torsdag 16. september 2010

Blomster


Bilde jeg kjøpte i en bruktbutikk for et par uker siden har fått ny ramme, dvs ny farge på rammen. Er så glad i slike malte bilder, og de blir ekstra fine med farger på rammen:)




En liten rie elise larsen fugl har "landa" på kjøkkenlampa:)





Det er ikke bare på bilde det er blomster. Elsker å pynte med friske blomster:)
Sist jeg var innom i en blomsterbutikk ble det med masse hjem, så nå er det blomster både "her og der".







I dag går jeg og gruer meg litt til morgendagen... Det er vel kanskje ikke så mye å grue seg til, men likevel.... Ja, jeg forteller mer i morgen;)

11 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Masse fine detaljer!

Randi sa...

Kjempefine bilder!! :D

MøbelPøbel sa...

For et nydelig hjem du har!
Takk for titten:)

Klem Christine

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Hei tove!
Takk for sist:-) Jeg har sett bladet, og det ble veldig bra! syns ikke du skal grue deg:-) Du har et fantastisk vakkert hjem, og vi andre er heldige som får et innblikk i din fargerike hule:-)
Hilsen Jeanette:-)

Datt sa...

DIGGER det bilde og den ramma! :D Blir jo så smashing med den rammefargen! :D

Hasigamas mamma sa...

Som å ha solstråler på veggen sin...
Herlig!
Klem
Lise

Svenngården sa...

Så fint!!
Det store vinduet over kjøkkenbenken var rett og slett dritfint!
Heldig!!

Camilla sa...

hei på deg! Fin artikkel i Kamille ;-) Det er bare helt klart, jeg må få gjort noe her hjemme.. ut og kjøpe maling og litt ommøblering får være helgens planer <3 Er jo rene pippihuset dere har forresten, sånn fra utsiden altså. Me love!

Randi sa...

Artig å sjå bilder av kjøkkenet, ikkje minst samtidig som møblar i andre rom. Greit å sjå heilheit, meir inspirasjon. Flott kjøkken foressten! Løper og kjøper kamille ;)

Malene sa...

Wow, er det dit hjem? Super fint! :)

till-vidas-ara sa...

Du har så underbart fint!!! var fann du den fina rosa duken?!? Har du den till försäljning?

Kramar Lycke