søndag 13. desember 2009



Det tok sin tid, men endelig fikk jeg tatt bilder av den "nye" spisestua i dagslys.

Det eneste som er nytt er stolene. Før sto det stooore, amerikanske, sorte stoler her..., klarte ikke å bli fornøyd med dem. Så jeg satt rett og slett de sorte stolene på kjøkkenet, og tok kjøkkenstolene hit. Er et par småting til jeg skal ordne, så er jeg helt ferdig med "området".




Har fått pyntet litt mer til jul rundt omkring i huset i helgen, blant annet her. Julegodteri på bordet, og en fin julebukett av hvite og røde, forskjellige blomster.





Det er ikke så mange igjen av kalenderpakkene i vinduet, nå er det ikke lenge igjen.

( Men hjelp som mye som må/ burde gjøres...)






Hannah og jeg har også kost oss med andre ting i dag, bakt kakemenn, kokosmakroner, spist deilig svinestek til middag, og ikke minst har Hannah laget marsipankuler..

Det var veldig deilig med en fridag hjemme med Hannah nå, etter en veldig travel uke. Trenger å "lade opp" litt:)



Dagen i dag har også gått til å male denne nydelige sjenken.
Fikk en mms med bilde av denne i går fra en venninne, med spørsmål om jeg ville ha den! Og, det ville jeg selfølgelig. Hun kjørte den t.o.m hit i går kveld, snakk om å være heldig:D
Tenkte først å beholde den som den var, men den hadde en del litt for tydelige flekker...
Men gjett om jeg er fornøyd da!!!

6 kommentarer:

Bella sa...

Nydelig sjenk, perfekt med snille venner som holder utkikk! : ) Jeg har en som ligner, men din har finere utskjæringer.
Til vårens loppesesong står nye kjøkkenstoler på handlelisten, jeg liker så godt dine i ulike farger og håper å finne min egen samling : )

Kos deg videre med juleforberedelser, høres ut som at du utnytter fridagen godt!

Sukkertøy for øyet sa...

Fantastiske detaljer på sjenken!! Den kommer til å bli et fantastisk blikkfang av et møbel når du er ferdig med den!! Flott og fargerik spisestue"krok" du har, nydelig tablå oppå bordet! Likte fargekombinasjonene veldig godt:) Du er super flink med å sette sammen spennende farger som utgjør hverandre!
Ha en superduper glad søndag!

victoria (huset i byen) sa...

Så flotte bilder av spisestuen, ble kjempe fint med masse herlige farger... Og for en utrolig flott skjenk med masse flotte detaljer, var utrolig heldig der...
Den blir nok kjempe lekker når du blir ferdig med den♥
Ønsker deg en flott uke og en fin førjulstid..♥
Viktig med litt avbrekk også i den hektiske tiden..
klem victoria

Kaylovesvintage sa...

very vintage ,love it

Kaylovesvintage sa...

very vintage ,love it

Anonym sa...

Spisestua ble kjempelekker!