søndag 11. januar 2009

Bursdag i morgen og endelig har jeg fått teppe jeg har ventet på


I morgen er det endelig bursdag. I dag er siste dagen jeg har en fireåring... hun bli så STOR, så veldig fort. Før vi flyttet hjem fra Boston handlet vi inn bursdags"effekter", så det meste ( utenom mat og keker.., som vel er det som tar tid..) var klart. Hannah har puttet små gaver oppi "goodybags", noe som var vanlig der borte. Da hun ble fire år hadde hun med seg en slik pose til hver av barna i barnehagen, noe som var vanlig å gjøre der.





Litt godteri måtte hun likevel putte opp i posene...
Og en bursdags"banner" vi også kjøpte i Boston har kommet på plass.



Og endelig har jeg fått teppene jeg har ventet på! Dvs det er bare ett av dem jeg skulle ha hjemme, men i butikken har jeg nå alle tre teppene fra Rice, med kjempefine farger og de mest fantastiske border på kantene:)




Nå er det heller ikke så altfor lenge til jeg får byttet ut denne svarte sofaen... håper jeg..

I den nye vårkatalogen til House Doctor er det nemlig en gul sofa, og jeg tror den hører hjemme i "kjøkkenstua" vår:D


Nei, jeg må gå tilbake til rydding og planlegging av alt jeg må få gjort i morgen, det er desverre ikke så lite, for jeg har vært veldig flink til å utsette ting..



( Bursdagsbarnet på fireårs dagen sin i fjor, i barnehagen sin, sunshine academy:)

15 kommentarer:

Lille Lavendel... sa...

Gratulerer med dagen til den skjønne jenta di!:) Så stilig de supermann posene var, og lekene hun skal putte oppi. Sånn skaper magi blandt barn!:)

Guttemamma sa...

Ønsker den lille prinsessen en flott feiring!!

Anonym sa...

Hei Tove
Gratulerer med Hannah i morgen! Ser ut som det blir en topp bursdag. Bursdagsbanneren var utrolig herlig! Friskt teppe hadde du fått deg også! Jeg går enda og tenker en del på det lilla store plastteppet fra House Doctor. Lurer på om det hadde vært fint der eller der.....
Mannen min boikottet jo gult som du kanskje husker. Det er ikke sååå ofte han er så steil, så når han virkelig ikke ønsker noe, prøver jeg å være grei.
Morsomt det mannen din sa da etter en tur innom bloggen min! Ja, det er jo absolutt gjensidig. Jeg elsket jo både butikken din og det jeg ser fra hjemmet ditt. Må alltid innom bloggen din.
Ha en koselig bursdagsfering i heimen i morgen! Klem fra Kaspara

Sullandullandei sa...

Gratulerer så mye med dagen til den søte jenta di!

Jeg har fulgt bloggen din i "all hemmelighet" en stund, og håper det er greit at jeg har lagt deg til som favoritt på bloggen min? :)

Hilsen Kjersti

Mari sa...

Så koselig at dere har tatt med dere sånne tradisjoner hjem!! - og så spennende for barna med gaver fra Boston!! Jeg kan tenke meg at det oppleves som om årene bare flyr av gårde, og at det virker som den lille tulla di nettopp ble 4... Hun er så skjønn, så skjønn :)

Teppet ditt var kjempefint, og jeg kunne selvsagt ikke dy meg - måtte finne ut hvilke andre farger det finnes i. HAr du det i rosa/rødt? Det MÅ jeg ha! Hvor mye koster det? Kan du evt sende det eller skal jeg vente til nettbutikken er oppe og går? Forresten venter jeg veldig på den nettbutikken. Jeg er overbevist om at du gjør noe VELDIG lurt der altså ;)

Klem fra Mari som uansett håper hun får mulighet til å oppleve butikken LIVE :)

LillaLykke sa...

Gratulerer med dagen til flotte Hannah i morgen, dagen blir nok flott! :) En sann fornøyelse å se at det blir annet enn rosa og prinsesser i selskapet! Tøffe goodiebags.

Plastteppene ja, det nye ditt var stilig! Jeg vil så veldig gjerne ha et slikt stort i lilla, men desverre så er vi ikke helt enige om det her hjemme. Tenker at med litt tid så skal jeg nok få overbevist han :)

Måtte det bli en flott feiring i morgen!

Maria sa...

SÅ fin matta!! SKulle gärna få hamna hos mig!!

Hoppas att hon som blir fem får världens bästa födelsedag!

Maria sa...

Hurraaaaaaa, ertelig tillykke med STORE fine Hannah :-) Hurra, glæder mig til at høre om hendes dag. Fint banner i har købt, og fin ide med goodie-bags :-)

Her har vi haft gæster i aften. Vi har spist hjemmelavet pizza, snakket op og ned ad stolper (dansk udtryk for snakket RIGTIG meget), leet og moret os - og i det hele taget bare haft en rigtig hyggelig aften. Ingen af os skal tidligt op i morgen, så vi har heller ikke behøvet at tænke på at det blev sent. Der ER bare noget over sådan en spontan aften, det gør det helt specielt.

Tusind tak for tilbagemeldigen ang bogstaverne. Håber det er muligt at sende dem / at de ikke bliver alt for tunge. Men jeg tror helt sikkert vi finder ud af det. Jeg har snart billede parat til dig jeg mailer dig :-)

Nej - NU må jeg snart legge mig.

KLEM.

Cathrine Aksnes sa...

så herlig teppe.... spent på den sofaen du nevner.. tipper den er fresh;) gratulerer så mye med store jenta... lurer på om jeg har fulgt dere på piczo eller nm tidligere?? ha en flott dag imorgen. så fint dere har ordnet begge to:)

Ninas Drops sa...

Ja tidaflyr gitt...
Hm.
Var en liten tur innom Mari sin blogg i går og der så jeg teppet du har under bordet ditt.. Hun ønsket seg rosa og rødt...¨Da jeg så det du hadde hjemme var jeg solgt...Send et slikt til meg...hi hi...engang...

Ha en fin fin dag=)

Olstad sa...

Gratulerer med dagen til skjønne lille frøkna. De blir sjokkerende store raskt.

Men det er kos å se de blir større også da.

Fine tepper fra rice. De likte jeg veldig godt. Hvilke andre farger har du?

Synnøve sa...

Hurra hurra hurra!!! For Hannah som blir stor :D Hun blir nok svært populær med slike goodiebags tenker jeg ;) Så heldig du var med det teppet, har lyst på et slikt selv også, men aaaner ikke hvor jeg skulle hatt det! Hm, kanskje på mitt fargerike gjesterom... Hihi ;) Ha en flott bursdagsfeiring og en fin uke! Klem :)

Meg sa...

Gratulerer med dagen til jenta di!
Får vi se bilder fra dagen?
Gleder meg i såfall :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med bursdagsbarn!! Nå er vel bursdagskalaset overstått kan jeg tenke meg..Er sikker på at dere har hatt det moro!! Morsom ide med en liten gave i posene :)Banneren var kjempefin og teppet du har kjøpt var helt...finner ikke ord!
Den ekstra fargen på siden var virkelig prikken over i'en..Skulle mer enn gjerne hatt et sånn..
Koselig bilde av Hannah fra barnehagen i Boston forresten!
Hun er så søt :)
Ha en fin kveld videre! Klem fra Kardemomme :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Nyydelig teppe! Lyst på! :-D