fredag 19. februar 2010


Endelig kom fredagen!
Karneval i barnehagen og Hannah kunne endelig få brukt hundekostymet sitt.
Et kostyme hun har laget selv:) Hun har klipt ut pelsbiter og jeg har limt dem på ( etter strenge instrukser om hvor hver enkelt skulle være) noen gamle klær. For det å lime dem på var visst kjedelig, så det fikk jeg lov til å gjøre..
Litt sminke i ansiktet, på med hårbøylen med Hannahs egenklipte ører limt på, alt som trengtes for å gjøre den lille, store seksåringen min lykkelig:)


I går hentet jeg en pakke på postkontoret, og det var lykke og lykkeliten maling!
Så stilig at de har gjort seg så flid med malingspannene de har sendt oss.
Kommer nok til å være ganske mer forsiktig enn vanlig, så ikke jeg griser til boksen... den må jo spares på:)
Var innom en bruktbutikk i går å fant noe jeg skal male med den i helgen.
På bilde er jo ikke malingen rørt, men dere ser vel hvor fin fargen er?!? En perfekt "grålilla" spør du meg:) ( men nå er det jo min egen farge så jeg er kanskje ikke rette å spørre.... jeg har verdens nydeligste datter, verdens fineste lilla farge osv.., hihi)


Ha en super helg alle sammen!!

18 kommentarer:

PillePalle sa...

Verdens søteste hund, synes jeg :))
Så gøy med fargen! Ha en finfin helg du også, kjære Tove! Hilsen fra Pillepalle

Anja sa...

Så fin hun er! Enig at du har verdens fineste stesaønn iallefall, hi hi:) Og ja den lillafargen var råfin. Har jeg fortalt deg at jeg har kjøpt meg verdens fineste lilla sofa? Kommer i uke 10. Litt spent kan du si. Ha en strålende helg du verdens fineste stemamma med verdens fineste datter og stesønn;)

Hilsen verdens fineste Anja

Marianne sa...

For en fantastisk fin hund! God idè var det òg!

Og det er klart lillafargen er den fineste... det sier jo seg selv ;)

Hege - BOLIGglede sa...

Flott farge! Bare bra å skryte litt av seg og sitt! Nydelig seks-åring også. Min seks-åring var bie i barnehagen i dag. Stor stas.:)(hadde kjøpt kostyme vi da..)

God helg til dere:)

Rosemary and thyme sa...

Skjønt kostyme!
Fargen i spannet så riktig fin ut.
Ha en fin fredag!
Giveaway inne hos meg!
Klem Tove

Marieinwonderland sa...

så søt hund! Må si jeg er fan av hjemmelagde kostymer, mye mer sjarmerende og gøy at hun ikke vil være ferdigkjøpt prinsesse:) Fargen din er bare nydelig!

atinybitofheaven sa...

Nydelig datter og nydelig lilla-farge har du virkelig :-)

Digger kostymet- helt fantastisk :-)

Ha en vakker fredagskveld :-) klemmer

lisasornes sa...

fineste hunden:)Og DIN farge ser jeg for meg på soverommet mitt,jeg ♥ den:)
ha en super helg:)
februarklem ♥

Anonym sa...

Så fin hundejente, og så dyktig hun er!
Gratulerer også med malingen. Så koselig da :-)

Ha ei strålende helg.

-monica-

Anette {foreldremanualen} sa...

Så kult med hjemmelaget kostyme! :-D

barnigjendesign sa...

Flott kostyme!!!
Meget kreativ unge dame, hvor har hun det i fra tro?
Jeg synes det er så flott med hjemmlagde kostymer. De man kjøper på Nille o.l. er skikkelige brannbomber. SINTEF gjorde noen prøver for noen år tilbake og fant ut at brannbombene egentlig burde vært forbudt å selge til barn. Tar de fyr, utløser de store brannskader på barna. IKKE KJØP DEM!!!!!!

victoria (huset i byen) sa...

Så utrolig søt, verdens nydligste hund... Godt de vet hva de vil...
Og fargen, ♥ it.... den må kjøpes og testes ut her også ;)
ha en fin helg
klem victoria

mi-rachel sa...

søteste hunden jeg har sett.
og for en herlig farge!

Tullefrans sa...

Så fin bisk du har der!

Og jeg er faktisk enig med deg angående fargen; den var helt nydelig! Disse bloggfargene var virkelig en god (foretnings)idé fra Kulør sin side, for jeg tror mange har lagt sin elsk på dem allerede.

God helg til deg og den lille hunden din! :)

Rosa Hemmet sa...

Åh vilken söt kostym, så charmig hon blev alltså. Vilken kreativ tjej alltså! :D

Den lila färgen är verkligen superfin. Älskar lila, om än jag inte har så jättemkt av den färgen här hemma.

ha en superfin lördag och grattis till alla norges osmedaljer! :)

IfraLahell sa...

Herlige Hanna. Så kreativ og flink hun har. Er nok mye mulig at hun har litt av sin mors estetiske sans tenker jeg :)

Fargen din var kjempe nydelig. Gleder meg til å se hva du skal male!

Brigg sa...

så utrolig søt hun ble!!! måtte smile masse. kjempefint bilde det øverste:-)

Også har du fått spannet ditt? artig. gleder meg til mitt kommer:-)

ABE sa...

Så utrolig søt Hannah var.