lørdag 3. januar 2009

Litt butikkbilder

Da var endelig min første vareopptelling ferdig:) Og når jeg først var der på fridagene mine "måtte" jeg ommøblere en del også. Alltid deilig med litt forandring.









Skulle ønske jeg hadde funnet denne da Hannah var så liten.. en supersøt kjole fra 50-tallet, kjøpt i usa. Med tilhørende kyse:)



Hva med en munnspray som gir deg instant gay accent, hihi




Hannah har fått vannkopper, men har likevel utrolig flaks! Hadde litt feber den dagen prikkene begynte å komme, men har vært i topp form siden og ikke klør prikkene enda heller! Nå er vi opp i hele 43 prikker, hun er nemlig veldig opptatt av hvor mange prikker hun har og kler av seg støtt og stadig for at vi skal telle..
Mamma/ moromor har kommet hit for å være sammen med Hannah mens vi skal ut å spise og se på Max Manus i kveld:) Så dette blir en fin lørdagskveld for oss alle sammen:)


God lørdagskveld til dere også!

19 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

herlige bilder fra butikken din. Ha en fin kveld:)

Maliva`s verden sa...

Spennende butikk,kan tenke meg du koser deg der:O)
Malivas

Anonym sa...

åå..sånn kjole har jeg fra jeg var liten, bare i lyseblått og pittelitt annet mønster.. :-)
Skulle forøvrig veldig gjerne besøkt den butikken din!!

Ninas Drops sa...

Koselig butikk du har.
Kunne ønske jeg hadde en slik å gå til gitt...
Instant Gay... ha ha ha
Just Divorced..hi hi hi...
kuli juli....
God kino, og god bedring i heimen:)
Hilsen drops:)

Guttemamma sa...

God bedring og god kino!!

Marieinwonderland sa...

Godt nytt år Tove! Håper du får på plass en nettbutikk i 2009. Det tar mye tid i begynnelsen, men du er jo et unikum som fikser det meste:) Du kan jo begynne med noen varer og se hvordan det utvikler seg? Hørte av moren min at boligen din kommer i rom123 i april! Can't wait;)

irina sa...

Så herlig bilder....farger og komposisjoner.

Har veldig lyst på en brosje av kamiliadamene eller hva det nå heter.
hvor mye koster det ?

Kos deg på kino og MM. Den er bra !!

Maria sa...

God bedring til Hannah - selvom hun jo tager det rigtig flot. Vi har ikke haft vannkopper her i huset endnu - gruer mig for når de eventuelt kommer.

Rigtig fine butiksbilleder du viser - jeg eeelsker din butik ved du. Jeg sender dig en ordentlig snarest, men tror ikke det bliver før end i morgen. Jeg har aftenvagter her i weekenden. Er ansvarshavende i tre landsdistrekter, har alarmtelefonen som bare kimer, og og og... Men det er sjovt, og jeg tager det som en udfordring :-)

Søndags klem
Maria.

Villa Luftslottet sa...

Herrgud, så mange artige bilder - butikken er jo en skikkelig eyecandy!!!
Sånt må man jo bare like:)
Ønsker deg en fin søndag

Villa Luftslottet sa...

God bedring til den søte lille med vannkoppene, forresten:)

Frau Putz sa...

Ej... Så fik "Lykkeliten" Hannah vandkopper - jeg tror det er det samme som "skoldkopper" på dansk - og undrer på om de kan smitte over bloggen (Ti-Hi), for min lille datter har også lige fået vandkopper/skoldkopper. Hun klør dog som en vanvittig - Specielt om natten, så vi sover ikke meget lige i øjeblikket.
Jeg har dog opgivet at tælle hendes kopper. Der er vist langt over 100...
Jeg ville ønske jeg boede i nærheden af din butik - men måske er det meget godt, at der er for langt, for jeg ville sikkert blive ruineret :o)

God bedring med Hannah!

Portofritt sa...

Godt nytt år! Det er farlig med slike fristende butikkbilder, spesielt for folk med selvpålagt kjøpestopp ;-) Jeg spør likevel: Er det gule blomstrete teppet solgt? Hvis ikke, hvor mye skal du har for det?

Noralill sa...

Du har ein herleg butikk, som eg gjerne skulle besøkt! Må vel legga ferien i den retning kanskje....hihi

Ha ein fortsatt fin sundag, håpar vannkoppane IKKJE kjem til å klø i det heile tatt...

Anne sa...

Hei, så artig at bildene er kjøpt i din butikk! Jeg har jo vært innom bloggen din før, men jeg visste jo ikke at du hadde butikk i nærheten av min svigerfamilie. Da må jeg komme innom neste gang jeg er i de trakter. Gleder meg! Ha en fin vinterdag videre. Hilsen Anne

Villblomsten sa...

Det ser ut som en spennede butikk :-)
Lykke til :-)
og
Godt Nyttår .-)

Villblomsten sa...

PS - hvor i Telemark er butikken din ?

Vi pleier å reise innom Telemark ( Gvarv ) om sommeren :-)
kanksje jeg kan komme innom i sommer :-)

Brocante sa...

Masse spennende her! Fine farger og mønstre.

Ingrid_blafre sa...

Fant noen av «mine» ting her gitt; bollene fra House Doctor og putene med de oransje blomstene. LEKKERT!

Liv Elin sa...

Så mye fint i butikken din !:)

Likte spesiellt godt de bollene , koppene i hvitt (plast?) med blomster på ....er de i melamin , eller stengods? Du sender vel ikke tilfeldigvis varene dine også ? ;)
Kunnde gjerne tenkt meg noen slik kopper og boller i melamin- hvor mye koster pr del ?

Søt liten Hannah du har da - (har en jeg også !;) God bedring - håper vannkoppene forsvinner kjapt !

God helg