torsdag 18. februar 2010


Sydde en ny pute i går, sydd av en gammel brodert duk, et gammelt baby putevar ( det med kattene), litt nytt stoff, litt bånd, og baksiden er et gammelt dynetrekk. En skikkelig gjenbruks og ombrukspute:)



Duken jeg nevnte i forrige innlegg ble grønn... rett og slett fordi jeg ikke rakk å bytte farge.. Brukte bare halve posen med farge, og håpte egentlig at den skulle bli litt lysere. Duken er også litt liten.. Den skal få ligge på til over helgen iallefall, men jeg "savner" allerede duken som pleier å ligge her..



Ha en fin torsdag:)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Så stilig den puta ble!
Dukkene du skrev om i forrige innlegg var jo også knallfine. Tror jeg må ha en slik......

ha en fin dag.

Jenny Bergvall sa...

Jätte härlig färgkombination på dina köksmöbler!!

Ninas Drops sa...

Hei
Synes fargen på duken ble fin jeg.
LIgner litt på fargen på bordet mitt.
Så fin pute du har sydd også . Har så lyst til å sy noe slikt jeg også, men kommer liksom ikke helt igang jeg.
Drops

Michella sa...

Hvis du nogensinde kunne finde på at sælge din pink/lyserøde hæklede dug er jeg MEGET interesseret i at købe den! De er simpelthen så smukke dine duge :)

PillePalle sa...

Digger ditt bord med de fine stolene! For en herlig fargeblanding! Hilsen fra Pillepalle

LahrA sa...

For en herlig fargerik og glad spisestue du har! Kan tenke meg til at det blir mange trivelige måltider rundt dette hyggelige bordet i de flotte omgivelsene! Blir inspirert til å bruke mer farger på møbler når jeg ser bloggen din! Friskt!

Klem fra LahrA

Maren - midt på jorden sa...

Stilig pute! Synes at grønnfargen ble veldig fin - og det er jo et kjempegodt tips å farge gamle duker. Nå skal jeg lete etter blodeduker på Fretex fremover!

mette sa...

åh, så fint du gjør det... jeg blir helt gla av å se gjennom bildene dine. wow youre good!!

victoria (huset i byen) sa...

Så utrolig flotte puter du har laget, og ble jo kjempe flott med den flotte duken....
ha en fin kveld
klem victoria

Sukkertøy for øyet sa...

Super flott:)
Måtte selv sette meg ned ved symaskinen idag og produsere en pute(til)*ler*
Får likson aldri nok:)
Synes duken ble tøff jeg, men nå er jeg super svak for grønn-toner vel å merke:)

Ha en super herlig kveld;)

Lillan sa...

Hei

er innom for å ønske deg en riktig fin helg:)

Lillan

BlandetLoft sa...

Duken va jo kjempe fin i grønn! Spisebordet deres er så herlig. og vakker pute. Alt er jo pent her inne hos deg.
Klem fra meg