onsdag 7. januar 2009

bruktfunn og bilder til min forhåpentligvis snart "oppegående" nettbutikk:)

I dag har jeg fått vært på en liten brukthandel runde, og fått med meg masse fint, både hjem og til butikken. Blant annet denne fine, gamle kofferten og den røde stolen den ligger på. Og en masse flotte tallerkner... tror jeg må beholde noen av dem selv, føler at jeg ikke er så veldig langt unna drømmen om å kunne åpne oppvaskmaskinen å se "et vakkert syn" ( grunnen til dette ønske kommer fra boka shabby chic..., skal vise dere bilde en annen gang..)

Mina la ut noen nydelige bilder i går, og på et av dem var det en gammel bagasjelapp som jeg forelsket meg helt i.. ( også i en gammel babgasjelapp fra forsvaret av alle ting da....) Og gjett om jeg ble glad da jeg fant en selv i dag! Den henger foreløpig i butikken, inntil jeg finner et mer permanent sted:)





Jeg har begynt å legge inn produkter i min kommende nettbutikk, og da må det bilder til:)
I dag har jeg endelig fått begynt jobben med å ta bildene..



Jeg har vist frem "pynten" på treet utenfor butikken før, det er så morro at noen har hengt opp en slik akkuratt foran min butikk:) Og for å vise at dette ikke bare er et skjerf som noen har knyttet opp, måtte jeg i dag ta bilde fra andre siden også.


Har fått fikset opp i vinduet også, så nå er julen helt borte i butikken også ( vel, nesten da, er et lite bord med noen tilbudsjulevarer) Har hengt opp kort, papirruller og stoffposer i vinduet nå, så lenge det kan kan sitte med en liten "kles"klype så må det opp.., sånn er det med en full butikk og forholdsvis lite hylleplass:)

22 kommentarer:

Olstad sa...

Det ser så fint ut i butikken din. Jeg gleder meg til nettbutikken din er klar. Det blir stor stas.

Therese sa...

Skal du åpne nettbutikk? Å JIPPIIII!!!! Mulig du allerede har skrevet om det, men det har nok gått meg hus forbi. ÅH, NÅ ble jeg glad nå. Jeg har ergret meg grønn over at butikken din ligger så langt unna meg, men nå får jeg jammen meg shoppen på Pynt jeg å. JIPPI JIPPI JIPPI :D

Brigg sa...

Hurra!!! Nettbutikk!!:-)

Og fin hvit koffert...

Juliane | Fröken Skicklig sa...

Ser fram emot att Din nätbutik öppnar...

Hälsningar norrut!

Mina sa...

Oi! Nesten helt lik koffert! Og helt lik bagasjelapp!:) Så moro! Gamle kofferter er såå fine! Det følger liksom en historie med.. Hvor de har vært, hva som har vært oppi og hvem som har reist med dem..:) Fantastisk!

Gleder meg til nettbutikken åpner! Hva blir adressen?:)

r e b e c k a sa...

Den där lilla prickiga hunden är ju fantastiskt söt! Ska hålla ögonen öppna efter din nätbutik!

mali-mo sa...

Hurra, hurra, hurra. Jeg trenger ikke vente til sommeren!!!!! Jippiiiii!!!!!!

Kjempeflotte bilder som får meg til å glede meg enda mere! Flinkejenten!!!!

Maria sa...

Uhh, jeg glæder mig til at se din butik på nettet - når nu der er så alt for langt op til dig....
Dejlige billeder - jeg er specielt vild med bogstaverne. hvor store er de, og hvad koster de ?

Jeg er idag begyndt så småt på lidt hjerter - lindt anderledes end dem jeg tidligere har lavet. det er virkelig hyggeligt at sidde med.

KLEM.

Ninas Drops sa...

wow
dette blir lekkert.
gleder meg til å følge deg og butikken din videre.. Blir sååå inspirert her=)
Klem fra Drops.

Drømmen om en eplehage sa...

Isj, jeg får nesten ikke opp noen bilder på blogspot i dag....
Men du så spennende med nettbutikk da!

flink du er. Står på ordner og styrer. Helt imponert jeg!

Klem fra meg til deg

mette sa...

åh så stas at du skal åpne nettbutikk!!!! nå blei jeg gla! gleder meg virkelig til å handle der!!!!

E:-) sa...

Så gøy at du skal lage nettbutikk også! Gleder meg!

Anonym sa...

Hipp hurra nettbutikk på gang!!!
Tror det blir kø ved "døren" der hihi!! Skal den også hete Pynt?
Så gøy med bagasjelappen..
Det er virkelig moro med både gamle bagasjelapper og gamle pappbilletter..Gjett om jeg gleder meg til loppissesongen igjen..
Jeg har også begynt å spare på gamle tallerkener..Det er rart hvordan jeg stadig ser etter nye ting..Ønsker meg en stooor tallerkenhylle med mange fine fat og tallerkener..Ha en fin dag!Klem fra Kardemomme :)

Haust sa...

Så utruleg koseleg stemning på det siste biletet! Og så artig med strikkapynten på treet! :D

Gler meg til å sjå nettbutikken!

Marianne sa...

Hei Tove!
De teppene du selger, hvor kommer de fra? Og hva slags materiale er det i dem? Ønsker meg et stort et. Finnes de i store??? Og hvilke farger????
Klems fra Marianne

Gamlå sa...

Heisann

Dette skal bli spennende, gleder meg til du åpner nettbutikken din!!

Hilsen Gamlå

Prinsesse Elin sa...

Butikken er knall fin. Å kofferten også. Slike samler jeg på. Oppå skapet i gangen ligger to stk. som min morfar brukte da han var skytebas rundt i Norge for ca 60 år siden. Knall tøffe. Ha en fin fin kveld:O)

Unknown sa...

Hvor lyder det dejligt med en netbutik... Det vil jeg glæde mig til;o)

Anonym sa...

Hei du :)Er som snarest innom for å ønske god helg og se om det er noe nytt å beundre :)
Regner med at du er opptatt med bursdagsforberedelser..
Herlig at det er fredag og helg!
Hilsen Kardemomme :)

Nina sa...

*Gleder meg*

Maya: sa...

Weee!!! Gleder meg til du åpner nettbutikk!!:D

Maya

Maria sa...

Så er jeg her igen...

Håber du når det hele, hi hi. Men juletræs-fest... Det var da lidt sent ;-)

Jeg vil rigtig gerne købe et "K" af dig, kan du evt legge et til side til mig ? Det jeg oprindelig blev så forgabt i, er det store "A" du har i hederen. Kunne virkelig tænke mig et stort bogstav i sort, og meget gerne et A, og så det mindre K i sølvbogstav. Er det måske muligt ?

Jeg skriver i øvrigt lige en mail til dig i løbet af de næste par dage. Har lidt jeg skal vise dig billeder af på mailen.

KLEM Maria.