søndag 14. februar 2010

Har ommøblert litt i helgen, og en ny lysestake har blitt med hjem fra butikken. Den er bare sååå fin, både selve lysestaken og ikke minst fargen:)



I morsdags presang av Hannah fikk jeg en tegning hun har tegnet av meg, og bak har "hun" skrevet om meg i barnehagen...
Ja, det er sant at jeg ikke er noen verdens mester i å gå på ski.... Og ja, jeg var vel kanskje litt over gjennomsnittet opphengt i twilightbøkene i høst... Man får virkelig høre det fra barna sine, hihi


11 kommentarer:

Anonym sa...

Lysestaken er fantastisk, har sett på den selv :-) Tror det var i rødt eller mørkerosa. Har ikke sett den i lyseblå før. Iallefall veldig fin. Og skapet ditt er også nydelig. Ha en fin kveld! Jeg er som du skjønner stadig innom å titter til deg. Alltid like moro:-) Anita

Sukkertøy for øyet sa...

HJERTE-BANK..For en lysestake..oioi..Mer en en lysestake dett her.Er jo en nydelig dekorasjon som bare er som godteri for øyet.Elsket deg:)

Rosemary and thyme sa...

Nydelig stake. Fargen er bare helt herlig.
Så koselig å få tekst og tegning på morsdagen. Morsomme ting å ta vare på!
Ha en fin kveld
Klem Tove

Maria sa...

Åhhhhh, hvor er hun bare dejlig Hannah :-)
Ja, det er der man skal høre sandheden, he he. Men veldig fine sandheder da :-)

Og lysestagen - helt utrolig fin. Synes det ser godt ud den i sig selv er så stor og kraftig, og så lyset nærmset står for sig selv på toppen. Nydeligt.

Klem Maria.

by BeaTell sa...

Flott lysestake!
Ellers god morsdag til deg!!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen! Så flott kort da :-)
Nydelig teppe i forrige innlegg. Sånt har jeg lyst på også.

-monica-

Kvirrevitt sa...

Har også sett på denne staken før - kjempefin! Kan jeg spørre deg om størrelsen på teppet du har strikket?

atinybitofheaven sa...

Gratulerer med morsdagen igår ;-)

Nydelig lysestake.. elsker den fargen..

for ei kreativ datter du har :-)*flinkesen*

Ha en god mandag :-) klemmer

Pi Andrea sa...

Det er da en fantastisk lysestage du der har ... Den må jeg da vist lige have set lidt nærmere på... :o)

Therese sa...

Ja, det er fra barna man får høre det *lol* Håper du hadde en fin mors og valentinesdag. Denne lysestaken begynner jeg å like desto mer og mer nå. Første gang jeg så den var den styggfin men litt uant hvilken vei det tippet. Nå har den grodd såpass på meg at jeg faktisk liker den :)

Christine sa...

hahahah, måtte le høyt når jeg leste kommentaren om twiligt, så herlig :D

har du forresten fargekoden til den lilla hyllen der? jeg vurderer å male kommoden min lyselilla og den fargen du har brukt ser perfekt ut :D