var den første "blogg/nettbutikken jeg var borti og det har vært veldig artig å følge deg:) Gratulerer med 300,000!!

Jeg har lagt igjen kommentar, er allerede følger og har trykt "liker" på Facebook; blir det 3 lodd da?

Made by Molla sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med! Nettpynt var den første "blogg/nettbutikken jeg var borti og det har vært veldig artig å følge deg:) Gratulerer med 300,000!!

Jeg har lagt igjen kommentar, er allerede følger og har trykt "liker" på Facebook; blir det 3 lodd da?

F R K. E V I G G L A D sa...

Wauw tillykke med det flotte besøgstal..
Jeg er gerne med på 2 lodder :)

Fargebarn sa...

Gratulerer med så mange lesere! Så gøy. Og for en flott premie!

Jeg er gjerne med på 4 lodd. Lager eget innlegg om lotteriet ditt og håper det er greit at jeg låner bildene.

grytti sa...

300 000, jammen ikke verst! Men så er det jo en veldig flott blogg da :-) Stilige krakker, jeg er med med 2 lodd.

Edrun sa...

Åh - har sikla på den krakken lenge nå! Trenger faktisk krakker også :-) Jeg melder meg på med 3 lodd (kommentar, følger, fb), og håper jeg vinner!

stjerneglass sa...

Kommenterer her og er allerede følger, det blir vel 2 lodd? :)

Gro sa...

Gratulerer!
Stor fan av bloggen og nettbutikken, så utrolig mye fint!
2 lodd til meg - krakken er superfin!

Birgit sa...

Jippi! Knallkul konkurranse! Gratulerer med bra tall! Jeg har fulgt deg lenge, men nå har jeg lagt meg til som følger for å gjøre det litt mer formelt. 2 lodd til meg =)

Kristine sa...

3 lodd på meg for kommentar, liking av facebook side også er jeg jo så klart følger :) Morsom glad-konkurranse!

Tonje sa...

Gratulere så mye! Moro å følge bloggen din, det er så mye fint! Jammen så blir det 4 lodd på meg! God helg!

tonenygaard sa...

Så fantastisk moro! Gratulerer!!!

tonenygaard sa...

Så fantastisk moro! Gratulerer!!!

Anniken sa...

Nyydelig krakk! Blir 3 lodd på meg :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Hei! Vil gjerne vere med i trekninga di. Fin blogg du har med fargerik stil og mange prosjekt! Også masse fint i nettbutikken. Tek 2 logg. God helg!

Pia sa...

Jeg tar gjerne to lodd! Herlig premie!

Kali- sa...

Oi, så kule krakker! Tenk å eie en sånn en, a!!
Tar 4 lodd! :)

Elinpelin sa...

Fin krakk og fin blogg! To lodd til meg! :)

Anonym sa...

Den krakken er tøff.
1 lite lodd på den.

elin.t.johansen@gmail.com

Spirello sa...

Hei! Fant link til give awayen din inne hos Fargebarn :) Fantastisk premie, jeg vil gjerne være med! 4 lodd :)

Gleder meg til å følge bloggen din!

Unknown sa...

Oi, så fin premie! Jeg er gjerne med. 4 lodd takk. :-)

Sea of Design sa...

Oi oi oi! Har lenge siklet på de herlige krakkene fra House Doctor, så denne konkurransen blir jeg selvfølgelig med på. Følger var jeg fra før av, så jeg tar 4 vinnerlodd! :) Får man et ekstra lodd siden jeg har kjøpt noe hos Nettpynt kanskje? :P Elsker forresten plasteppet og nettbutikken, og bloggen såklart! :)

Ha en super helg!

Gro aka emrille sa...

For et fantastisk jubileum! Gratulerer så mye!

JEg vil gjerne være med i trekningen av en krakk (så kul!), og da med tre lodd:)

Kos deg i helga!

Moski sa...

Dette er verdt og feire! For en fin premie, den krysser jeg fingrene for å vinne. Følger gjør jeg allerede, så det blir 2 lodd på meg.

Jannicke sa...

Gratulerer sååå mye med 300.000 treff, det er MYE!

Måtte jo slenge meg med på dette, så jeg legger igjen kommentar her, likte Nettpynt på Facebook og la igjen link til Nettpynt i sidebaren på bloggen min :)

todo sa...

Fin blogg,
tøff krakk.
1 lodd til meg?
Ja takk!!

Åse Marit sa...

Fantastisk premie og veldig ispirerende blogg! Grattis med 300 000:) 4 lodd til meg:)

Charlotte sa...

Du har en fantastisk flott og inspirerende blogg! :-) Og for en premie! Hadde vært gøy å vinne en slik krakk :-)

2 lodd til meg! :-)

God helg!

Svenngården sa...

Jippi!! Dette vil jeg bli med på :D
Dødskule krakker!
4 lodd på meg! :D
God helg!
-Amalie

Martes atelie` sa...

Dette vil jeg gjerne være med på. 1l lodd for kommentar og 1 lodd for følger. Krakken er bare råstilig;) Mye fint i nettbutikken også!! Ha en fin lørdag.

Anonym sa...

Gratulerer :) Eg vil gjerne være med i håp om å vinne ein av dei tøffe krakkene! Tar 4 lodd :)

karina sa...

Fantastisk-i dag har jeg oppdaget deg. Gratulerer med dagen, du har en inspirerende og artig blogg,har også vært innom nettbutikken din:)Jeg er interiørdesigner, og det følger med meg hele døgnet:)Det er jo kjempegenerøst å gi fra deg denne premien-lykke til videre
1 lodd på meg:)

Rarerina sa...

Herlig!
3 lodd til meg. Har fulgt deg lenge jeg, og er veldig glad du har nettbutikk.

Kristin sa...

Så gøy at det er så mange som er innom bloggen din! Jeg synes det er kjempe gøy å følge med også! Selv om jeg savner å stikke innom i butikken din for å finne noe kjempe fint (noe jeg nå kan gjøre på "Nettpynt")og å ta en prat med deg! Jeg tar 3 lodd! Lykke til!

Veronika Mikkelborg sa...

oi oioioi! Elsker speningen med lotterier!
koselig blogg og fin fin nettbutikk!
jeg følger med deg, skal trykke på fb knappen og linke det gjør jeg jaggu også!
4 lodd til meg :)

Gratulerer med masse besøkende!!!

Veronika

stine k sa...

"Liker fb siden", og kommenterre = 2 lodd!
Krysser fingre, tær og det som krysses kan.
Har ikek blogg selv, men har tittet jevnt og trutt innom bloggen din og nettpynt! :)
Mye fint!Og krakkene er jo bare elsk!!

Hilsen stine K.
(solstraale83@hotmail.com)

stine k sa...

"Liker fb siden", og kommenterre = 2 lodd!
Krysser fingre, tær og det som krysses kan.
Har ikek blogg selv, men har tittet jevnt og trutt innom bloggen din og nettpynt! :)
Mye fint!Og krakkene er jo bare elsk!!

Hilsen stine K.
(solstraale83@hotmail.com)

Linda Camilla sa...

Hei :)
For en heeerlig give away du har satt igang! :D Jeg må selvfølgelig være med og tar med meg allle 4 lodd inn i trekningen! Gratulerer med alle besøk, og ha en god helg videre!

klem lillemy

Silje sa...

Jeg er stadig vekk innom bloggen din. herlig blogg med mye inspirasjon! 1 lodd på meg!
Silje

Hasigamas mamma sa...

Oj, så lekre! Sånn ønsker jeg meg ;)
Tre lodd til meg takk!
Klem
Lise

Jannike sa...

Gratulerer med velfortjente besøk!!!
4 lodd til meg - følger via bloglovin'

Drømmehjerte sa...

Herlig krakk!!! Den står helt klart på ønskelisten min! :-) Jeg tar fire lodd - og krysser fingrene!

Vh, Ingvild

LahrA sa...

Herlig! Jeg tar gjerne 3 lodd - tvi tvi til meg :) God helg til deg og dine!

Kristin sa...

Så gøy at så mang er innom bloggen din! Synes det er kjempe gøy å følge med selv! Savner å komme innom butikken din og finne noe kjempe fint (noe jeg nå kan gjøre via "Nettpynt") og slå av en prat med deg! Jeg tar forresten 3 lodd! Lykke til!

by BeaTell sa...

Hei! Jeg vil også være med!!! 2 loddis på meg! :)

Klem

annicken_j sa...

Gratulerer :D Jeg tar to lodd!

Janne sa...

Så tøff:)
Jeg er med og tar 3 lodd!
God helg:)

Love Peace Pionies sa...

grattis med mange besøk!!!
og WOW for en fin gave!
tar gjerne 2 lodder av deg.
klem

Cecca B sa...

HURRA, så gøy!

Fantastiske krakker - jeg slenger meg inn i loddtrekningen med tre lodd. Både krakkene og bloggen her er til å bli glad av. Super inspirasjon - tusen takk! :)

Nina sa...

Super premie, 2 lodd til meg! :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er med og tar 4 lodd. Her er lenka: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/09/vinn-krakk.html

Klem fra Hilde

JunePune sa...

Kuleste krakken! 2 logg på meg :)

hran sa...

Veldig fin blogg du har, titter innom jevnlig. Har ikke egen blogg, så da blir det vel bare ett lodd på meg. SUPRE krakker. Ranveig.
hennig@getmail.no

hran sa...

Veldig fin blogg du har, titter innom jevnlig. Har ikke egen blogg, så da blir det vel bare ett lodd på meg. SUPRE krakker. Ranveig.
hennig@getmail.no

ingrid sa...

Gratulerer! Spennende blogg og mye fint å finne i nettbutikken din! Jeg tar 3 lodd, så spennende! Premien er helt nydelig:)

ANNE sa...

caliti2 lodd for kommentar og link.
Er ofte innom her,selv om jeg ikke er følger.

Unknown sa...

Jaaaaa!
4 lodd på meg og krysse alt eg har for vinnerlykke denne gangen altså! :o)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Jeg slenger meg med på lotteriet med 2 lodd. ☺

Datt sa...

Done, done, done og done, 4 lodd! :D

Anonym sa...

yes, he he, og jeg som var så nærepå og kjøpe den ene krakken siste dag i butikken, krysser fingrene nå:) 2 lodd på meg
Ønsker deg en super søndag;) hilsen Viola Nilsen

Anonym sa...

Jeg vil også være med!! Tar 3 lodd!! krysser fingrene for litt vinnerlykke, for disse krskkene var skukkelig kule!!

ha en fin søndag!
miss moon

Anonym sa...

flott blogg!! jeg har ikke egen blogg så da blir det 1 lodd på meg!!

hilsen Bente

Miriam R sa...

For en flott give away - og for en fin blog:)

3 lodd på meg:)

Anonym sa...

Eg tek to lodd. Fin blogg og kosleg nettbutikk. Magnhild

Anonym sa...

Ta meg med i trekningen med dette loddet! :)

Så fine stolene og krakken ble etter oppussing!

karin@doughty.no

Anonym sa...

Grattis! Jag tittar ofta in hos dig.Är med på två lotter och hoppas!Jättesnygg pall! !Linda. linda.e.svensson@hotmail.com

Floppetiflopp sa...

Oj, for en flott premie. Blir 3 lodd på meg :)

Ha en fantastisk uke...

Susanne/Changes sa...

Så kule krakk!! Og ikkje minst så kjekke blogg! 2 lodd te meg!!

Hyttehuset sa...

Klart eg må vere med på dette fantastiske tilbodet. Eg slenger inn tre lodd og store ønske å bli trekt ut, he he.

Lukke til til alle håpefulle!

Randi sa...

Da blir det 3 lodd på meg (er så dårleg på facebook), krysser fingrane og takker for å få følge ein super, fargerik og inspirerande blogg! :D Mvh Randi.K.S.

borghild sa...

Heia!
Siden jeg har hatt vinnerlykke her før, pluss at jeg ennå angrer som bare rakker'n på at jeg ikke kjøpte en dødsfin krakk på Grønlykke sist jeg var i København, så er en av disse en fullgod erstatter:)
Jeg er med med to lodd!
Klem B:)

Anonym sa...

Gratulerer så masse. Fin blogg. Klem fra Hildehg.

Anonym sa...

Heisan. Selvfølgelig har jeg lyst til å vinne :-) Noen blogg har jeg ikke, men følger på fb så to lodd på meg. Jane

Anonym sa...

Herlig! Vil veldig gjerne vinne den lilla krakken!
2 lodd til meg ;)

jannicke_karlsen@hotmail.com

Fargevandring sa...

Hei:-) denne loddtrekningen blir jeg gjerne med på. Nydelige krakker som er blandt alt det andre fine som finnes i Nettpynt. To lodd til meg, og gratulerer med så mange treff:-)

Silje Mari sa...

Fantastisk!!! Gratulerer med så utroooolig mange treff:)
Jeg trekker tre lodd: kommenterer, LIKER og følger:)

Anonym sa...

Gratulerer og takk for masse inspirasjon. Jeg vil gjerne være med i trekningen. Mvh gudruneriksen@hotmail.com (1 lodd)

grønn sa...

Gratulerer!
Jeg vilgjerne være med - 2 lodd.

Gunn sa...

300.000 er virkelig mange, men ikke rart det da! Jeg vil gjerne være med og tar tre lodd :)

Guro sa...

Tusen takk for ein kjempeflott og inspirerande blogg, den gjer dagen min betre! :) Eg har og vore inne på fjesboka og like den sida. To lodd til meg :)

SiriR sa...

Gratulerer så masse!
Har lagt meg til som fast følger, og vi be om to lodd:)

Zazzan sa...

En lott till mig! :-)
Jag bor ju i Sverige, så om jag vinner behöver du inte skicka en stor pall till mig. Jag blir lika glad för nåt litet som inte kostar så mycket att skicka med posten. :-)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Gratulerer såååå mye!!!
Jeg har også fulgt deg lenge, men har også glemt å legge meg til som følger, så nå er det gjort!

Jeg er selvfølgelig med på denne, digger krakkene!!!

3 lodd på meg :)

Hilsen Stine

Siri @ Strikk og tøys sa...

Hei! Så kul! Jeg lenker og tar med det to lodd :-)

Ingi sa...

Hei!

Kjempe stillig krakk.. kjempe gøy å følge bloggen din og nettbutikken .. tar 3 lodd!

Klem inger lise

Minmill sa...

4 lodd til meg, takk. :-) Kule krakker

k r i s t i n sa...

Å, så gøy! Eg tar gjerne 4 lodd :) FIN krakk :) God mandag til deg :)

et gjennomsnittlig menneske sa...

SÅ fine krakker. Her må jeg ha lodd!
1 for kommentar
1 for å følge
1 for å like

Sophie sa...

Ja, jeg tar gjerne 2 lodd. De var superkuule!

Anonym sa...

Hei!
Jeg tar gjerne to lodd! For en fantastisk gave:-) Klem Karina

Heidi sa...

ååh! Jeg krysser alt jeg har og håper at jeg vinner på et av mine fire lodd :-)

Marta - livet på landet sa...

For en stilig krakk!!!!
Jeg vil helt klart være med på dette lotteriet!
Har lagt meg til som følger og jeg "loiker" på f.b:)
Og så linker jeg til dere inne hos meg!
Skal bare få laget et innlegg først:)

Så da blir det fire lodd da:)

Mina sa...

Hurra! Gratulerer så mye!!:) Det er vell fortjent! Og for en superfin premie!:)

Så må jeg bare si gratulerer med selvstendig nettbutikk også! Kjenner meg så godt igjen på dette med butikken! Kan tenke meg du føler deg ti kilo lettere nå, og godt å ha litt ekstra tid til det du har lyst til!:) Masse lykke til!

Nå må jeg inn på Nettpynt å titte litt..;)

Og ja! Jeg trekker 4 lodd jeg!:)

Ha en flott uke, Tove!

Klem fra Mina:)

Grethes design sa...

Så gøy. Gratulerer. Jeg blir gjerne med :-)

ABE sa...

Jeg tror jeg fortjener hele hurven, altså fire lodd. Satser på stor vinnerlykke. Har jo fulgt deg på vårt tidligere felles nettforum, så jeg har hengt med fra før bloggetiden. Like bra stil nå som da du bodde i utlandet. Har lagt nettpynt til under netthandelrubrikken våre, og bloggen din i bloggrollen. Grattis med fantastisk resposn i form av lesere.

Kristin sa...

Stilige krakker! Jeg tar 3 lodd .)

GURO sa...

jeg vil gjerne være med og besøks talle ditt er svimlende høyt.. jeg som er glad jeg akkuratt har pasert 1000...
jeg vil gjerne har 3 lodd.. klem og god kveld

Fru Trippel sa...

Hadde egentlig bestemt meg for å slutte og henge meg på blogglotterier fordi jeg er en så enkel sjel at jeg blir superskuffa hver gang. Men så dukket denne krakken opp...og jeg mener at navnet mitt står skrevet på den- så kanskje ting er iferd med å snu:) 3 lodd til meg:)

HiH sa...

Gratulerer med 300 000! 4 lodd på meg:-)
Så mye fint i nettbutikkene. Virkelg oppdatert!

Himmelberget sa...

Gratulerer !
Kjempestilig krakk :))
3 lodd. Eg kommenterer, liker og følger :))

Mvh
Jannemor

KonfettiForm sa...

Gratulerer med responsen! Velfortjent :)

Jeg tar gjerne 3 lodd.

Alle gode ting er tre. Tvi Tvi.

Lena, Konfettiform.

Sandie sa...

Deltager meget gerne! Smider 4 lodder :)

the Folding chair sa...

Gratulerer med helt råe besøkstall - men så har du jo en flott blogg da! Jeg krysser fingrene for at et at mine 4 KRAKKelerte lodd er det som bringer lykke og nytt hvilested for rumpa ;)

Ønsker deg samtidig en fin uke,
hei og hopp.

Mari Ann

Åpent^hus sa...

Hei
klart jeg er med å feire deg
tenk at jeg har unngått å oppdage deg helt til nå! :)
kjempefin blogg!
jeg tar tre lodd, takk!
kjempefin premie. House D har mye lekkert. Nå skal jeg inn å sjekke ut Nettpynt.

har forresten lotteri inne hos meg også.

hilsen Åpent hus

Bling - our elf on the shelf sa...

Flott krakk, den hadde passet perfekt her hjemme hos meg. Derfor tar jeg 3 lodd :)

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Gratulerer:)moro med masse besøkende,gjør jo bloggingen litt mer givende:)
slenger meg med jeg,for denne krakken var nydelig og tøff.passer nok perfekt på den ny oppussede gangen min.så jeg får kryssefingrene:):):)tihi:)
ha en fortsatt flott dag.klem:)
PS:2 lodd på meg

Marianne sa...

Hipp hipp for giveaway!
Jeg slår til med 4 lodd og må innrømme at du har en fantastisk flott blogg hvor det er mye inspirasjon å hente!

Mollie sa...

Wow, her var det mange kommentarer! Og så gøy å få så utrolig mange treff da, vel fortjent :-D Jeg tar herved to lodd og krysser fingrene for at jeg blir den heldige vinneren av en sånn krakk!

Håndlaget av InaPina sa...

Kjempefin blogg!

Jeg er med på 1 lodd!

Fjasevas Huset sa...

gratulere med høye besøkstall:)

Jeg vil gjerne ta 4 lodd jeg. Kunne mer en gjerne vinne en slik herlig krakk.

Klem fra mor i fjasevas huset

Silje sa...

så fin krakk!! Jeg tar tre lodd :)

Tuppelure sa...

Jeg vil gjerne være med på 4 lodd. Superfin krakk, jeg ville hatt den lilla:O)

Frøken PIP sa...

Hei!
Gratulerer med så mange treff!
Synes bloggen din er fin og spennende:)
Har da 4 lodd! Ha en fin uke!
Klem frk PIP

Alexandra sa...

Gratulerer! Jeg blir gjerne med i trekningen. 1 lodd på meg takk :)

ralfefarfars paradis sa...

Jeg må prøve lykken;) har selv handlet i nettbutikken din og er veldig fornøyd med alt jeg kjøpte;)
Legger meg som følger- så to lodd;)

tine sa...

Gratulerer me så utrolig mange treff:) Kul stol! To lodd til meg:)

TIne

Line sa...

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder og krydser fingre for at det er mig som er heldig!

Frk. Fie sa...

Tillykke :) Vil gerne deltage med 3 lodder :)

Benedicte sa...

For en flott blogg og stilige krakker. Jeg tar 4 lodd og skal få lagt ut link fra bloggen min ganske så snart.

Hanne Mette sa...

Fantastisk kul krakk! Klart jeg er med. :)
3 lodd på meg.
Hanne Mette

Marieinwonderland sa...

Grattis! :D
Jeg tar gjerne to lodd.

Frk lykkelig med farge sa...

Jeg MÅ bare være med på denne trekkningen. Elsker den krakken får helt hjertebank, krysserfingrene og tar 4 lodd.

Monica B. sa...

Gratulerer med 300.000! Fantastisk! Jeg blir gjerne med i konkurransen om krakk. Har tatt 1 lodd. Lykke til videre!
Klem fra Monica

Monica B. sa...

Gratulerer med 300.000! Fantastisk! Jeg blir gjerne med i konkurransen om krakk. Har tatt 1 lodd. Lykke til videre!
Klem fra Monica

Kakebakedamen sa...

I´m in!! Herlig give away!
Jeg tar 2 lodd og gleder meg til å følge bloggen din. Hiv deg gjerne på min give away også!

God tirsdag!

Anonym sa...

Så kul krakk =) Jeg tar 3 lodd jeg =)

Klem

visvas sa...

Grattis med 300.000. Bare elsker den krakken!! Jeg tar 2 lodd.

en-to-tre-på det fjerde skal det skje sa...

Gratulere! Så gøy! Og det er gøy med utlodding også! Hurra! Jeg tar tre lodd:)

små og store drømmer sa...

oioioi... gratulerer med 300tusen :)
Blir gjerne med i trekningen jeg.
2 lykkelodd til meg. Tusen takk :)

Maria sa...

Hei,
jeg følger bloggen og nettbutikken din flere ganger i uka, så det er klart jeg er med på trekning! Digger ALT som finnes fra house doctor- vel nesten, da...:)

3 lodd til meg!!

mvh
Maria, Haugesund

(mariaare@live.no)

Siri Aadnoy sa...

Fin blogg !! Kul krakk, og to lodder til meg ;-)Hilsen Siri (sies77@gmail.com)

Anonym sa...

Hei. Den hvite krakken synes jeg var kjempefin:)Ønske, ønske!!
2 lodd til meg.
Hvitlykke@gmail.com

s h i n e d e s i g n sa...

Fin blogg og fine krakker. 3 lodd til meg :-)

Marihal sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med, og tar tre lodd :-)
mari-hal@online.no

Unknown sa...

Åååå så fine! Jeg tar 4 lodd med det samme. Nå skal jeg inn i butikken å boltre meg ;) Klem

Mari sa...

Gratulerer!!! Og detta var jo en skikkeli stas-krakk :) 2 lodd på meg. Og lykke til videre med nettbutikken og bloggingen!

Marianne sa...

Wow!!!! Så mange lesere/følgere osv osv!! Fantastiske tall; gratulerer så mye.
Vel fortjent er det :)
Jeg tar med meg fire lodd; nydelig premie!

Fru Haugen sa...

For noen flotte krakke :) å må bare si at du har en veldig kjekk blogg!!

3 lodd på meg :)

Nina sa...

Tjolahopp, tjolahei - jeg vil selvfølgelig feire med deg ;). Trekker 4 lodd!

Anonym sa...

hei og hå for noen tøffe krakker. har likt- og brukt nettbutikken din flere ganger. bl.a. stripete gulvtepper og blafre bokser.

vennlig hilsen what else

Ingrid sa...

Et lodd til meg. Digger den hvite krakken!

Anonym sa...

Hei hei.
Jeg har oppdaget bloggen og butikken din, og jeg ble lykkelig:)
For en koselig person du er:D
Jeg tar herved et lodd.
Mvh en fan av deg!

Leena sa...

Hello! I'm in! A comment here and "likes" facebook site.
leenakatariina@yahoo.com

Cecilia sa...

Kjempe flotte!! Jeg tar et lodd. (:

Unknown sa...

Ohh, fin premie!
Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd! Og gratulerer med så mange besøk, så gøy:)

Klem line

Ingrid Haugen sa...

Kjekke blogg :)
1 lodd på meg

Inger Johanne sa...

Oioioi! Ja takk til 3 lodd:-) For ein superfin krakk!!

Inger Johanne sa...

Oioioi! Ja takk til 3 lodd:-) For ein superfin krakk!!

Inger Johanne sa...

Oioioi! Ja takk til 3 lodd:-) For ein superfin krakk!!

Eli Betten sa...

Med tankegangen til Albert Åberg blir det mye "skal bare, skal bare", men heldigvis husket jeg lotteriet ditt før det var for sent! :D Så da kaster jeg meg på med 4 lodd!!
Hurra for deg!!
Ü

Anonym sa...

Super blogg og nettbutikk! Lotte

tinemari sa...

Hei, Slenger meg på med 2 lodd, kommentar og følger.

God helg!! :)

Unknown sa...

Hei!
Flott blogg og nydelig krakk, jeg tar 3 lodd og håper på oppmuntring.
Hilsen Irene i Bergen

Anonym sa...

Gratulerer. Ett lodd på meg takk!
Tone
tmyklatun@hotmail.com

Maria sa...

Jeg vil også gerne være med, med 1 lod.

Creative By Helena sa...

Hurra!! Jeg vil være med med 2 lodd!!!

Synnøve sa...

Å, d va jammen ein stilige krakk, sånn ein har eg lyst på! :)

3 lodd på meg! :)

Chatrine sa...

Heisann!

JEg vil gjerne være med på denne give awayen med 4 lodd! :o)

Super flott premie, super flott blogg og super flott nettbutikk!

Ha en super fin dag!

svimelaura sa...

Jeg vil veldig gjerne være med på giveawayen din!

Jeg blir med med to lodd, både følger og kommentar:)

IngridJR sa...

Utrolig kul krakk! House Doctor har veldig mye stilig, men mye er desverre over prisklassen for en student. Så når jeg har mulighet til å vinne en krakk, så må jeg bare gripe den;) Jeg trekker 4 lodd jeg, en for kommentar, en for facebook, en for følger og en for link til Nettpynt. Skal ikke se bort fra at jeg blir kunde der heller..:)

Frances sa...

Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :) Tar 4 lodd.

Ludoland sa...

oioioi jeg sikkler. Jeg har meldt meg på som følger og trykka liker på facbook pluss kommentaren min. det blir 3 lodd på meg. hoho Jeg gleder meg til den 26 var det ikke da? ha en fiiin søndag.

Anonym sa...

Hei. Jeg har trykket på liker på fb og skrevet her, så da antar jeg det er 2 lodd. Å melde seg som følger vet jeg ikke hvordan jeg gjør, og egen blogg har jeg ikke, men jeg legger deg uansett til i mine favoritter, for dette var spennende. Har funnet Nettpynt for lenge siden gjennom ineteriørblader, men visste ikke at du har egen blogg. Kjempemorro å se tingene dine. Masse lykke til, nå skal jeg lese videre på innleggene;) Hilsen Anne-Christin.

Anonym sa...

hei hei

Jeg tar to lodd, et for å legge igjen kommentar og et for å trykke liker knappen på facebook:)

Mvh
Kathrine E

mirakel sa...

Nå har jeg likt nettpynt på facebook, og er er en kommentar fra meg. :) Jeg leser bloggen din med stor fornøyelse, og gleder meg for hvert innlegg!

Mitt lille hode! sa...

Hei! Super fin krakk! En sånn en vil jeg ha og håper jeg blir den heldige vinner. I så fall har vinnerlykken snudd hvis jeg skulle ha såå flaks! Ellers så følger jeg bloggen din fast.Så jeg skal legge meg til som følger. Også inn på facebook og like nettpynt! :)
Jeg har også en link til siden din på bloggen min. Det blir 4 lodd det:):)
Ha en fin uke!!

Anonym sa...

Gratulerer! Du har en kjempefin og inspirerende blogg, som jeg titter innom hver uke. Jeg vil gjerne ta et lodd, og krysser fingre for at jeg vinner den kjempefine krakken.

Hilsen Anett i Oslo

AnMa sa...

Jeg vil gjerne ha en slik super flott krakk!!!

Tar ett lodd!

Hilsen fra An Ma

Lotta sa...

Hipp hurra:)
Jeg tar gjerne 4 lodd!!!
Krysse fingre og tær:)

Klem fra
Lotta

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 244   Nyere› Nyest»