tirsdag 1. desember 2009

adventskalender




Da var endelig 1 desember her, og julekalenderen er på plass.
En enkel variant, har bare lagt alle pakkene i en vinduskarm...

Har ikke ryddet bort papir, bånd og til og fra lapper enda, var så morro å pakke inn i går at i kveld skal jeg begynne å pakke inn julegavene også:)


I går var jeg på søstrene grenefor å kjøpe inn de kalendergavene jeg manglet, og da ble det et par ting til meg selv også... Den lille grønne soppen og buddhafiguren klarte jeg bare ikke å gå fra:)

9 kommentarer:

Frk lykkelig med farge sa...

Det gjorde seg å bare legge dem i vinduskarmen, dekorative gaver var det. Har selv begynt å pakke inn julegavene, er kjekt å gi bort gaver med en personlig innpakking. buddah figuren var jo bare knall tøff:-)

Maya: sa...

Likte julekalenderen din jeg. Pakkene kommer til sin rett uten en kalender å henge på. Kult innpakket! Og vet du, en sånn Buddha måtte jeg også ha. Eller, jeg kjøpte den med telys, men like rød. Heerlig kitchy!

Adventsklem Maya

Love Peace Pionies sa...

koselig.. gøye pakker..
klem kristina

Kardemomme sa...

Hei Tove :))Søstrene Grene har så mye fint og billig er det også så jeg har også kjøpt inn en del kalendergaver derfra. Både til meg selv og datteren..Smart å legge alle de fargerike pakkene i vinduskarmen! De var jo en dekorasjon i seg selv. Kos deg videre i førjulstiden! Klemmer fra Kardemomme :))

Silje sa...

Så koselig julekalender! Det var jo kjempedekorativt.
Ha en fin 1.desemberkveld.
Silje :)

Camilla sa...

Så fint!! :-) Også alt det fine papiret.. *sukk* Også Søstrene Grene da..heldige meg som fikk en søt hjelper til å dra dit for meg. hihi

Rikke - fargesirkelen sa...

Å pakke pakker er så koselig, skjønner godt at du ikke klarte å legge det vekk:P

Eliane Prado sa...

heldige meg som fikk en søt hjelper til å dra dit for meg. hihi

PillePalle sa...

Utrolig flotte pakker! Ha en fin tid videre! Hilsen fra Pillepalle