lørdag 6. februar 2010

Ettermiddagen har Hannah og jeg brukt til å rydde rommet hennes. Etter en uke med flere vennebesøk så rommet hennes totalt bomba ut.. Og når vi/ jeg rydder på det rommet blir det ganske ofte til en ommøblering. I dag har vi laget en stuedel, som på bildene, med sofa og tapet ( et piknikteppe hengt opp med tegnestifter) på veggen.


Det grønne lappeteppe ble jeg ferdig med i jula. Da jeg heklet den oransje kanten brukte jeg et annet garn enn jeg hadde strikket lappene med..., det ble ikke så vellykket når jeg skulle tove det... Men det er et godt og varmt teppe likevel:)


Nå sitter jeg å koser meg med nybakte ostehorn. Bakt for å tas med på skitur i morgen, men man må jo prøvesmake litt:)

10 kommentarer:

Janne sa...

Stilig stue lillefrøkna har fått;)
God skitur i morgen dere også!!! Ut på tur, aldri sur:))
God natt!

Anonym sa...

Såå koselig rom:) herlige farger!!

Bianca sa...

Oi, her var det mye jeg likte! Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne :D
Utrolig stilig med de kurvene med madrass oppe på, og de lampe greiene (?) som henger i taket, og kommoden var jo kjempe stilig.
Og morsom idé med å henge opp teppet på veggen, det og var kjempe stilig. Kjempe fint/stilig rom :)

Unknown sa...

Så koselig krok : )) Du inspirerer og inspirerer gang på gang...og jeg har for lite tid til å gjøre noe med det : ( he he...

Fruen sa...

Man skal altid prøvesmage sagerne ja.. Tænk hvis det ikke levede op til forventningerne imorgen.. ;)
Så hyggeligt på værelset.. Indimellem skal der bare ryddes os.. Det lyder akkurat som Frederikkes værelse.. :)
Har du mon modtaget din dukke?
Hav en rigtigt go søndag...
kh Rakel.

Blåbærpai sa...

stilig rom til vesle jenta! Du er så kreativ!:) God skitur!

Sukkertøy for øyet sa...

Super kult å se litt av rommet til den skjønne frøkna di:)
Super mange detaljer som gir smil om munnen..*ME LOVE*

Anonym sa...

for ett flott rom :)
stilig med teppet på veggen :)

Anonym sa...

Hei, nydelige fargesammensetninger. Dette kan du! Jeg titter fortsatt innom bloggen din. Kan jeg legge inn siden sin som bloggsider jeg følger?
Ha en riktig fin kveld! mvh Anita

Ludoland sa...

Her var det me flott. gøy med en egen liten stue krok!
Det var veldig gøy å se bilde av deg på klikk/rom123. Av en eller anen grunn så jeg for meg at du var lys i håret, sikkert fordi Hannah er det. Men det var du jo ikke. Fin lesning og bilder var det også! Ha en fantastisk uke!