onsdag 31. desember 2008

Godt nytt år!


Et par timer igjen av 2008... det har vært et spennende år. I juli flyttet vi hjem fra Boston ( og vi savner veldig å bo der..), vi hadde en deilig sommerferie i sommerhuset vårt før vi reiste hjem til hverdagen og oppstart av egen butikk! Så det har virkelig vært et begivenhetsrikt år. I 2009 håper jeg blant annet å få opp en nettbutikk også, kanskje jeg skal gjøre det til et av nyttårsforsettene mine:) Ikke minst startet jeg også å blogge i 2008, og det har kun vært en positiv opplevelse, så dere blir nok ikke kvitt meg med det første..





I dag har jeg hatt stengt i butikken og kost meg hjemme med middagsforberedelser og litt annet, har blant annet blitt ferdig med det gule hekleteppet ( skulle i utgangspunktet blitt mye større, men de gikk tomme for det gule garnet på garnbutikken min...) Skal ikke ligge i sofaen, men selges i butikken, har mer enn nok tepper fra før av selv:)



Litt bilder fra matlagingen i formiddag:)




Og her står brødet å hever foran peisen... det gikk fort:)


Nå har middagsgjestene våre akkuratt reist hjem, og mannen min legger Hannah...
Det var mye mer fristende å sette seg ned med kveldens andre rødvinsglass og blogge litt istede for å begynne å rydde på kjøkkenet.. og nå tror jeg at jeg skal gå å spise litt rester..:)
GODT NYTT ÅR!!
Vi blogges i 2009:)

22 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint pledd du har på sofaen. :) Nydelige farger. Det brødet så godt ut. Hvordan lages det?

Anita sa...

Godt nytt år til deg også! Nå har gjestene her gått og jeg har ryddet kjøkkenet og koser meg med rødvin, før det strkas er natta! Klemmer fra Anita!

Guttemamma sa...

Herlig pledd! Riktig godt nytt år, klemmer fra Anette

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Flotte bilder med fargerikt håp ! RIKTIG GODT NYTTÅR :))

Mia, New Room Interior sa...

Godt nytt år til deg! Flott blogg du har! Klem-Mia

Guro sa...

Godt nyttår! Det blir spennende å følge bloggen din i 2009 :)

Maria sa...

Vilket händelserikt år!
Lycka till med allt 2009, jag följer med dig på din blogg!

Synnøve sa...

Har lest bloggen din siden du startet. Har vært så morsomt og følge med fra dere bodde over dammen til dere kom tilbake :))

Ønsker deg ett riktig Godt Nyttår:))

Anonym sa...

JAAAAAAAA til nettbutikk :) Godt nyttår, jeg liker bloggen din utrolig godt! Helene

Anonym sa...

Enda et nydelig teppe ferdig Tove!!! Du er FLINK!!!
Veldig fornuftig at du startet å blogge!! Du er en stor inspirator!! Maten fra gårsdagen så fristende og lekker ut ;)
Kos dg videre på denne årets 1 dag! Klem fra Kardemomme :)
PS! Gud som jeg gleder meg til den nettbutikken :)

Anonym sa...

Fantastisk fint pledd !!!
Blir inspirert til å rydde i restegaret og sette igang !!!
Utrolig flott blogg du har !!! Gleder med til å følge deg videre!
Hilsen Linetoppen

Brigg sa...

Godt nytt år Tove:-)

Anonym sa...

Heisan og godt nytt år.Flott blogg du har. Herlige farger i lappeteppet ditt! Jeg holder på med et oldemorsteppe selv i dusere farger,men ditt er minst like fint!skal vise fram teppe senere i bloggen min.Jeg har en helt rykende fersk blogg.Venter spent på å bli presentert i NIB.Jeg legger deg til på blogglista mi. Mvh Lindas skattekammer

Mari sa...

En litt stressa Mari er bare innom og sier; Nettbutikk JA TAKK :)

micano sa...

Godt nyttår!
Fint pledd du har heklet!
Imponerende flittig!! :-)

Anna Lisa sa...

Godt nytt år!!!
Takk for fine bilder med glade fargar du alltid viser.
Ha ei fin helg.
Klem

Ann Helen sa...

Nam, nam - focacciaen så good ut:) Ønsker deg, mannen og Hannah alt godt for 2009!
Klem.

Den gode feen sa...

For eit fantastisk fint teppe du har hekla!!! Ynskjer deg og familien eit supert 2009. Synd ikkje butikken din er nærare, for eg ser MYKJE som eg kunne tenke meg å kjøpe :)

Klem frå Linda

♥ H@rmoni ♥ sa...

Godt nyttår til deg også!
:O)

Haust sa...

Mmm, så godt det såg ut med foccacia, det må eg hugse å bake snart!

Godt nyttår!

Katarina sa...

Jag har lånat denna bild till min blogg. Hoppas att det är okej annars får du kontakta mig så tar jag genast bort den. Det tog inget på din blogg om att du inte ville låna ut bilder därför tar jag mig friheten. Länkar självklart!

Elise sa...

Hei! Må bare si at jeg ELSKER bloggen din:D:D Er veldig interesert i mye av det du skriver om og legger ut så fine bilder av! Er selv i gang med et sånn et pledd av bestemorruter, mye arbeid altså! Hehe.