fredag 26. februar 2010

Give-away!

Jeg så nettopp at telleren min viser over 200.000 treff!!
Det er MANGE!
Det må så klart feires litt:)
Legg igjen en kommentar på dette innlegget, så trekker jeg ut 2 ( en for hvert av de hundre tusen, hihi) av dere som heldige(?:)) vinnere mandag 1. mars.

Man skulle kanskje tro at gaven er en slik boks..

Men nei, det er et gavekort hos Nettpynt på 300 kroner.

Boksen på bildene ble med hjem fra butikken i dag. Har fått masse nytt fra House Doctor inn døra, og denne måtte jeg ha med en gang... Passet perfekt på kjøkkenbenken med Hannahs cheerios oppi:) ( det er nesten en og en halv pakke cheerios oppi.., boksen er stor)

God helg til deg!

137 kommentarer:

Birgitte sa...

Juhuuue, jeg vil rigtig gerne være med. Flot give away, jeg melder mig som fast læser. Og også velkommen til min. Rigtig god weekend;0)

Anne Grete sa...

Spennende!!! Jeg er med :) Jeg er fast følger og kommenterer :)

Ha en fin kveld!

silje f. øren sa...

Heia. Så fin boks og så praktisk! Kor har du kjøpt den? her i huset er cherioose, havre fras og cornflakes mykje brukt, og eskene er så store og lite interiørmessig å sjå til, så dei blir stua vekk på matboden!
God helg:=)

Anne Mette Lie sa...

Gratulerer så masse! - og god helg! :-)

Johanne Brekkevold sa...

God helg til deg også!

Du har en herlig blogg! Har fulgt deg lenge og du gir meg masse inspirasjon.

Maria sa...

Ohhhhh, tillykke Tove. Det er dælme mange læsere der har været indenom dig :-)

Sikke fin en box, en rigtig morgenmads-box ja.

Klem Maria.

Fabrikken sa...

Hei og hopp
Selvfølgelig vil jeg være med i konkurranse :) Søte bokser, og veldig fin seng du har stelt i stand :) Kreativt!
Ha en fin kveld og helg!

Klem fra nr.5

Linda sa...

Gratulerer! Jeg er ny leser, men kommer til å kikke innom her igjen, for her var det mye inspirasjon å finne!

Camilla Simone sa...

Jippi, vel fortjent med så mange besøk.

God helg til deg og dine.

LahrA sa...

Gratulerer!! Og vel fortjent:)

Jeg er gjerne med på giveaway!

Klem LahrA

Ellen Marie Albertsen sa...

Selges alle de boksene du har på benken på Nettpynt?

Giweawaylodd: *kommentar og følger*
Løveklem!

Eirin Edvardsen sa...

Å, jeg vil veldig gjerne være med på give awayen din. Du har så utrolig masse flotte ting i nettbutikken din. Så jeg krysser fingre og tær:-)

Michella sa...

Tillykke! Og fin give away - vil meget gerne være med :)
God weekend!

Vibeke sa...

dette vil jeg selvfølgelig være med
å feire!:)

god helg til deg,
klem

Anonym sa...

Har ikke egen blogg, men vil veldig gjerne være med allikevel:)
Ha ei god helg!
trinebu@gmail.com

Sareptas krukke sa...

200 000 er grunn til å feire!
Herlig blogg med mye inspirasjon å hente ;)

Kos deg i helga...

Kaisa sa...

Congratulations on 200 000!I just love your colourful blog!

Heidi sa...

Jeg vil også gjerne være med. Har vært i din fiiine butikk, og der er det mange ting jeg gjerne skulle pyntet med. Boksen var kjempefin, orange er en favoritt for tiden!

Kristine Dall sa...

Synes det er give aways overalt i disse dager, men det gjør meg absolutt ingenting! Kjempe premie. Håper jeg vinner!

smilehull sa...

Oioioi! Denne give awayen må jeg være med på! Jeg er allerede fast leser, og er stadig innom å tar en titt. Alltid like koselig:)

Love Peace Pionies sa...

grattis. ikke rart med denne kjekke bloggen:)
så gøy!
jeg er med..
klemmer

Anne Ragnhild sa...

Gratulerer! God hilsen fra fast leser i nabobyen.

Anette {foreldremanualen} sa...

Jeg er såklart med! :-D

Christine C sa...

Gratulerer så mye!!
Jeg blir gjerne med på trekningen :)

Ha en super helg.

Fru Luna sa...

Gratulerer så mye!
Jeg vil gjerne være med :)
Hilsen Linda

Malene sa...

Tillykke med de mange gæster.
Jeg vil gerne være med.
Kh. Malene

Linn sa...

Gratulerer så mye med over 200 000 besøkende! Det er mye !
Jeg vil veldig gjerne være med.

Ha en trivelig helg :-)

christin sa...

hipp hurra og gratulerer!!

LillaLykke sa...

Gratulerer! :)

victoria (huset i byen) sa...

Gratulerer og jippi klart man må kaste seg på her da, med en så flott giveaway.....
ha en flott helg og boksen var knall fin....
klem victoria

Anonym sa...

Hepp! Jeg er med!! Den boksen var bare knall!! Den skal jeg inn i butikken å se på nuh :D

Differentia sa...

Tillykke Tove! Det er ikke så underligt med de mange besøgende, for din blog er skøn :-)

Jeg er gerne med her.
Knus Mette

erry sa...

Jag vill gärna vara med, om det går bra att vara med ifrån Sverige! :) Skulle gärna handla i din fina butik!!

Ha en fin helg!

Bettum Villa sa...

Grattis til deg! Jeg vil også gjerne være med. Det er alltid så spennende.

Svibel sa...

Hepp! Jeg er med!! Den boksen var bare knall!! Den skal jeg inn i butikken å se på nuh :D

Unknown sa...

Denne søte bloggen leser jeg jevnlig, og selvsagt vil jeg mer enn gjerne vinne gavekort til nettbutikken, som jeg ofte er innom og titter i!
Hilsen Thea

Lykkehjemmet sa...

Hei!
fant deg her på veien mens jeg leser meg igjennom blogg på blogg:) Jeg er relativt fersk i gamet,holdt på i litt over 1mnd nå.
Det er så utrolig mange flotte og inspirerende blogger:)
Det var utrolig koselig her inne hos deg!! Jeg blir veldig gjerne med på din give away:) Vil gjerne være følger også:)
Grattis med så utrolig mange besøk da!
ha en flott helg videre!
Klem Mona

Unknown sa...

Juhuuu, jeg vil være med! Gratulerer med 200 000 besøkende!!!

For en herlig og fargerik blogg du har, og flott ny boks på kjøkkenet:o))

Klem Line

Janne sa...

Å ja, jeg vil være med!
Hadde passet perfekt, var innom nettpynt'en din i går og siklet litt...;)
Klem

reSIRIkulert sa...

Eg prøver lykken ;o)

PynteMynthe og Mor sa...

Tillykke med de mange besøgende:)
Jeg vil mægtig gerne vinde!

Anonym sa...

Gjett om jeg har lyst til å vinne. Og vet akkurat hva gevinsten skal gå til:-) Alltid fint å se at det er nytt innlegg på bloggen din. Jane

Anonym sa...

Hei Tove!

Nå var jeg akkurat innom bloggen din for å se om du hadde skrevet noe om nye varer i butikken-og det har du jo i dag! Så bra og så tilfeldig! og ja-jeg vil da også være med i konkurransen, når det gjelder gave på nettpynt! Gratulerer med din store leserskare! Absolutt velfortjent!

Hilsen fra Ingrid K som tar en tur i butikken din i morgen:-)

Catrine sa...

Good helg!! Er gjerne med i trekning :-D

Catrine

Anonym sa...

Så gøøøy! :)
Bloggen din er så inspirerende, og jeg må OFTE innom nettbutikken din! :)
ivlingen@hotmail.com

Kolorista sa...

Wauw sikke en præmie - håber man kan vinde selvom man er fra Danmark. Kh Lisbeth

Anja sa...

:) Grattis med hundretusenvis av treff:) Jeg vil også gjerne bli med på trekkingen, hi hi
Ha en fin helg Tove!

Turid Holm Flaa sa...

Jeg er gjerne med :-)

Marthe sa...

Jeg er med! Følger fast med på bloggen og elsker stilen din!

mi-rachel sa...

så gøy..jeg vil gjerne være med)

Zazzan sa...

Jag vill absolut vara med och tävla! Har ju följt din blogg via Bloglovin' i åtminstone ett år nu. :-)

moa sa...

Gratulerer!
Vil gjerne være med i trekningen!

moa

Floppetiflopp sa...

Hurra, for så mange treff! Hilsen fast leser.

Frk lykkelig med farge sa...

Jeg er med.. Er mye jeg har lyst på i nettbutikken, så det hadde vært kjekt med gavekort..

Anonym sa...

Hei,
Fargerik blogg du har. Moro å følge med selv om jeg ikke har blogg.
Gratulerer med så mange besøkende.
-Trine-

Mrs. Monday sa...

Gratulerer så mye med 200 000!!!
Jeg vil gjerne være med i trekningen!

God helg fra
Miss Monday

Marte Marie sa...

gratulerer med masse besøk!
jeg vil gjerne være med i trekning:)
ha en fin fin helg!
hilsen m

Hildegunn sa...

oh yeah! jeg slenger meg med på give awayen! Jeg snoker på Nettpynt innimellom, og de har masse fint!
tuddelidu!

Nina sa...

Joho ;). Jeg har bidratt med en del av de 200 000 i hvert fall - så jeg vil gjerne være med i feiringen din ;). Wow - det er mange altså - men du har en alldeles fantastisk blogg som viser en kul smak og kreativ sjel.
Og så var det så morsomt når du kom ut av bloggskapet - og man fikk et ansikt bak innleggene.

Chatrine sa...

Artig med så mange besøkende! Gratulerer! Ha ei god helg!

energibombe sa...

Er innom av og til for inspirasjon. Er glad i farger. Prøver meg på blogg, er helt fersk. Gratulerer med 200.000!

En fugl i hånden sa...

For en herlig give away, og sikke mange besøgende, men forståeligt, for du har en dejlig blog, som jeg er en blandt mange, der nyde at lægge vejen forbi :)

Tillykke med besøgstallet!

Hilsen Helle

ida sa...

gratulerer med så mange innom :) jeg har fulgt med deg i ca ett år nå og vil gjerne være med i trekning :) har ikke sett denne shoppingsiden før og tok en rask titt nå og så de hadde den formen fra rice som jeg har ønsket meg leeenge :)
hilsen ida

eventyrLise sa...

Åh, for en nydelig boks!! Sambo i huset savner en kakeboks til kjeksen sin så han slipper å bråke sånn med papiret midt på natta. Denne hadde jo vært perfekt!

Jeg er forresten ny leser :) Gleder meg til å følge deg :)

Ha en flott lørdag!

Marianne sa...

For en fantastisk premie da du! Jeg er selvsagt med :)

Takk igjen for fargerik og inspirerende blogg!

Trine sa...

Gratulerer med 200.000! Jeg stikker innom her hver dag og skjønner at mange andre også liker det du skriver!

Ingrid - Fjeldborg sa...

Hipp hurra, jeg vil såklart være med! Finfin helg til deg når du kommer så langt:)

nr13 sa...

Oj, den boksen med vindu var stilig:) Har du den i butikken? Tror jeg må inn å titte :)
Gratulerer med 200000 lesere!!!
Ha en flott helg :)

Unknown sa...

Tillyke med de mange besøgende. Hvor fint!

Jeg læser gladeligt med på din blog, så jeg er slet ikke forundret over at der er så mange, der som jeg,kan lide hvad de ser.

Bedste hilsner

Frk. Myssen

Camilla sa...

Gratulerer så masse!! :-) Klart jeg vil være med på giveaway.. hoho <3

Edrun sa...

Jeg blir selvfølgelig med på din feiring/giveaway! Har allerede bestilt hos deg en gang, men skulle gjerne gjort det igjen. Gratulerer med de 200 000!

Anonym sa...

Sier ikke nei takk til det;)

Marieinwonderland sa...

Give away hos deg må man jo være med på:)

Marianne sa...

Gratulerer med så mange besøkende!! =)
Kjempespennende med giveaway! jEg er med =) Kle M

MEG sa...

Hallais. Jeg vil jo også være med :) Gratulerer med så mange treff på bloggen din. Den er sååå fin, og inspirerende. Go`Lørdag :)

Anonym sa...

Fin blog, jeg følger med :o)

Har ikke selv en blog, men skal da deltage i den fine give-away.... skønt koncept :o)

Linda (balsloev@forum.dk)

Fru Thornholm sa...

Sikke en fin give-away. Jeg vil gerne være med :-)
God weekend.
Kh Stine

Merethe SD sa...

Spennende! Jeg vil veldig gjerne være med.

Malin sa...

Tøff boks ! Jeg er gjerne med på give away :)

Lill Therese sa...

GØY!! Jeg er med!! :D

Sissel sa...

Min første kommentar her, vil gjerne være med på give away!! Er innom bloggen hver dag og digger nettbutikken din:-)

BlandetLoft sa...

Jeg er gjerne med. Jeg går jevnlig inn her og nyter de vakre fargene dine.
Ha en nydelig helg

Fargebarn sa...

Gratulerer med så mange besøkende!
Jeg liker bloggen din veldig godt og er innom hver dag! Herlig boks med cheerios oppi! =)
Vil selvfølgelig være med i trekningen!

Pi Andrea sa...

Jeg har jo længe været fast læser..og beundre her...så selvfølgelig vil jeg også gerne være med... :o)
God weekend... :o)

Unknown sa...

ÅÅÅÅ, jeg vil gjerne være med i trekningen!
Du har en kjempeflott blogg med masse kjekk inspirasjon!
Tusen takk og ha en god helg!
Klemmer fra Kristine;)

Nora sa...

Gratulerer med 200000 lesere! Jeg vil gjerne være med i trekningen om gavekort:D

Maya: sa...

Gratulerer så mye med 200 000 besøkende! Jeg hiver meg med på give awayen jeg også og krysser fingrene. Jeg har den samme boksen fra HD, og er riktig så forelsket i den, plass til mye!
Det var morsomt å endelig besøke butikken din. Du har noe eget der, og jeg kommer garantert igjen:)

Maya

Anonym sa...

Heisann, ikke rart mange er innom en så flott side, jeg er fast færsk følger men har ikke blogg selv, elsker butikken din som jeg en gang iblant er innom, skulle vært så mye oftere, og nettbutikken som jeg også Ofte titter på, hva skulle vi gjort i Porsgrunn uten din butikk. Ønsker deg alt det Beste. Hilsen Viola ;)

viola_cno@yahoo.no

Cilipus sa...

God helg til deg!!
Og så klart jeg vil være med på din flotte giveaway.Tvi-tvi.
Cecilie

Patina-H sa...

Hei ! Grattis med mange lesarar :) Boksane er kjempefine, så skjønar godt at den vart med heim ;) Fortsatt god helg !

stjerneglass sa...

Jatakk, jeg er gjerne med!

mari sa...

gratulerer! det er vel fortjent:)

Marianne sa...

Hei.
Jeg vil veldig gjerne bli med.
Er fast følger. Kjempe kreativ og inspirerende blogg du har!
Ha en strålende lørdags kveld:)

Fru Lien sa...

Her må jeg bare være med!!
Med 2 lodd!! :)

mette sa...

åååå gavekort på nettpynt, drømmen! må snart ta meg en tur å besøke butikken i porsgrunn igjen! den boksen var superfet!

Drømmehjerte sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen!! :-) Er ofte innom bloggen din, synes er veldig fin og inspirerende!!

ABE sa...

Hei frøken

Jeg vil gjerne vinne :)
Du er forresten savnet på NM i gamleklubben din.

Anonym sa...

Hei og hopp ! Flott blogg, jeg er med. Gratulerer :) Hilsen Kristin B

Bella sa...

Ai, ai, grattis med mange treff!

Har ikke fått bestilt tingene på ønskelisten min enda, så gavekortet kunne kommet meget godt med.. ;)
Klem

Randi sa...

Gratulerer! Forstår godt at besøkstalet er himmelhøgt :) blir mange konkurrentar i give awayen, men eg prøver meg sidan premien er så innmarig flott!! :D

lisasornes sa...

spennende-jeg er gjerne med ♥
Ha en fin helg!
februarklem fra frøken lilla ♥

RikkeW sa...

200.000, tillykke!!!
Jeg vil rigtig gerne vinde sådan en flot give away.
Kh Rikke

Christine sa...

oi, det er mange hits det! jeg runder snart 100.000 hits, da blir det nok feiring hos meg også, det er jo så gøy :D

KarenAR sa...

Gratulerer med så mange besøkende! Jeg er innom stadig vekk, og synes bloggen din er inspirerende.
Jeg blir gjerne med på giveaway:-)

Vennlig hilsen Karen

Tonje sa...

Dette må jeg jo være med på! Du har så mye flott i butikken din, og en flott blogg! Gratulerer med så mange besøkende!

Anonym sa...

Gratulerer, 200.000 er utrolig mange!!! Jeg er også fast leser av den flotte bloggen din. Ha en fin søndag!

Anonym sa...

Fin blogg og herlig butikk! Jeg har mye familie i Porsgrunn og var innom butikken din sist jeg var der, og kommer utvilsomt til å komme innom neste gang jeg beøsker byen. Stå på!

En støvel og en sko sa...

Gratulerer!! Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Tusen takk!

Hilsen Sølvi

Fiona sa...

flott blogg!
flott boks!
ny leser, fant masse inspirasjon her så kommer innom igjen!
klem

Millygarden sa...

GHär kommer en vinter hälsning från ett snöigt sverige!

Kram Marina

Frk.Badegakk sa...

Her er det mange om beinet ser jeg, men du og du, det er visst bare så slenge seg med i valsen! Herlig give away!

Anonym sa...

Oisann, dette må jeg "slenge" meg med på. Gratulerer med alle besøkende.

Ha en fortsatt fin søndagskveld.

Therese sa...

Dette må jeg selvfølgelig slenge meg med på. Grattis så mye med 200.000 treff søte du. Det ER mange treff, men siden det er bloggen din så er det slettes ikke rart :D

Lise C sa...

Jeg kan da godt forstå hvorfor du har så mange læsere :)
Jeg vil rigtig gerne være med i kampen og give away´en.
Hav en god aften
Kh Lise C

vigdis sa...

*gratulerer! liker bloggen din kjempegodt, og er gjerne med på give awayen! *vigdis

Lappeline ♥ sa...

ønsker gjerne å være med.
Spennende.
Ha en fin kveld
klem fra meg

Marianne sa...

Klart jeg er med!
Gratulerer med høye lesertall :o)

by BeaTell sa...

Jeg med min ekstreme vinnerflax (les: ironi....) prøver meg på give away!! Grattis med så mange treff

Hege - BOLIGglede sa...

Ojda! hva har jeg gått glipp av.. Håper jeg rekker å være med på trekning. Må alltid innom bloggen din på min runde..Så mye inspirasjon å hente..Klem fra meg.:)

Tullefrans sa...

Man må jo prøve vinnerlykken, så klart! Gratulerer med et voldsomt lesertall! :)

Maria sa...

Jeg vil gjerne være med! Har jo handlet litt hos deg på nettbutikken, og følger den inspirerende bloggen din:) Melder meg som fast leser nå!

mvh
Maria fra Haugesund

en-to-tre-på det fjerde skal det skje sa...

Hurra! Så gøy med mange treff. Gratulerer. Det fortjener du. Jeg vil gjerne være med på denne give away´en:) God søndagskveld med prinsessekake! Mmmmmm, hørtes nydelig ut.

Guro sa...

JAAAA! Det vil jeg selvfølgelig være med på Ü Krysser fingrene!

Anonym sa...

kjempefin blogg og butikk.
krisjuka@hotmail.com

Margrethe sa...

Jeg er veldig gjerne med! Gratulerer med en flott blogg:)

margrethehm(at)gmail(dot)com

Anonym sa...

Hei;) Gratulerer. Jeg blir gjerne med.Jeg har ikke egen blogg, men er en ivrig leser av bloggen din. Ha en fin uke;)
Hilsner fra Vigdis
vigddan@online.no

Guro sa...

Dette må jeg være med på, det er så masse flott stash i butikken din!

Blåbærpai sa...

count me in!!:) Tøffe bokser!

Lena sa...

Gratulerer med mange lesere:-) Jeg prøver lykken og håper jeg er den heldige til å vinne gavekort. Er jo innom butikken din iblant, og du har så mye flott! Ha en fin uke:-)

borghild sa...

Jeg må jo bare prøve igjen da, siden jeg var så heldig sist gang;)
Vi har forresten cheerios i samme boksen, bare at vi har den lysegrønne/-turkise:) Synes den er kjempefin!! Ha en finfin uke, Tove! Klem B:)

Lotta sa...

Wow!Gratulerer så utrolig masse:)
Jeg slenger meg med og krysser fingre og tær:)
Fin mandag til deg!

Klem fra
Lotta

Haust sa...

Eg vil veldig gjerne vere med! :)

Ha ein fin måndag...

Anonym sa...

jeg blir gjerne med i trekningen :D
Krysser fingrene fram til kl 7 :D

Minmill sa...

Jepp, dette vil jeg være med på. Oppdaget innlegget i dag, og måtte skyndte meg inn hit og legge igjen en kommentar. Tra la la, håper jeg vinner for en gangs skyld da. :-)

SiriR sa...

Grattis med alle besøkene!
Jeg vil gjerne være med:)

Anonym sa...

Hei! Du hadde virkelig mye fint på bloggen din! Håper jeg har en sjanse til å vinne et gavekort!:)

Anonym sa...

Blir gjerne med på konkurransen:) Flott blogg du har:)