fredag 16. januar 2009

fredag, bruktfunn og uroer

Har vært på bruktbutikken "min" i formiddag, og fant masse fint. En del som skal pusses opp/ ordnes med. Mesteparten skal nok i butikken, men dette emaljefatet tror jeg at jeg må ha selv:)




Hjertene jeg fikk av Marianne har jeg nå endelig funnet et sted til. Har laget et par "uroer" i et par av stuevinduene, som desperat trengte litt mer liv. De er ikke ferdig enda, mer skal opp "rundt" hjertene.

Nå må jeg forte meg skal i et bursdagsselskap ( "voksenbursdag":))
Ha en flott fredagskveld, og GOD HELG!

13 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Likte fatet veldig godt selv jeg, skjønner godt du vil beholde det ja=)
De hjertene er veldig søte, heldige deg.

Drops=)

Brigg sa...

Åå så nydelig fat! Du har en bra bruktbutikk altså! Også den uglen...akk..liker de godt. Er på jakt etter en ugle selv etter at jeg så din.Mne finner liksom ikke helt den riktige.. men en dag dukker den nok opp:-)

ha en fin fredag!tr

Anette {foreldremanualen} sa...

Det fatet var knallfint! Misunnelig!!! ;-)

Guttemamma sa...

God helg til deg og!!

Nina sa...

Åh - det fatet fikk meg til å tenke på boken og tv-serien "Heidi" - som bodde sammen med bestefaren sin i Alpene. Gode minner....

borghild sa...

Det er jo såå gøy med slike funn!! Det ble stilig med hjertene i vinduet også, gleder meg til å se hva mer du gjør utav det!:-)
Kos deg i bursdag, håper du føler deg myyye bedre!! Klem B:-)

Ludoland sa...

wow wow. for et ufattelig fint fat. Knall fint.

Unknown sa...

Hvor er den skøn den bakke og fine hjerter... Har lagt en award til dig på min blog;o)

Anonym sa...

Hei Tove
Skikkelig nasjonalromantikk på emaljefatet!skjønner at du ikke orker å sette alt ned i butikken du finner av godbiter.
Disse hjertene var jo flotte, så nydelig hekling!
Jeg er tidlig oppe for å stelle frokost til barnevakten og oss andre. Eldre mennesker pleier jo ofte ikke sove så lenge. Nå må jeg fly ned på kjøkkenet så ikke rundstykkene brenner seg. Ha en flott søndag! Klem fra Kaspara

Marias skriblerier sa...

Så herlig det emaljefatet var! :) Jeg eeeeeelsker bruktbutikker :)

Maya: sa...

De hjertene er nydelige:) Skal skaffe meg slike en dag jeg også.
Fint brett og, artig når man finner slike "god-skatter". Den lokale Fretex-forretninga mi har begynt å ta inn ting og ikke bare klær. Og der er det mye fint! Arti:)

mette sa...

du har bare så g o d smak! masse fine ting over alt, og masse inspirasjon å hente, takk:)

sirisinspirasjonsunivers sa...

Emaljefatet var utrolig lekkert! Heldig du som har funnet det :) Jeg gleeeder meg til du åpner butikk! Håper du får en fin søndagsettermiddag, og at du har kost deg i helgen! Nå strikkes det for full rulle her hjemme. Er enklere nå som jeg har fått øvd meg litt :) hehe! Klemmer fra Siri