tirsdag 13. januar 2009

syk..

Det er så mange ting jeg skulle ha gjort, blant annet desember regnskapet. Ligger på "kontorplassen" min og bare venter på meg. Har utsatt det og utsatt det, tenkt at etter Hannahs bursdag DA skulle jeg gjøre det. Og hva skjer? Jo feber, hodepine og kvalme ( alt på en gang) veltet over meg på jobb i dag. Så akkuratt nå sitter Hannah på kontorplassen å tegner istede, mens jeg ligger på sofaen. Jaja, alle tingene jeg skulle ha gjort blir jo ikke borte selv om jeg blir syk, det er desverre ingen som gjør dem for meg. Og det er egentlig ganske bra, for veldig mye av det jeg "må" gjøre er håndarbeids og "interiørting", og slike ting er best å gjøre selv, regnskapet derimot kunne noen mer enn gjerne tatt for meg..

Det er ikke meningen å klage og syte over at jeg har blitt syk, men det som er mest irriterende med å være syk er at det er så bortkastet... Mens jeg ligger på sofaen å gjør ingenting ( ok, klarer å blogge litt da:)) tenker jeg bare på alt jeg kunne ha gjort..


Jo,. en ting til har jeg fått gjort, bestilt kort og gavepapir/ papirark herfra. En del kommer nok til å komme i nettbutikken også. Ang. nettbutikken håper jeg å være klar i begynnelsen av neste uke.., og tusen takk for all den positive tilbakemeldingen! Gir meg virkelig overskudd til å "forte" meg med å få den klar:)
Ha en fin tirsdagskveld, og håper dere slipper unna influensaen!!

14 kommentarer:

Ninas Drops sa...

God bedring
Herlig vegg. Gleder meg til nettbutikk=)

Ninas Drops sa...

hi hi
Nei da det er ikke mine hyller, har bare glemt hvor på nett jeg fant bildet.ja ja..

Skjønner godt du lar de kjedelige tingene ligge ja, mye morsommere med kreative ting a gitt....

Jo det er sant det at det er meg som ordner dillet i huset..Han er mer mann med drill og skruer...jeg bare peker og ønsker meg ting jeg=)
Takk for mange hyggelige kommentarer på de siste innleggene...Get well soooooon.....

Ninas Drops sa...

ha ha ha
Og jeg som synes det så så godt ut... ja ja.. Får teste det på meg selv før gjestene kommer...Marmallowsene mener jeg. Takk for det=)

Anonym sa...

Så koselig kontorplass du har!! jeg likte så godt den prikkete veggen/platen..Æsj at du har blitt syk da..Enda godt du ikke ble syk før bursdagen til Hannah..Så fine små pølsepakker du har laget..Vi lager pålsepakker her i huset noen ganger også..Mamma laget det da vi var små så det følger litt nostalgi med sånne..Ha en riktig god bedring Tove! Klem fra kardemomme :)

Mari sa...

Åh, gud bedre SÅ fort ja :) Jippi!!

Bli frisk!

Klem fra Mari som teller på knappene - teppe eller kommode til gangen først...hihi...

Anonym sa...

Joho - gleder meg til nettbutikken din er på plass! :)

Marieinwonderland sa...

God bedring,Tove! Du trenger sikkert litt hvile, fin deg en god bok og slapp av;)Nettbutikk allerede!?! Du er bare utrolig...Gleder meg!

janne - kathrine sa...

Heisann.

Isj da, kjedelig å være syk. Ja, som du sier så er det liksom helt bortkastet ;-)

Ønsker deg riktig god bedring!
Hilsen Janne - Kathrine

mette sa...

ønsker deg god bedring! så utrolig fin den veggen på de bildene!

LillaLykke sa...

God bedring! Håper du blir frisk snart :) Gleder meg kjempemye til åpning av nettbutikken!

LillaLykke sa...

Har forresten vært på den nettsiden og drømt meg bort en del ganger, så mye fint! Dette blir en flott nettbutikk :)

♥bagatellar♥ sa...

Håper inderlig du blir fortere frisk enn jeg:-S Måtte krype til korset og spise penecillinen, men da ordnet det seg heldig vis. Krysser fingre bein og armer for at du blir fort frisk. Og så gleder vi oss veldig til nettbutikken din åpner også;-)

borghild sa...

Uff, så kjedelig å være syk!!:-(
Det er godt du har krefter til blogging iallfall;-)
Er helt enig med deg ang spesialbutikker, synes det er såå dumt at de 'ofte' må stenge, og da får jeg også litt dårlig samvittighet for at jeg ikke handler der ofte nok og for at jeg handler på nett... Er et lite dilemma det der, for jeg vil jo gjerne at de skal overleve, kjedelig med alle kjedebutikkene alltid... Ha en god bedring!! Klem B:-)

Ninas Drops sa...

Ja lurt å pynte en selv da..Skulle hatt den collagen din assa..hm...
Ha en fin dag, snart skinner sola på meg her hjemme=)

uff ser jeg er mye her inne hos deg...Ja ja men så er du jo innom hos meg og da. hi hi...